Miehille pitää puhua käänteisesti jos haluaa miehen jäävän.
Ei kannata ikinä kertoa että tykkään sinusta ja haluan seurustella. Silloin miehet karkaavat ja estävät. Jos sanoo, että en tykkää sinusta, enkä halua seurustella, silloin miehet pysyvät yhteyksissä.
N22
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reetardii kirjoitti:
Mutta elävät sitten eron jälkeen onnellisempina kun saavat olla sinkkuja 😊
Voi tyhmyys
Kaikinmokomin pariudu 30 vuoden seksihelvettiä tarjoavan miehen kanssa. Katoki piirakan olevan mehevänä miehen saapuessa kotio. Toista kunnes jompikumpi kupsahtaa.
Ehkä kuitenkin naisen, kun olen mies
Miehen on helppo toivoa aulista palvelijaa. Rahaa vasten saa nätin kodinkoneen jolta tulee pyydettäessä statusnappula(t)
Avioliitto/parisuhde merkitsee naiselle töiden ohella työmaata numero 2.Okei, kuulostat aika katkeralta
En vaan viisas. Säilyn terveempänä ilman stressitekijöitä.
Viesteistäsi päätellen epäilen vakavaa mielenhäirötilaa.
Kiehut raivosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan totta ap:n ikäisten miesten keskuudessa. Tuommoiset kaksikymppiset just armeijan käyneet juoksevat kirkuen karkuun, jos tyttö sanoo, että mies on aviomiestyyppiä. Sitoutumispyrkimykset ahdistavat heitä kaikin puolin. Nuorten miesten kanssa on fiksua teeskennellä, että hengataan ihan vaan vapaasti tässä ilman mitään taka-ajatuksia vakaasta tulevaisuudesta lapsineen ja avioliittoineen (koska nämä on YÄK tuon ikäisten mielestä).
Nuoren miehen on annettava luulla, että hän on vapaa, sillä tuon ikäiset kokevat maailman mahdollisuuksineen (ja lukuisine naisineen) olevan heille auki. Että yhteen ei kannata sitoutua vakavasti. Hyvin korttinsa pelaavat tytöt pääsevät oikeasti naimisiin 10 vuoden kuluttua. Heidän pitää vain todistaa käytännössä, että heissä on potentiaalia vaimoksi.
Potentiaalia vaimoksi, ja minkä takia luullaan joka akan tähtäävän OKT-Volvo idylliin?
Huoh... aika monikin nainen (ja mies) haaveilee löytävänsä jonkun, jonka kanssa elää yhdessä ja joka on niin hyvä kumppani, että suhteeseen ihan vapaaehtoisesti sitoutuu.
Ei välttämättä halua. Hienoa että itse tietää ja haluaa. Älä kumminkaan ulota omia halujasi meihin muihin.
No sinä eli "me muut" olette oikeasti sitä keskimääräistä onnettomampaa vähemmistökansanosaa.
Useimmat ihmiset haaveilevat parisuhteesta.
Alatko puhumaan toisten puolesta? Tutkimusten mukaan sinkku nainen elää pidempään. Ei tarvi stressata lasten ja miehen onnellisuudesta.
Ei ole totta
Kyllä se totta on, että avioliitto lyhentää naisen odotettavissa olevaa elinikää. Miehelle käy päin vastoin, elinvuosia tulee lisää kun menee naimisiin. Miettikäämme kaikki nyt yhdessä, mistä tämä mahtaa johtua.
t. Avioliittoa välttelevä nainen
Ei ole totta tuo väitteesi
Naiset joilla lapsia ja perhe elävät pidempään kuin he jotka sinkkuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole noin. Normaaleilla ihmisillä siis, pleijerit erikseen. Yli-innokkuus voi tappaa kiinnostuksen mutta normaali kiinnostus ei.
Tutustuin netissä naiseen jolla meni vähän överiksi. Hän tykitti minulle kuviaan jatkuvalla syötöllä, soitteli vaikka keskellä yötä kysyäkseen nukunko ja lähetteli "vietteleviä" lauluäänityksiään huohotellen. Kaikenkaikkiaan melkoisen tryhard ja synnytti pakoreaktion. Olisi riittänyt ihan tavallinen viestittely.
In your dreams, buddy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reetardii kirjoitti:
Voi tyhmyys
Kaikinmokomin pariudu 30 vuoden seksihelvettiä tarjoavan miehen kanssa. Katoki piirakan olevan mehevänä miehen saapuessa kotio. Toista kunnes jompikumpi kupsahtaa.
