Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein näet

Vierailija
27.10.2022 |

Ystävää jonka luokse ajomatka kestää tunnin per suunta?

Ystäväni muutti vuosi sitten tunnin ajomatkan päähän ja koen huonoa omaatuntoa, etten ole vieläkään käynyt kylässä. Näkemisen lisäksi pitää varata matkaan aikaa yhteensä 2h.

En uskalla ajaa pimeällä kelillä ja kesä meni kummallakin omissa menoissa. Jos asuisimme lähekkäin, olisi varmasti helpompaa nähdä. Nyt täytyy laskea aina tunnit mitä menee myös matkaan.

Kerran kun sanoin talvella, etten uskalla lähteä pimeällä ja liukkaalla ajamaan, hän loukkaantui

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos bensan hinta vaivaa?

Vierailija
22/30 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vaivaa päätäni tuollaisella. Anna olla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei voi tulla sinun luo? Missä hän asuu ei ole majoituspalveluja (tai hän ei voi majoittaa)?

Sisko ja vanhemmat asuu vajaa 2 h ajomatkan päässä ja käyn siellä 6-10 kertaa vuodessa. Tosin olen sitten koko viikonlopun, vanhempieni luona on edelleen vanha huoneeni käytettävissäni ja joskus olin huvikseni läheisessä hotellissa.

Onko reilua, että vain toinen kulkee pitkää matkaa

Vierailija
24/30 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei voi tulla sinun luo? Missä hän asuu ei ole majoituspalveluja (tai hän ei voi majoittaa)?

Sisko ja vanhemmat asuu vajaa 2 h ajomatkan päässä ja käyn siellä 6-10 kertaa vuodessa. Tosin olen sitten koko viikonlopun, vanhempieni luona on edelleen vanha huoneeni käytettävissäni ja joskus olin huvikseni läheisessä hotellissa.

Ei niin ole väitetty, mutta aloituksesta sai käsityksen, että ei ole nähty eli toinenkaan ei ole silloin ap:n luona käynyt, mutta ap:n pitäisi toisen luo matkustaa.

Vierailija
25/30 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin ole väitetty, mutta aloituksesta sai käsityksen, että ei ole nähty eli toinenkaan ei ole silloin ap:n luona käynyt, mutta ap:n pitäisi toisen luo matkustaa.

Juu ei ole nähty lainkaan. -ap

Vierailija
26/30 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein näet palstalla aloituksia joiden otsikosta ei selviä aihe?

Vastaus: Liian usein.

Vierailija
27/30 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin silmälääkäriin valittamaan, että en näe pitkälle. Lääkäri vei minut pihalle ja kysyi, että näenkö auringon. Vastasin näkeväni auringon. Hän kysyi, että kuinka pitkälle minun sitten pitäisi nähdä?

Vierailija
28/30 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ne jotka ovat kauas muuttaneet, ovat elämästä jääneet

Vierailija
29/30 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa tai kahdessa, koska ystävilleni ei käy koskaan kun olen siellä päin ja hehän eivät meille tule.

Vierailija
30/30 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran vuodessa tai kahdessa, koska ystävilleni ei käy koskaan kun olen siellä päin ja hehän eivät meille tule.

No onko tuollainen ystävyyttä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi