Kuinka moni muu tykkää syksystä?
Minä tykkään.. Olen aina tykänny.. Ehkä jopa enemmän kuin kesästä.
Kommentit (22)
Olen syksy ihmisiä. Syksyn värit luonnossa kauniit myös kevät on toinen vuodenaika josta pidän.
Myös minusta syksy on paras vuodenaika! Tämä pimeä loppusyksykin on ihana! Kesä on ihan ylimainostettu vuodenaika.
On mukava kun saa rauhassa kotoilla. Töissä käyminen riittää sosiaalisuudeksi. Kotiin päästyä vajoan sohvalle, sytytän takkaan tulet ja saunon. Palstailen.. ihanaa.
Kesällä ei viitsi näin laiskotella kun on aurinkoista ja lämmintä.
Syksy, mikä ihana syy VAIN OLLA.
Vierailija kirjoitti:
Myös minusta syksy on paras vuodenaika! Tämä pimeä loppusyksykin on ihana! Kesä on ihan ylimainostettu vuodenaika.
Mäkin tykkään.
Syksy on paras! Keväisin mua aina jostain syystä hirveesti ahdistaa.
Vihaan syksyä. Harmaata, koleaa, pimeää ja se on vasta alkusoittoa, sitten tulee talvi joka on vielä ikävämpi vuodenaika. Maaliskuusta eteenpäin alkaa olla mukavaa.
Olen aina tykännyt. Marraskuu on yksi lempikuukausistani, goottilaista tunnelmaa ja mukavaa talvilepoon vaipumista.
Tykkään kyllä kaikista vuodenajoista.
Musta syksy on ehkä paras vuodenaika... Talvesta en niin välitä , mutta syksyssä on oma taikansa ihan sama vaikka pimeetä onkin.
Kyllä tykkään. Jotenkin maaginen tunnelma usein syksyisin.
Syksy on ihan parasta aikaa. Hiljentyä ja mietiskellä, käydä lenkillä ja latautua. Voi käpertyä kotiinsa jos haluaa ja vaan kotoilla. Syksyisin luen paljon ja voin henkisesti tosi hyvin.
Tykkään muuten kaikista vuodenajoista, on kiva kun koko ajan luontoa menee eteenpäin.
Syksy on ihanaa hiljentymisen ja rauhoittumisen aikaa. Myös uimahalliharrastus tulee kuvioihin tässä kohtaa.
Ainakin käveleminen on kivempaa syksyllä kun ei ole niin pirun kuuma. On kiva kävellä veden ääreen oli sitten aurinkoinen tai pilvinen päivä, kun on rauhallista. Kesällä kaikki ovat pakkautuneet satama-alueelle ja muihin paikkoihin missä on vettä.
Tykkään syksystä siihen asti kun värikkäät lehdet on puissa. Loka- ja marraskuu (kuolemankuu) ja se sateinen pimeys on kyllä kauheeta ja pelottavaa aikaa. Kaamos.
Kaikki muut vuodenajat menee mutta loka, marras ja tammikuun härkäviikot vaihtaisin pois lämpöisempään ja valoisampaa aikaan ja paikkaan.
Tykkään kaikista paitsi talvesta. Lumi ja jää ottaa päähän silloin, kun se alkaa haitata jo etenemistä. Ja vielä, kun fillaroin joka paikkaan niin saa sydän syrjällään taiteilla, vaikka olisikin nastat.
Tykkään! Ihanaa kun ei ole kuuma ja jaksaa treenata myös :) Ihana istua kotosohvalla viltin alla ja katsella hömppää tvstä :) Nyt kun olen vielä flunssassa niin on hyvä syy tähän koomaamiseen :D
Ennen inhosin, mutta sen jälkeen kun lapseni syntyi syksyllä aloin näkemään syksyssä kauniita ja kivoja piirteitä :) Marras-joulukuun aika on silti edelleen kaikista haastavin vuoden aika itselleni kun on niin pimeetä.
Syksyllä saa käyttää valoja ja heijastimia. Ilmat viilenevät sopivasti, niin voi käyttää välikauden housuja ja takkeja. Pidän syksystä!
Kaikki vuodenajat menee ja kaikissa on hyvät ja huonot puolensa. Syksy on ihan jees.