Mitä Tku-Tukholma risteilyllä voi tehdä ilman matkaseuraa?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivempihan tuolla yksin on olla kuin kaverin kanssa. Saa mennä syömään just silloin kun haluaa ja vaikka sinne "kamalanjunttiin" buffettiin, saa mennä yökerhoon katsomaan "noloa" midnight-showta jos haluaa, saa mennä taxfreehen haistelemaan tuoksuja ja valkkaamaan karkkia ym ihan rauhassa eikä toinen hoputa kuinka nyt pitää mennä etsimään pnoseuraa ja juosta discosta pubiin eestaas kuin kiimainen ajokoira, saa mennä nukkumaan just kun huvittaa eikä kukaan roudaa hyttiinkään ähisemään mitään kännistä panoa.
Noin siis esimerkiksi.
Siis paneeko joku hytissään jossei yövy siellä yksin? Hyi.
Panee, vaikka siellä olisi neljä matkustajaa kavereineen juomassa hyttieväitään
Miksei vaikka vessassa?
Ap:n kysymys on hyvä. Ehkä naisena yksin matkustaminen on jotenkin toisten mielestä ymmärrettävää (voimaantuminen, itsenäisyys tms), kun taas mies yksin matkalla voi herättää vääriä signaaleja (onko joku pervo tms).
Itse en siis näin stereotyyppisesti ajattele.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kysymys on hyvä. Ehkä naisena yksin matkustaminen on jotenkin toisten mielestä ymmärrettävää (voimaantuminen, itsenäisyys tms), kun taas mies yksin matkalla voi herättää vääriä signaaleja (onko joku pervo tms).
Itse en siis näin stereotyyppisesti ajattele.
Kyllä, mutta tuo valitettavasti pätee. Omalla kohdalla ei ole saatavilla matkaseuraa (lapsetkin isoja), niin yksinmatkustus alkaa vaikuttamaan pelottavan ainoalta vaihtoehdolta, jos jotain lomallaan haluaa tehdä. Hki-Tukholma -risteily voisi olla kiva ja ehkä tarjouksena OK-hintainenkin, mutta totta kai sitä haluaisi kohdata Naisen vaikka sitten risteilyllä. Mutta kyllä, voi olla sama jos nököttää kotona, siivoaa ja katsoo töllöä.. ei se kyllä lomaa ole.
Thaimaahan sitten yksin?
Munissa olevia pitkiä karvoja nyppiä yksitellen.
Baariin ja sopivan näköinen vastakkaisen sukupuolen edustaja hetken jutustelun jälkeen käsikynkkään ja loppumatka meneekin hytissä aikuisten leikkien parissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilahdutat jonkun miesporukan iltaa ja päädyt hyttiin ryhmänussittavaksi. Kyllä, oletan että aloittaja on nainen, mies ei kysyisi noin tyhmiä.
Olen mies. Nainenhan ei yksinään minnekään lähdekään. Miehen on pakko ellei aio olla aina kotinurkissa. Ap
Mitä ihmettä sä sönkötät, että nainen ei mene yksikään minnekään. Oletko noin pihalla oikeasta elämästä?
N46
Vierailija kirjoitti:
Niin. Tosissani kysyin mutta olihan se pitänyt tietää että halvoiksi ja typeriksi naima- raiskaus- ja inceljutuiksi tämä menee. AP
No itse typerästi kuvittelet, että naiset ei lähde yksin mihinkään.
N46
Jos on sellainen laiva missä saunaosasto niin mä menisin sinne jos reissaisin ilman lapsia. Sitten hyvä illallinen ja kuohuvaa kauniissa näköalapöydässä. Ehkä discoon tai hyttiin lukemaan, riippuu fiiliksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en siis näin stereotyyppisesti ajattele.Kyllä, mutta tuo valitettavasti pätee. Omalla kohdalla ei ole saatavilla matkaseuraa (lapsetkin isoja), niin yksinmatkustus alkaa vaikuttamaan pelottavan ainoalta vaihtoehdolta, jos jotain lomallaan haluaa tehdä. Hki-Tukholma -risteily voisi olla kiva ja ehkä tarjouksena OK-hintainenkin, mutta totta kai sitä haluaisi kohdata Naisen vaikka sitten risteilyllä. Mutta kyllä, voi olla sama jos nököttää kotona, siivoaa ja katsoo töllöä.. ei se kyllä lomaa ole.
