Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vietkö kaatosateella koiran lenkille

Vierailija
27.10.2022 |

?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan molemmat sokerista, ei koirakaan halua sateeseen. Pidättelee, vaikka vois käydä myös pikapissalla talon seinustalla.

Vierailija
22/30 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muuten haisee märkä koira pahalta, toivottavasti saatte kuivattua ne kunnolla. Toisaalta voihan se olla, että koiranomistajasta märkä koira tuoksuu ihanalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Juuri tultiinkin kaatosateesta. Mun chihu tykkää ulkoilla säästä riippumatta. Ei pidä ottaa koiraa jos vesisade tai räntä haittaa

Vierailija
24/30 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotellaan yleensä että sade vähän laantuu, kaatosadetta ei yleensä kestä koko päivän. Meillä kaksi isoa koiraa jotka eivät halua kastua.

Vierailija
25/30 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muuten haisee märkä koira pahalta, toivottavasti saatte kuivattua ne kunnolla. Toisaalta voihan se olla, että koiranomistajasta märkä koira tuoksuu ihanalta.

Omistan koiran ja kyllä se pahalta haisee. Sitten kun turkki kuivunut niin ei ongelmaa

Vierailija
26/30 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Käydään vain koiran kanssa ulkona pikaisesti pissalla. Itseäni ei lenkkeily sateessa haittaa, kunhan ei tuule hirveästi, mutta koira haluaa kiireesti takaisin sisälle..

Vierailija
27/30 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Juuri tultiinkin kaatosateesta. Mun chihu tykkää ulkoilla säästä riippumatta. Ei pidä ottaa koiraa jos vesisade tai räntä haittaa

Koirasta ei tiedä etukäteen, haittaako sitä räntä tai vesisade.

Vierailija
28/30 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lähe varsinaiselle lenkille, se inhoaa sadetta. Käy lähimmän puskan juurella pisulla ja ryntää takaisin sisälle.

Vierailija
29/30 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt ettei koirani suostu sateella ulos, pentuna lähti kyllä sinne minne minäkin mutta kun vähän kasvoi niin ei lähde kuin kantamalla vesisateeseen. Ei auta vaikka sademanttelin laittaa, ei suostu ovesta ulos. Minä kyllä lähtisin mutta koira ei.

Vierailija
30/30 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mennään. Hyvät kuralätäköt on parasta mitä labradorinnoutaja tietää. 

Paitsi meidän labbis, jota joutuu vesisateessa kiskoon perässään ja joka kiertelee lätäköt lenkillä, jos on muuten kuivaa. Uimista se kyllä rakastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme