Paljonko on paljon tykkäyksiä/osumia Tinderissä?
Siis jos on ikäluokkaa 35-40 eli ei ihan enää niin sanottua kohderyhmää.
Itse olen 37 vuotias nainen ja osumia nyt ollut viikossa 16, joista keskustellut yhdeksän kanssa. Joskus on hiljaisempaakin, nyt ehkä vaikuttanut että monella on ollut lomaviikko.
Kommentit (56)
Viimeksi kun olin tinderissä, tykkäyksiä +200
Olin tuolloin kolmevitonen, asuin Hki keskustassa.
Jostain ihmeen syystä varmaan 90% naisista, jotka ylipäätään keskustelivat, paljastuivat henkisesti haastaviksi ja epätasapainoisiksi.
Paras keskustelu meni näin, heti matchin jälkeen:
"Minä: heippa Julia, onko tuo eräkuvasi otettu Ylläkseltä, kiva paikka, itsekin kävin siellä maastopyöräilemässä vuonna 2019. Mitä tykkäsit itse?"
"Julia: EN ETSI PETISEURAAA!!!"
M41
Puolen vuoden aikana on ollut noin 30 matchia ja ehkä noin 100 tykkäystä.
Neljäosa toiselta puolen maapalloa, joten poistoon.
Omalta paikkakunnalta noin puolet, joista osa ei vastaa mitään keskusteluun.
Mielenkiintoisimmat henkilöt ja keskustelut ovat olleet sitten liian kaukana asuvilta.
Asun alueella, jolla ei paljon väkeä ja siitäkin suurin osa uskonnollista :D Sanottakoon ettei niitä osumia ole oikein tullut. Paristi kävi tuuri, mutta eivät olleet paikallisia eikä juttu oikein jatkunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
39v mies pikkukaupungissa 60km haulla. Puolivuotta selattu, ostin plussan lokakuuksi, 160 tykkäystä, jokin 5 treffattu tänä aikana. Tykkäyksissä piilotettuna oli juurikin ne, jotka olin ohittanut jostain syystä eli ei siitä plussasta hyötyä ole yhtään
Ihan hyvinhän sä olet treffeille päässyt sitten...miten nopeasti ehdotat treffejä ja oletko ite ollut noiden kanssa miten aktiivinen? Siis että ajatko itse tapaamaan naisia sovitulle paikalle? ja onko päässyt pukille?
Aika nopeasti ehdotan treffejä ja tottakai jututan ja yritän tutustua ja haistella millä fiiliksillä toinen on. Ikinä en kehu ulkonäköä ja seksistä en puhu edes treffeillä. Mielellään yritän sopia puoliväliin vaikka johonkin luontokohteeseen.
Paneminen ei ole mielessä päällimmäisenä, kun ei nuo kertapanot ole mun juttu. Toiseksi isolla prosentilla nää fiksut naiset ovat paljastuneet treffeillä sellaisiksi ettei viisari ole värähtänyt, vaikka eivät sinänsä pettymyksiä olekaan.
Nainen 35v, pääkaupunkiseutu ja ekan 4 päivän aikana 11000 tykkäystä. Aikasemmalla Tinder kokeilulla vuosi sitten, oli aika sama tahti.
Ekan viikon jälkeen alkaa aina hiljenemään ja tykkäyksiä tulee enää ehkä 100 päivässä. Toki luulisi jossain vaiheessa loppuvan tyypit ja rajan tulevan vastaan.
Minulla ei ole yhtään heruttelukuvaa, eikä muokattua kuvaa. Pari kasvokuvaa, pari kuvaa harrastuksen parissa ja pari kokovartalokuvaa kauniissa maisemassa. Esittelyteksti on kirjoitettu, enkä hae yhden illan juttuja.
Matcheja ehkä about 10. En anna tykkäystä jos on heruttelukuvia, etsitään sänkyseuraa tms. Täytyy tulla sellainen olo tekstistä, että hei toi vois olla hyvä ihminen.
Kertokaa ennemmin paljonko on matcheja kuin tykkäyksiä? Saa paremman kuvan kuinka paljon ns. potentiaalisia kontakteja jotka nainen on itsekin matchannyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen 32v. Tykkäyksiä yli 5000 ja osumia useampi sata. Deiteille pääsisin niin usein kun haluaisin.