Ehkä kuitenkin naisen, kun olen mies
Miehen on helppo toivoa aulista palvelijaa. Rahaa vasten saa nätin kodinkoneen jolta tulee pyydettäessä statusnappula(t)
Avioliitto/parisuhde merkitsee naiselle töiden ohella työmaata numero 2.Okei, kuulostat aika katkeralta
Ei kyllä tuo on ihan realistinen näkemys.
Mikään ei ole seksikkäämpää kuin flirttaava nainen
.
Jos taas olet kylmä ja etäinen
Et selvästi ole musta kiinnostunut
.
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole noin. Normaaleilla ihmisillä siis, pleijerit erikseen. Yli-innokkuus voi tappaa kiinnostuksen mutta normaali kiinnostus ei.
Tutustuin netissä naiseen jolla meni vähän överiksi. Hän tykitti minulle kuviaan jatkuvalla syötöllä, soitteli vaikka keskellä yötä kysyäkseen nukunko ja lähetteli "vietteleviä" lauluäänityksiään huohotellen. Kaikenkaikkiaan melkoisen tryhard ja synnytti pakoreaktion. Olisi riittänyt ihan tavallinen viestittely.
In your dreams, buddy.
Koska miehestähän ei koskaan nainen voi olla oikeasti kiinnostunut, tietenkin. Ja on naisilla tämä sellainen kollektiivinen ylpeys ja kunnia joka ei sallisi naisen käyttäytyä noin miestä kohtaan, vai mitä.
Vierailija kirjoitti:
No naiset tekevät juuri sitä samaa. Jos miehenä jahtaan naista ja avaudun ihastuksestani verbaalisesti, niin ottavat naiset luonnostaan taka-askelia suhteessa. Nainen haluaa luonnostaan olla se joka jahtaa miestä, ilman että on siitä asiasta edes tietoinen.
Ei, vaan tilanne on se, että on tunnettu 10 sekuntia tai enintään viikko ja mies avautuu jo tunteistaan. Fiksu nainen ymmärtää, ettei se voi olla totta.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet haluaa nähdä itsensä johtajina ja aloitteentekijöinä. Jos nainen on ollut alussa tai tutustumistilanteessa miehen mielestä liian aloitteellinen, vahva, puhelias tai päällekäyvä, miehen täytyy ensin hylätä nainen ja sitten ikäänkuin valloittaa tämä uudelleen.
Uusi ajatus minulle. Onko yleistäkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet haluaa nähdä itsensä johtajina ja aloitteentekijöinä. Jos nainen on ollut alussa tai tutustumistilanteessa miehen mielestä liian aloitteellinen, vahva, puhelias tai päällekäyvä, miehen täytyy ensin hylätä nainen ja sitten ikäänkuin valloittaa tämä uudelleen.
Uusi ajatus minulle. Onko yleistäkin?
Ei ole yleistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan totta ap:n ikäisten miesten keskuudessa. Tuommoiset kaksikymppiset just armeijan käyneet juoksevat kirkuen karkuun, jos tyttö sanoo, että mies on aviomiestyyppiä. Sitoutumispyrkimykset ahdistavat heitä kaikin puolin. Nuorten miesten kanssa on fiksua teeskennellä, että hengataan ihan vaan vapaasti tässä ilman mitään taka-ajatuksia vakaasta tulevaisuudesta lapsineen ja avioliittoineen (koska nämä on YÄK tuon ikäisten mielestä).
Nuoren miehen on annettava luulla, että hän on vapaa, sillä tuon ikäiset kokevat maailman mahdollisuuksineen (ja lukuisine naisineen) olevan heille auki. Että yhteen ei kannata sitoutua vakavasti. Hyvin korttinsa pelaavat tytöt pääsevät oikeasti naimisiin 10 vuoden kuluttua. Heidän pitää vain todistaa käytännössä, että heissä on potentiaalia vaimoksi.
Potentiaalia vaimoksi, ja minkä takia luullaan joka akan tähtäävän OKT-Volvo idylliin?
Huoh... aika monikin nainen (ja mies) haaveilee löytävänsä jonkun, jonka kanssa elää yhdessä ja joka on niin hyvä kumppani, että suhteeseen ihan vapaaehtoisesti sitoutuu.
Ei välttämättä halua. Hienoa että itse tietää ja haluaa. Älä kumminkaan ulota omia halujasi meihin muihin.
