Vietkö kaatosateella koiran lenkille
Kommentit (30)
Kyllä muuten haisee märkä koira pahalta, toivottavasti saatte kuivattua ne kunnolla. Toisaalta voihan se olla, että koiranomistajasta märkä koira tuoksuu ihanalta.
Tottakai. Juuri tultiinkin kaatosateesta. Mun chihu tykkää ulkoilla säästä riippumatta. Ei pidä ottaa koiraa jos vesisade tai räntä haittaa
Odotellaan yleensä että sade vähän laantuu, kaatosadetta ei yleensä kestä koko päivän. Meillä kaksi isoa koiraa jotka eivät halua kastua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muuten haisee märkä koira pahalta, toivottavasti saatte kuivattua ne kunnolla. Toisaalta voihan se olla, että koiranomistajasta märkä koira tuoksuu ihanalta.
Omistan koiran ja kyllä se pahalta haisee. Sitten kun turkki kuivunut niin ei ongelmaa
En. Käydään vain koiran kanssa ulkona pikaisesti pissalla. Itseäni ei lenkkeily sateessa haittaa, kunhan ei tuule hirveästi, mutta koira haluaa kiireesti takaisin sisälle..
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Juuri tultiinkin kaatosateesta. Mun chihu tykkää ulkoilla säästä riippumatta. Ei pidä ottaa koiraa jos vesisade tai räntä haittaa
Koirasta ei tiedä etukäteen, haittaako sitä räntä tai vesisade.
Ei se lähe varsinaiselle lenkille, se inhoaa sadetta. Käy lähimmän puskan juurella pisulla ja ryntää takaisin sisälle.
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt ettei koirani suostu sateella ulos, pentuna lähti kyllä sinne minne minäkin mutta kun vähän kasvoi niin ei lähde kuin kantamalla vesisateeseen. Ei auta vaikka sademanttelin laittaa, ei suostu ovesta ulos. Minä kyllä lähtisin mutta koira ei.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mennään. Hyvät kuralätäköt on parasta mitä labradorinnoutaja tietää.
Paitsi meidän labbis, jota joutuu vesisateessa kiskoon perässään ja joka kiertelee lätäköt lenkillä, jos on muuten kuivaa. Uimista se kyllä rakastaa.
Me ollaan molemmat sokerista, ei koirakaan halua sateeseen. Pidättelee, vaikka vois käydä myös pikapissalla talon seinustalla.