Nainen 40v. Tykkäyksiä 8 500, osumia n. 30, ikähaarukassa 25-40. Deiteille pääsisi vaikka joka päivä, mutta harvoin tulee mentyä, kun asun maaseudulla ja kaikkialle on matkaa.
Sulla ilmeisesti paljon ns. seksitykkäyksiä noilta nuoremmilta (onko sulla jotain kunnon heruttelu kuvia?) ja treffeille pääseminen ei välttämättä ole sunkaan kohdalla niin realistisen helppoa kuin luulet, jos asut syrjässä harva jaksaa vaivautua ja muutoinkin vaikka olisi juteltu pitkään tai jopa sovittu treffit, niistäkin oman kokemuksen mukaan yli puolet peruuntuu syystä jos toisestakin.
Mikä on seksitykkäys? Ai että tykkään, niin saan pillua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen 32v. Tykkäyksiä yli 5000 ja osumia useampi sata. Deiteille pääsisin niin usein kun haluaisin.
Nainen 40v. Tykkäyksiä 8 500, osumia n. 30, ikähaarukassa 25-40. Deiteille pääsisi vaikka joka päivä, mutta harvoin tulee mentyä, kun asun maaseudulla ja kaikkialle on matkaa.
Sulla ilmeisesti paljon ns. seksitykkäyksiä noilta nuoremmilta (onko sulla jotain kunnon heruttelu kuvia?) ja treffeille pääseminen ei välttämättä ole sunkaan kohdalla niin realistisen helppoa kuin luulet, jos asut syrjässä harva jaksaa vaivautua ja muutoinkin vaikka olisi juteltu pitkään tai jopa sovittu treffit, niistäkin oman kokemuksen mukaan yli puolet peruuntuu syystä jos toisestakin.
Mikä on seksitykkäys? Ai että tykkään, niin saan pillua?
😂😂🤣🤣🤣
45 v. nainen, n. 500 matchia. Treffeille pääsisin vaikka joka päivä, mutta ei ole aikaa kuin n. kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Olin vuoden tinderis ja saldona 0 tykkäystä ja 0 matchia. Ihan sama mitä kirjotan esittelyyn tai millasia kuvia otan sama lopputulos.
T: 36v ikisinkku mies turusta
Olet myöntänyt hakevasi lähinnä kohtua. Rakkaus on ollut toissijaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole heruttelukuvia ollenkaan. Ja yllättävän moni on lähtenyt treffeille yli 100 km päästäkin.
Tykkäyksiä yli 100, matcheja 0. Poistan matchin jos ei puhu mitään, en tee niillä mitään. N33
Vierailija kirjoitti:
Nainen 35v, pääkaupunkiseutu ja ekan 4 päivän aikana 11000 tykkäystä. Aikasemmalla Tinder kokeilulla vuosi sitten, oli aika sama tahti.
Ekan viikon jälkeen alkaa aina hiljenemään ja tykkäyksiä tulee enää ehkä 100 päivässä. Toki luulisi jossain vaiheessa loppuvan tyypit ja rajan tulevan vastaan.
Minulla ei ole yhtään heruttelukuvaa, eikä muokattua kuvaa. Pari kasvokuvaa, pari kuvaa harrastuksen parissa ja pari kokovartalokuvaa kauniissa maisemassa. Esittelyteksti on kirjoitettu, enkä hae yhden illan juttuja.
Matcheja ehkä about 10. En anna tykkäystä jos on heruttelukuvia, etsitään sänkyseuraa tms. Täytyy tulla sellainen olo tekstistä, että hei toi vois olla hyvä ihminen.
Mitä harrastuksia sulla on joihin kuvat liittyy? Ja miltä ajalta siis noi matchit? Päivässäkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole heruttelukuvia ollenkaan. Ja yllättävän moni on lähtenyt treffeille yli 100 km päästäkin.
Okei...tarkennatko vielä että tuleeko kaikki sun luo treffeille vai menetkö vastavuoroisesti itsekin? Ja onko siis noi välimatkat vaan joka suunnalta pitkät? itse asun aika lähellä isompaa kaupunkia, mutta tänne mun paikkakunnalle harvoin saa treffiseuraa, itse en uskalla lähteä ketään tuntematonta näin naisena vieraalle paikkakunnalle tapaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee aina hetkessä se 99+. En käytä maksullisia juttuja, joten en tiedä tarkkaa lukumäärää. Fun fact: luulin TODELLA PITKÄÄN, että se on vain sellainen "mainos", kun tulee se 99+ 😂😂😂😂😂 jossain vaiheessa sitten tajusin, että se on oikeasti tykkäysten määrä.
Se tulee kaikille. Eli älä luule liikoja 🤣
Ei tule. Tajusin itsekin asian vasta kun puhuin parin tinderiä käyttävän miehen kanssa. Pääkaupunkiseudulla asuvalle parikymppiselle naiselle tuo luku tulee täyteen hetkessä, mutta miestuttavilleni ei tullut edes viikoissa tai kuukausissa. Tuo kyllä korosti sitä miten erilainen kokemus tinder on naisille kuin miehille. Itsekin olen vielä ihan tavallisen näköinen, keskikokoinen nainen jolla oli täysin meikittömät kuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei...tarkennatko vielä että tuleeko kaikki sun luo treffeille vai menetkö vastavuoroisesti itsekin? Ja onko siis noi välimatkat vaan joka suunnalta pitkät? itse asun aika lähellä isompaa kaupunkia, mutta tänne mun paikkakunnalle harvoin saa treffiseuraa, itse en uskalla lähteä ketään tuntematonta näin naisena vieraalle paikkakunnalle tapaamaan.
Eikö niillä vierailla paikkakunnilla ole kahviloita tai museoita?
Oma kumppani löytyi n. 170 kilometrin päästä. Tapasimme asemalla ja menimme teelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee aina hetkessä se 99+. En käytä maksullisia juttuja, joten en tiedä tarkkaa lukumäärää. Fun fact: luulin TODELLA PITKÄÄN, että se on vain sellainen "mainos", kun tulee se 99+ 😂😂😂😂😂 jossain vaiheessa sitten tajusin, että se on oikeasti tykkäysten määrä.
Ei tule. Tajusin itsekin asian vasta kun puhuin parin tinderiä käyttävän miehen kanssa. Pääkaupunkiseudulla asuvalle parikymppiselle naiselle tuo luku tulee täyteen hetkessä, mutta miestuttavilleni ei tullut edes viikoissa tai kuukausissa. Tuo kyllä korosti sitä miten erilainen kokemus tinder on naisille kuin miehille. Itsekin olen vielä ihan tavallisen näköinen, keskikokoinen nainen jolla oli täysin meikittömät kuvat.
Niin, siellä Tinderissähän on naisia 8-24% käyttäjistä. Sovellus varjelee tarkkoja lukuja, nuo ovat Brittien ja Jenkkien muutaman vuoden takaiset osuudet.
Hyvä tiedostaa, jos aikoo sovellusta käyttää, erityisesti miesten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, koska miehet laittaa likeä melkein kaikille yhtään semmoisella naiselle jota vois kerran koettaa ja naiset taas huomattavasti tarkempia sen suhteen. Eli vaikka naiset saisikin enemmän tykkäyksiä, niin ei se kerro muusta kuin siitä että miehet on sikoja
Vierailija kirjoitti:
Mun rajaus oli 70km ja 29-40v. Melkein 3000 tykkäystä. En löytänyt mitään järkevää. Harva viitsii vaihtaa edes muutamaa järkevää viestiä, joilla voisi selvittää tärkeimmät yhteneväisyydet ja mennä sit treffeille (jossa toteat miehen valehdelleen yhdestä jos toisestakin jutusta, olevan pelkän seksin perässä jne). Niitä oot kuuma ja muuta kakkaa (esim katoaminen kesken keskustelun, kun kysyt ihan asiallisen kysymyksen) oli tarjolla. Niin ja miehet ei selvästikään viitsineet lukea mun profiilia. Järkyttävää ajanhukkaa. Menen mieluummin salille yms kuin tinderöin pari tuntia joka päivä. Sitä se olisi vaatinut. N39
Suurin osa miehistä taitaa käyttää Tinderiä niin että tykkäävät vaan kaikista vastaan tulevista naisista. Eivät lue profiilia missään vaiheessa. Ja viestitkin on samoja copy-pasteja jotka menee kaikille. Ovat siis puhelinmyyjiin verrattavia häirikköjä.
Ihan hyvinhän sä olet treffeille päässyt sitten...miten nopeasti ehdotat treffejä ja oletko ite ollut noiden kanssa miten aktiivinen? Siis että ajatko itse tapaamaan naisia sovitulle paikalle? ja onko päässyt pukille?