Thaimaahan sitten yksin?
Ok. Yksi mies joka oli jo laivalle mennessä seurassamme, kertoi naisystävän peruneen. Mietin, miksi selittää asiaa. Me muut olimme itseksemme tulleita, pieni seurue muodostui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilahdutat jonkun miesporukan iltaa ja päädyt hyttiin ryhmänussittavaksi. Kyllä, oletan että aloittaja on nainen, mies ei kysyisi noin tyhmiä.
Olen mies. Nainenhan ei yksinään minnekään lähdekään. Miehen on pakko ellei aio olla aina kotinurkissa. Ap
Itse käyn tosi paljon Turun laivoilla ja ihan vakionaisia siellä käy yksin. Tanssivat ja juhlivat ikäänkuin ei yksin oliskaan.
Noista risteilyistä on alkanut hohto katoamaan, kun Ruotsin ja Suomen m a m u t on löytäneet tuon. Eli ei ehkä kannata ottaa sitä halvinta hyttiluokkaa jostain alakannelta, jos varat riittää vähän parempaan. Ja yksinäisenä matkustajana kannattaa pitää silmät selässä ja järki päässä, eli ei kenenkään hyttiin, vaikka houkutusta olisikin. Oli sitten mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen juuri miettinyt, että hakuaisin mrnnä laivalle yksin.
Saisi olla ja mennä oman mielensä mukaan.
Ottaisin iltalähdön Turusta. Siinähän se ilta ja aamuyö menisikin jo mukavasti.
Aamulla nukkuisin niin pitkään kuin nukuttaa. Puolenpäivän aikaan menisin buffetlounaalle ja ottaisin hyvän ikkunapaikan. Olisin ihan rauhassa ja nauttisin ja katselisin maisemia.
Sitten taxfreehin ja muihin juttuihin kiertelemään.Hyi buffet! Samalla rahalla saa laadukkaampaa ruokaa ihan pöytiin kannettuna kuin buffasta. Tai no. Ehkä lihapullia, pakolliset katkaravut kuorineen ja muusi sekä sitkeä paahtopaisti miellyttää joitakin.
Frank's toimii nykyään itsepalveluna. Vähän outo konsepti. Kaveri ehti syödä ennen kuin minun ruokani valmistui (eri tiskeiltä tilattiin). Oscar's aika hintava laatuunsa n
Viimeksi Oscarissa maailman upeimmat maisemat, palvelu ja ruuat suli suuhun. Otan aina menun kera viinimenun eli alkuruokineen kaikki ja kaikkiin sopivat viinit. Täydellistä nautintoa. Yksin tai yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen juuri miettinyt, että hakuaisin mrnnä laivalle yksin.
Saisi olla ja mennä oman mielensä mukaan.
Ottaisin iltalähdön Turusta. Siinähän se ilta ja aamuyö menisikin jo mukavasti.
Aamulla nukkuisin niin pitkään kuin nukuttaa. Puolenpäivän aikaan menisin buffetlounaalle ja ottaisin hyvän ikkunapaikan. Olisin ihan rauhassa ja nauttisin ja katselisin maisemia.
Sitten taxfreehin ja muihin juttuihin kiertelemään.Hyi buffet! Samalla rahalla saa laadukkaampaa ruokaa ihan pöytiin kannettuna kuin buffasta. Tai no. Ehkä lihapullia, pakolliset katkaravut kuorineen ja muusi sekä sitkeä paahtopaisti miellyttää joitakin.
Frank's toimii nykyään itsepalveluna. Vähän outo konsepti. Kaveri ehti syödä ennen kuin minun ruokani
Minäkin söin Oscarsissa. Oli hyvää ja sain nauttia maisemista samalla. Menin mahdollisimman kauas pianosta.
Panee, vaikka siellä olisi neljä matkustajaa kavereineen juomassa hyttieväitään