No sinä eli "me muut" olette oikeasti sitä keskimääräistä onnettomampaa vähemmistökansanosaa.
Alatko puhumaan toisten puolesta? Tutkimusten mukaan sinkku nainen elää pidempään. Ei tarvi stressata lasten ja miehen onnellisuudesta.
Miestään pidempään eläneet leskirouvat lasketaan noihin pitkäikäisiin sinkkuihisi. Todella harvat pitkäikäisistä sinkkunaisista ovat aina olleet miehettömiä/lapsettomia.
Ehkä ovat, mutta ovat läpi koko elämänsä olleet keskimäärin onnellisempia kuin traumatisoituneet tai muusta syystä seurustelukammoiset vapaaehtoisesti ikisinkut.
Eronneet ovat onnellisempia kuin ennen eroa huonosta suhteesta, mutta hyvässä parisuhteessa olevat ovat eronneita onnellisempia.
Höpönlöppööö.
Vierailija kirjoitti:
Totta jollain tavalla. Kaksi kertaa käynyt noin, ollut seksisuhde miehen kanssa. Alkuun mies vannottaa että tää on sitten pelkkää seksiä ja kuvittelee että minä haluan ehkä jotain muutakin. Kun käy ilmi, että en halua, kuin juuri sitä seksiä, niin sitten se mies kuitenkin ihastuu.
Ainoa mues, jolle olen sanonut ihan suoraan, etten halua mitään vakavaa, vain seksiä, halusi sitten naimisiin. Sitoutuneen parisuhteen hän halusi heti alussa jo, kun sanoin, että mielestäni voisimme tapailla muitakin.
Nyt kun olemme olleet naimisissa pitkään, mies on menettänyt kiinnostuksensa, kokee varmaan vaimon itsestäänselvyytenä. Täytyy tässä kai alkaa tehdä asialle jotain, kuten katsella muita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta jollain tavalla. Kaksi kertaa käynyt noin, ollut seksisuhde miehen kanssa. Alkuun mies vannottaa että tää on sitten pelkkää seksiä ja kuvittelee että minä haluan ehkä jotain muutakin. Kun käy ilmi, että en halua, kuin juuri sitä seksiä, niin sitten se mies kuitenkin ihastuu.
Ainoa mues, jolle olen sanonut ihan suoraan, etten halua mitään vakavaa, vain seksiä, halusi sitten naimisiin. Sitoutuneen parisuhteen hän halusi heti alussa jo, kun sanoin, että mielestäni voisimme tapailla muitakin.
Nyt kun olemme olleet naimisissa pitkään, mies on menettänyt kiinnostuksensa, kokee varmaan vaimon itsestäänselvyytenä. Täytyy tässä kai alkaa tehdä asialle jotain, kuten katsella muita miehiä.
In your dreams, buddies.
Oliko tämä ap neuvoja n. 22 vuotta? eli hänellä on näkemystä ja kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole totta
Kyllä se totta on, että avioliitto lyhentää naisen odotettavissa olevaa elinikää. Miehelle käy päin vastoin, elinvuosia tulee lisää kun menee naimisiin. Miettikäämme kaikki nyt yhdessä, mistä tämä mahtaa johtua.
t. Avioliittoa välttelevä nainen
Ei ole totta tuo väitteesi
Naiset joilla lapsia ja perhe elävät pidempään kuin he jotka sinkkuja
Tärkeintä on se eletäänkö onnellisina ja muistaakseni Jenkeissä tehtiin tutkimus jossa analysoitiin valtaisa määrä tutkimustietoa ja sen mukaan sinkut ovat onnellisempia kuin avioliitossa elävät.
Mulla samanlaisia kokemuksia parista miehestä. Kun itse olin ihastunut, miehiä ei juuri kiinnostanut ja sitten kun itse menin eteenpäin, roikkuivat useamman vuoden anellen takaisin ja avautuen tunteistaan. Onneksi tapasin sitten nykyisen mieheni, jonka kanssa tunne oli molemmpinpuolinen heti ja nyt ollaan onnellisesti naimisissa :)
Kyllä 13 senttiä on tosi pitkä ja se kolmen minuutin jyskytys on parasta mitä oon ikinä saanut...
Juu, epävarman nössömiehen onkin parempi ottaa vaimoksi sellainen passiivinen hiirulainen, joka nettipalstallakin uskaltaa vain kertoa mitä mieltä HÄNEN MIEHENSÄ on 😂