Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mun seksuaalikasvatuksessa on mennyt vikaan, kun pystyn harrastamaan seksiä miesten JA naisten kanssa?

Vierailija
04.11.2006 |

Siis oon miettinyt ihan oikeasti, että onko mut jotenkin kasvatettu tms siihen, että seksiä voi harrastaa molempien sukupuolten kanssa? En muista yhtään mitään sellaisia keskusteluja, mutta mistä nää yllykkeet kumpuavat? Nuoruuden ekoista kokeiluista vai mistä hitosta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskimpa homojakaan on opetettu homoilemaan. niin tuskimpa bi seksuaalejakaan on kukaan opettanut. Etteköhän te kuulu luonnonoikkuihin.





T: luonnonoikun pikkusisko

Vierailija
2/3 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan tuntuu susta luonnolliselta. Sä teet niin kuin susta hyvältä tuntuu. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin erilainen ihminen, voisin ehkä harrastaa seksiä naisen kanssa, mutta en usko että haluaisin parisuhdetta naiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme