Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko on paljon tykkäyksiä/osumia Tinderissä?

Vierailija
26.10.2022 |

Siis jos on ikäluokkaa 35-40 eli ei ihan enää niin sanottua kohderyhmää.

Itse olen 37 vuotias nainen ja osumia nyt ollut viikossa 16, joista keskustellut yhdeksän kanssa. Joskus on hiljaisempaakin, nyt ehkä vaikuttanut että monella on ollut lomaviikko.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa myöskin kuinka usein pääsette ihan tapaamiseen/treffeille asti? Minulla on keskimääräisesti kerran kuussa ollut joku tapaaminen uuden tyypin kanssa.

-ap

Vierailija
2/56 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein käy niin että tapaamisesta sovitaan alustavasti, mutta vastapuolelle ilmestyy jokin este juuri päivää ennen tai samana päivänä. Näiden kanssa en vaivaudu enää sopimaan uusista tapaamisista.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot liian vanha, naisten parasta ennen alkaa mennä umpeen 33 ikävuodessa.

Niin, tiedän kyllä. Siksi kysyinkin samaa ikäluokkaa olevilta ja myöskin kiinnostaa kuulla miten mun ikäisilläni miehillä menee tuolla.

-ap

Vierailija
4/56 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan? olisi ollut kiinnostavaa kuulla muiden käyttökokemuksista

Vierailija
5/56 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto!

Vierailija
6/56 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein käy niin että tapaamisesta sovitaan alustavasti, mutta vastapuolelle ilmestyy jokin este juuri päivää ennen tai samana päivänä. Näiden kanssa en vaivaudu enää sopimaan uusista tapaamisista.

-ap

Itse ehdotin aina uutta aikaa, jos tuli este.

Pidin ihan maksimina yhden tyypin tapaamista per viikko, mutta käytännössä treffejä oli paljon harvemmin.

Olen yli 40-vuotias nainen ja löysin Tinderistä kumppanin, toisen naisen. Kovin paljon ei osumia tällaiselle vähemmistöläiselle päässyt kertymään, mutta tärkeintä onkin, että pääsee tapaamaan kiinnostavan oloisia ihmisiä livenä.

Olen käynyt ehkä kymmenen ihmisen kanssa Tinder-treffeillä ja kumppanin lisäksi löytänyt muutaman ystävän. Yksi suhteenalku ja -loppu muodostui myös ennen nykyistä kumppaniani.

Vierailija
7/56 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 32v. Tykkäyksiä yli 5000 ja osumia useampi sata. Deiteille pääsisin niin usein kun haluaisin.

Vierailija
8/56 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite 34 v nainen. Tykkäyksiä 57. Osumia 3. Treffeillä käynyt kerran. En siis kovin suosittu

Vierailija
9/56 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

41 v ja käyttänyt tinderiä muutaman päivän. Tykkäyksiä 865.

Vierailija
10/56 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee aina hetkessä se 99+. En käytä maksullisia juttuja, joten en tiedä tarkkaa lukumäärää. Fun fact: luulin TODELLA PITKÄÄN, että se on vain sellainen "mainos", kun tulee se 99+ 😂😂😂😂😂 jossain vaiheessa sitten tajusin, että se on oikeasti tykkäysten määrä.

Vierailija
11/56 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee aina hetkessä se 99+. En käytä maksullisia juttuja, joten en tiedä tarkkaa lukumäärää. Fun fact: luulin TODELLA PITKÄÄN, että se on vain sellainen "mainos", kun tulee se 99+ 😂😂😂😂😂 jossain vaiheessa sitten tajusin, että se on oikeasti tykkäysten määrä.

Se tulee kaikille. Eli älä luule liikoja 🤣

Vierailija
12/56 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot liian vanha, naisten parasta ennen alkaa mennä umpeen 33 ikävuodessa.

Tinderi ja muut nettideitit on täynnä miehiä aina yli 70- vuotiaisiin asti, ja suurin osa niistä ei saa mitään kontaktia edes itseään huomattavasti vanhempiin naisiin.

Vierailija
13/56 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 55- vuotias. Tykkäyksiä tulee 5-20 välillä / päivä ja ikähaarukka -15 vuotta alkaen.

Vierailija
14/56 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa myöskin kuinka usein pääsette ihan tapaamiseen/treffeille asti? Minulla on keskimääräisesti kerran kuussa ollut joku tapaaminen uuden tyypin kanssa.

-ap

Tinderistä mulla irtoaa treffit kovalla yrittämisellä noin kerran kahdessa vuodessa

Vierailija
15/56 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen 32v. Tykkäyksiä yli 5000 ja osumia useampi sata. Deiteille pääsisin niin usein kun haluaisin.

Nainen 40v. Tykkäyksiä 8 500, osumia n. 30, ikähaarukassa 25-40. Deiteille pääsisi vaikka joka päivä, mutta harvoin tulee mentyä, kun asun maaseudulla ja kaikkialle on matkaa.

Vierailija
16/56 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rajaus oli 70km ja 29-40v. Melkein 3000 tykkäystä. En löytänyt mitään järkevää. Harva viitsii vaihtaa edes muutamaa järkevää viestiä, joilla voisi selvittää tärkeimmät yhteneväisyydet ja mennä sit treffeille (jossa toteat miehen valehdelleen yhdestä jos toisestakin jutusta, olevan pelkän seksin perässä jne). Niitä oot kuuma ja muuta kakkaa (esim katoaminen kesken keskustelun, kun kysyt ihan asiallisen kysymyksen) oli tarjolla. Niin ja miehet ei selvästikään viitsineet lukea mun profiilia. Järkyttävää ajanhukkaa. Menen mieluummin salille yms kuin tinderöin pari tuntia joka päivä. Sitä se olisi vaatinut. N39

Vierailija
17/56 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

39v mies pikkukaupungissa 60km haulla. Puolivuotta selattu, ostin plussan lokakuuksi, 160 tykkäystä, jokin 5 treffattu tänä aikana. Tykkäyksissä piilotettuna oli juurikin ne, jotka olin ohittanut jostain syystä eli ei siitä plussasta hyötyä ole yhtään

Vierailija
18/56 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuoden tinderis ja saldona 0 tykkäystä ja 0 matchia. Ihan sama mitä kirjotan esittelyyn tai millasia kuvia otan sama lopputulos.

T: 36v ikisinkku mies turusta

Vierailija
19/56 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli joskus hetken aikaa gold, jossa siis näkee noi tykkääjät, nii ei todellakaan ollut mikään mieltä ylentävä kokemus. Enin osa noista mitä jaksoin katsoa oli aika hirveita tai tosi hirveitä, paitsi tietysti ne joiden kanssa olisi muutoinkin tullut osuma.

Vierailija
20/56 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 40v. Tykkäyksiä 8 500, osumia n. 30, ikähaarukassa 25-40. Deiteille pääsisi vaikka joka päivä, mutta harvoin tulee mentyä, kun asun maaseudulla ja kaikkialle on matkaa.

Sulla ilmeisesti paljon ns. seksitykkäyksiä noilta nuoremmilta (onko sulla jotain kunnon heruttelu kuvia?) ja treffeille pääseminen ei välttämättä ole sunkaan kohdalla niin realistisen helppoa kuin luulet, jos asut syrjässä harva jaksaa vaivautua ja muutoinkin vaikka olisi juteltu pitkään tai jopa sovittu treffit, niistäkin oman kokemuksen mukaan yli puolet peruuntuu syystä jos toisestakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän