Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua naurattavat ihmiset, joille orgasmi tuntuu olevan tärkeämpi kuin henkinen läheisyys oman miehen kanssa.

Vierailija
04.11.2006 |

No, johonkinhan sitä on tarrauduttava, jos suhteessa menee muuten huonosti.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies voi olla saamatta orgasmia vaikka siemensyöksyn saisikin..ja on myös miehiä jotka saavat orgasmin ilman siemensyöksyä..mutta tosi harvassa taitavat olla..ja sen verran sanon tuosta että itselleni ei se orgasmi ole aina se kaikkein tärkein, mutta kyllä joskus on pakko saada ja silloin jää kyllä kakkoseksi läheisyys...ja jos tosiaan ei saa ikinä niin se suhde saa jäädä siihen!

Vierailija
2/21 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkkä henkinen läheisyys riitä terveelle ihmiselle korvaamaan fyysistä puolta. Näiden oltava tasapainossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko te ikinä edes olleet orgasmittomassa parisuhteessa kymmentä vuotta? Eli onko teillä omaa kokemusta tästä aiheesta? Kyllä te vain todella orgasmikeskeisesti ajattelette. Jos minä en osaa löytää orgasmia, niin tarkoittaako se, että minulla ei ole oikeutta parisuhteeseen?

Vierailija
4/21 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt seksuaaliterapiassa? Jotain kummia estoja sulla... Mulle ois kamalan suuri loukkaus, jos rakkaani ei osaisi rentoutua kanssani ja olla intohimoinen, kokea se suurin rakkauden osoitus, kun saan hänet tulemaan!

Vierailija
5/21 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä muissa asioissa se sinun kokemuksesi on maailman ainoa oikea, vaikka sinulla ei vertailuksi ole edes mitään muuta kokemusta?

Ja joo, totta kai minulla on estoja. Mutta edelleen: eikö minulla niiden vuoksi ole oikeutta parisuhteeseen? Ja onko meillä oltava ongelmia siksi, että orgasmi on sinulle ongelma?

Vierailija
6/21 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että orgasmi ei ole tärkeä, jos sen saa helposti. Vaan jos ei koko elämänsä aikana ole saanut orgasmia miehen kanssa, niin kyllä se aika paljon rassaa. Mielelläni vaihtaisin joskus henkistä läheisyyttä kunnon tähtisadeorgasmiin.

Vierailija
7/21 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ootteko te ikinä edes olleet orgasmittomassa parisuhteessa kymmentä vuotta?

Orgasmeista minulla on kokemusta.

Eli onko teillä omaa kokemusta tästä aiheesta?

Kyllä te vain todella orgasmikeskeisesti ajattelette.

Sinä varmasti itse määrittelet omat " oikeutesi" parisuhteeseen, ei sitä muiden tarvitse määritellä. Mutta se, että sinulla mahdollisesti on orgasmivaikeuksia ei tarkoita sitä, että muiden pitäisi samastua sinun tilanteeseesi - ja pysytellä " orgasmittomassa" parisuhteessa.

Minulla orgasmi on seuraus nautittavasta seksistä. Jos en parisuhteessa saa orgasmia, se tarkoittaa sitä, etten nauti seksistä.

En tiedä, miksi minun pitäisi suht helposti orgasmin saavana naisena väen vängällä tupata parisuhteeseen, jossa en seksistä niin nauttisi.

Jos minä en osaa löytää orgasmia, niin tarkoittaako se, että minulla ei ole oikeutta parisuhteeseen?

Vierailija
8/21 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla kellään voi orgasmi olla tärkeämpi kuin henkinen läheisyys parisuhteessa, ja miten se ilmenee käytännössä niin, että se saa sinut nauramaan?

Vierailija
9/21 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

. Mutta se, että sinulla mahdollisesti on orgasmivaikeuksia ei tarkoita sitä, että muiden pitäisi samastua sinun tilanteeseesi - ja pysytellä " orgasmittomassa" parisuhteessa.

Jos sinä saat helposti orgasmin, ei se tarkoita sitä, että muiden pitäisi samaistua tilanteeseesi ja ryhtyä parisuhteeseen vain silloin, jos saa orgasmin.

Vierailija
10/21 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin lopettanut koko seksin harrastamisen jo ajat sitten jos en saisi. tosi kiva siinä lämmitellä ja olla himoissaan jos ei saa, yhtä tyhjän kanssa. läheisyyttä saa monella muullakin tavalla.

Vierailija
11/21 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos sinä saat helposti orgasmin, ei se tarkoita sitä, että muiden pitäisi samaistua tilanteeseesi ja ryhtyä parisuhteeseen vain silloin, jos saa orgasmin.

Vierailija
12/21 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin hellitään ja hyväillään toisia. Ei se ole verenmaku suussa hinkkaamista. Lopuksi on ihana saada samaan aikaan miehen kanssa. Heh, alkopa tekeen mieli =D

Vierailija
13/21 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole ollut koskaan kukaan muu kuin minä, en omakohtaisesti voi kertoa kuin omasta elämästäni. Sen sijaan en ole sanonut, että kenelläkään muulla syiden (parisuhteen ongelmat) ja seurausten (tässä: orgasmittomuus) pitäisi olla identtiset.

Vierailija
14/21 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

outo, mutta meillä läheisyys on läheisyyttä ja seksi seksiä. Ollaan myös aina puhuttu seksistä seksinä ei rakasteluna.

Kyllähän sitä rakasteluksikin voisi sanoa, mutta molemmille todella tärkeää, että se loppuu sitten orgasmiin ja toimii myös paineiden purkamisena.

Itselle varsinkin seksi on seksiä ja se orgasmi on erittäin tärkeää. Läheisyyttä osoitamme muulla tavalla, joten en koe seksiämme mitenkään tapahtumana, joka lähentää meitä yhteen. Ollaan muutenkin jo läheisiä.

Vierailija
15/21 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskettelu (myös seksin/rakastelun muodossa) auttaa rentoutumaan. Ja kun rentoudun ja tunnen mielihyvää, päästän toisen henkisesti(kin) lähelle. Ja kun toinen on henkisesti lähellä, nautin enemmän fyysisestä kanssakäymisestä, uskallan nauttia siitä.

Vierailija
16/21 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan itsekin olisit tyytyväinen kun 10 vuoden aikana et saisi koskaan. joopa joo :D

Vierailija
17/21 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä taidat kuulua just näihin orgasmikeskeisiin ihmisiin. Mulle on yksi lysti saanko orgasmin vai en (joita kyllä saan!), koska oleellisempia asioita ovat muut asiat suhteessa ja seksissä.

Vierailija
18/21 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysiologinen orgasmi on pakollinen funktio, jotta voi sanoa parisuhteen olevan kunnossa?!?

Vierailija
19/21 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sä taidat kuulua just näihin orgasmikeskeisiin ihmisiin. Mulle on yksi lysti saanko orgasmin vai en (joita kyllä saan!), koska oleellisempia asioita ovat muut asiat suhteessa ja seksissä.

korkeintaan poikkeustilanne - kuten väsy tai tolkuton känni - tekevät sen, ettei ehkä jaksa jyystää laukeamiseen saakka. Mun mies sanoi, että jos sen pitäisi harrastaa säännöllisesti orkutonta seksiä, taitaisi jäädä väliin.

Vierailija
20/21 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Fysiologinen orgasmi on pakollinen funktio, jotta voi sanoa parisuhteen olevan kunnossa?!?