Kuinka usein näet
Ystävää jonka luokse ajomatka kestää tunnin per suunta?
Ystäväni muutti vuosi sitten tunnin ajomatkan päähän ja koen huonoa omaatuntoa, etten ole vieläkään käynyt kylässä. Näkemisen lisäksi pitää varata matkaan aikaa yhteensä 2h.
En uskalla ajaa pimeällä kelillä ja kesä meni kummallakin omissa menoissa. Jos asuisimme lähekkäin, olisi varmasti helpompaa nähdä. Nyt täytyy laskea aina tunnit mitä menee myös matkaan.
Kerran kun sanoin talvella, etten uskalla lähteä pimeällä ja liukkaalla ajamaan, hän loukkaantui
Kommentit (30)
Itse en vaivaa päätäni tuollaisella. Anna olla
Vierailija kirjoitti:
Hän ei voi tulla sinun luo? Missä hän asuu ei ole majoituspalveluja (tai hän ei voi majoittaa)?
Sisko ja vanhemmat asuu vajaa 2 h ajomatkan päässä ja käyn siellä 6-10 kertaa vuodessa. Tosin olen sitten koko viikonlopun, vanhempieni luona on edelleen vanha huoneeni käytettävissäni ja joskus olin huvikseni läheisessä hotellissa.
Onko reilua, että vain toinen kulkee pitkää matkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei voi tulla sinun luo? Missä hän asuu ei ole majoituspalveluja (tai hän ei voi majoittaa)?
Sisko ja vanhemmat asuu vajaa 2 h ajomatkan päässä ja käyn siellä 6-10 kertaa vuodessa. Tosin olen sitten koko viikonlopun, vanhempieni luona on edelleen vanha huoneeni käytettävissäni ja joskus olin huvikseni läheisessä hotellissa.
Ei niin ole väitetty, mutta aloituksesta sai käsityksen, että ei ole nähty eli toinenkaan ei ole silloin ap:n luona käynyt, mutta ap:n pitäisi toisen luo matkustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin ole väitetty, mutta aloituksesta sai käsityksen, että ei ole nähty eli toinenkaan ei ole silloin ap:n luona käynyt, mutta ap:n pitäisi toisen luo matkustaa.
Juu ei ole nähty lainkaan. -ap
Kuinka usein näet palstalla aloituksia joiden otsikosta ei selviä aihe?
Vastaus: Liian usein.
Minä menin silmälääkäriin valittamaan, että en näe pitkälle. Lääkäri vei minut pihalle ja kysyi, että näenkö auringon. Vastasin näkeväni auringon. Hän kysyi, että kuinka pitkälle minun sitten pitäisi nähdä?
Valitettavasti ne jotka ovat kauas muuttaneet, ovat elämästä jääneet
Kerran vuodessa tai kahdessa, koska ystävilleni ei käy koskaan kun olen siellä päin ja hehän eivät meille tule.
Vierailija kirjoitti:
Kerran vuodessa tai kahdessa, koska ystävilleni ei käy koskaan kun olen siellä päin ja hehän eivät meille tule.
No onko tuollainen ystävyyttä?
Jos bensan hinta vaivaa?