Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilmeisesti heikkolahjainen mies ei kelpaa kellekkään

Vierailija
27.10.2022 |

Harmi että elämä on tällästä, olen sen jo huomannut että hiljaista on.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allu ihan vinkkinä että näihin satoihin samanlaisiin ketjuihin joita olet aloittanut olet saanut todella paljon myös asiallista palautetta ja vinkkejä. Siitä huolimatta aloitat uudet ketjut samoilla vanhoilla kommenteilla kuin ennenkin. Et ole kyennyt oppimaan näistä aikaisemmista ketjuista mitään tai muuttamaan toimintaasi mitenkään. Nämä seikat viittaavat siihen että olet todella heikkolahjainen tai mielenterveytesi on todella huonolla tolalla. Lisäksi suhtaudut naisiin todella vihamielisesti.

Todennäköisesti olisit parisuhteessakin yhtä kykenemätön muuttamaan toista haittaavia toimintatapoja tai oppimaan uutta. Eli aika toivotonta kuvitella että voisit saada normaalin naisen kanssa tuolta pohjalta suhteen. Ainakaan pidempään kestävän suhteen.

Eli lopeta saman vanhan toimimattoman tavan toistaminen. Ihan kuin seisoisit kiviseinän vieressä ja yrittäisit hakata päälläsi siihen reikää. Vaikka se ei toimi niin jatkat etkä esim kokeile vieressä olevaa moukaria

Minäkin olen moneen ketjuusi kirjoittanut asiallisen listan siitä mitä tekemällä voisit parantaa mahdollisuuttasi löytää nainen. Valitettavasti et edes kommentoi tällaisia asiallisia ehdotuksia tai ainakaan toteuta niitä.

Anteeksi vaan mutta uskon että tulet olemaan ilman parisuhdetta loppuelämäsi jos et tee muutoksia elämääsi.

Olen tehnyt jo muutoksia. Mutta pahalta tuntuu kuunnella tälläistä ettei kelpaa kellekkään. Kovasti haluaisin parisuhdetta kyllä ja käyn töissä ja hoidan asiani ja siltikään en kelpaa. Aika paskapuhetta.

Allu ihan vinkkinä että naisille ei todellakaan riitä että mies on pitkä, komea ja työssäkäyvä.

Sinussa ongelmana on se että vihaat naisia. Syytät naisia ihan omista ongelmistasi. Olet heikkolahjainen mutta olet itse sanonut että et halua sellaista naista. Sosiaaliset taitosi ovat heikot mutta et ole valmis parantamaan niitä. Pituudella, kaljamahalla, autolla ym ei ole merkitystä jos olet naistenvihaaja, heikkolahjainen ja sosiaalisesti taitamaton ym.

Jos haluat kehittyä niin

Syö sinulle määrätyt lääkkeet ja käy terapiassa.

Opettele juttelemaan ja toimimaan ihmisten kanssa. Esimerkiksi auta muita ihmisiä, juttele työkavereiden kanssa jne jne.

Koeta ensimmäiseksi oppia hyväksymään itsesi ja sitten myös muut. Älä odota että muiden tulisi pelastaa sinun elämäsi .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla