Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilmeisesti heikkolahjainen mies ei kelpaa kellekkään

Vierailija
27.10.2022 |

Harmi että elämä on tällästä, olen sen jo huomannut että hiljaista on.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile miehiä. Vantaalla luulis tärppäävän.

Vierailija
22/41 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta miehet, haluan naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu, yöks

Vierailija
24/41 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kun heikkolahjainen mies on vaa kaikille ongelma. Miksei naiset kelpaa?

Vierailija
25/41 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu, lopeta jo tuo jankkaus.

Vierailija
26/41 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkolahjaisena naisena saa kyllä miehen.

Vierailija
27/41 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin naisena, mutta olenkin yksinkertainen mies ja itse kiinnostun naisista, mutta ne ei kiinnostu musta.

Vierailija
28/41 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin naisena, mutta olenkin yksinkertainen mies ja itse kiinnostun naisista, mutta ne ei kiinnostu musta.

Niin,naisena on helpompaa.

Vierailija
29/41 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin tuota kelpaamista. Jos toinen ihminen haluaa jakaa elämänsä toisen ihmisen kanssa, niin sitä pitää arvostaa. Pettäminen on halveksuntaa omaa parisuhdetta kohtaan. Onko pettäjän kanssa sitten hyvä olla. Parempi olla yksin kuin petturin kanssa.

Et ole menettänyt mitään, jos et kelpaa. Sydämesi ei säry ja itsetuntoasi ei paineta pohjamutiin. Yksin on aina parempi kuin paskassa parisuhteessa.

Tämähän nyt ei oikeastaan asiaan kuulunutkaan. Alkoi vain käymään vihaksi petturisiat.

Vierailija
30/41 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten etsit yhtä heikkolahjaisen. Ei tule mitään, jos on paljon tasoeroa.

Vierailija
31/41 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täytyy nirsoilla noin paljon?

Vierailija
32/41 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appeni lähellä asuu pienessä ok-talossa avioliitossa oleva pariskunta, jossa molemmat heikkolahjaisia. Sen todella huomaa. Ovat sosiaalisia ja juttelevat paljon. Heikkolahjaisuus tulee ilmi heti. Heitä tapaa usein, kun lenkittävät koiraansa.

Heillä on yhteinen jo aikuinen lapsi. Lapsen ollessa pieni, äitinsä olo aivan hassu tohottaja, joka kulki lapsen perässä koko ajan.

Ihme kyllä se aikuinen lapsi lienee normaali. Ainakin se ajelee autolla. Vanhempansa siihen eivät ole kyenneet.

Vierailija
33/41 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niihin tottuu ja tuntuu oikeastaan samalta mutta tiukemmalta. Jos laittaa peruukin ja meikkiä niin menee naisesta ja voi jopa rakastua Vantaalla.

Vierailija
34/41 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu ihan vinkkinä että näihin satoihin samanlaisiin ketjuihin joita olet aloittanut olet saanut todella paljon myös asiallista palautetta ja vinkkejä. Siitä huolimatta aloitat uudet ketjut samoilla vanhoilla kommenteilla kuin ennenkin. Et ole kyennyt oppimaan näistä aikaisemmista ketjuista mitään tai muuttamaan toimintaasi mitenkään. Nämä seikat viittaavat siihen että olet todella heikkolahjainen tai mielenterveytesi on todella huonolla tolalla. Lisäksi suhtaudut naisiin todella vihamielisesti.

Todennäköisesti olisit parisuhteessakin yhtä kykenemätön muuttamaan toista haittaavia toimintatapoja tai oppimaan uutta. Eli aika toivotonta kuvitella että voisit saada normaalin naisen kanssa tuolta pohjalta suhteen. Ainakaan pidempään kestävän suhteen.

Eli lopeta saman vanhan toimimattoman tavan toistaminen. Ihan kuin seisoisit kiviseinän vieressä ja yrittäisit hakata päälläsi siihen reikää. Vaikka se ei toimi niin jatkat etkä esim kokeile vieressä olevaa moukaria

Minäkin olen moneen ketjuusi kirjoittanut asiallisen listan siitä mitä tekemällä voisit parantaa mahdollisuuttasi löytää nainen. Valitettavasti et edes kommentoi tällaisia asiallisia ehdotuksia tai ainakaan toteuta niitä.

Anteeksi vaan mutta uskon että tulet olemaan ilman parisuhdetta loppuelämäsi jos et tee muutoksia elämääsi.

Vierailija
35/41 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen huomannut pitkään etten mitenkää millää tavalla kiinnosta naisia vaikka ulkonäössä ei ole mitään vikaa ja olen hyvin pitkä mieheksi ja toki urheilen

Jos sulla on pelkkä ulkonäkö ilman persoonallisuutta, tilanteesi on kieltämättä heikko.

Vierailija
36/41 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai tarkoita että et ole ajatustenlukija naisten kiukutteluista?

Vierailija
37/41 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä taas mua kiinnostais moni nainen mutta ei niitä naisia, tällästä se on jatkuvasti.

Niin eli instabeibet kiinnostais mutta niitä et saa? On se niin väärin...

Vierailija
38/41 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kiinnosta. Vaan tavallinen pyöree amis. Mitä hittoa?

Vierailija
39/41 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu ihan vinkkinä että näihin satoihin samanlaisiin ketjuihin joita olet aloittanut olet saanut todella paljon myös asiallista palautetta ja vinkkejä. Siitä huolimatta aloitat uudet ketjut samoilla vanhoilla kommenteilla kuin ennenkin. Et ole kyennyt oppimaan näistä aikaisemmista ketjuista mitään tai muuttamaan toimintaasi mitenkään. Nämä seikat viittaavat siihen että olet todella heikkolahjainen tai mielenterveytesi on todella huonolla tolalla. Lisäksi suhtaudut naisiin todella vihamielisesti.

Todennäköisesti olisit parisuhteessakin yhtä kykenemätön muuttamaan toista haittaavia toimintatapoja tai oppimaan uutta. Eli aika toivotonta kuvitella että voisit saada normaalin naisen kanssa tuolta pohjalta suhteen. Ainakaan pidempään kestävän suhteen.

Eli lopeta saman vanhan toimimattoman tavan toistaminen. Ihan kuin seisoisit kiviseinän vieressä ja yrittäisit hakata päälläsi siihen reikää. Vaikka se ei toimi niin jatkat etkä esim kokeile vieressä olevaa moukaria

Minäkin olen moneen ketjuusi kirjoittanut asiallisen listan siitä mitä tekemällä voisit parantaa mahdollisuuttasi löytää nainen. Valitettavasti et edes kommentoi tällaisia asiallisia ehdotuksia tai ainakaan toteuta niitä.

Anteeksi vaan mutta uskon että tulet olemaan ilman parisuhdetta loppuelämäsi jos et tee muutoksia elämääsi.

Olen tehnyt jo muutoksia. Mutta pahalta tuntuu kuunnella tälläistä ettei kelpaa kellekkään. Kovasti haluaisin parisuhdetta kyllä ja käyn töissä ja hoidan asiani ja siltikään en kelpaa. Aika paskapuhetta.

Vierailija
40/41 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kaverini tuttu sanoi että olen komea mies.