Mies sanoi ettei voisi olla suhteessa kanssani jos seksiä olisi vain kerran kuussa
Käytännössä tarkoittaa että jätän sut jos et anna. Tämä on hitaasti tappanut kaikki haluni, onko mitään tehtävissä? Yli 5v suhde takana.
Kommentit (22)
Ero tulee joillekin, jos mies sanoo noin eli uhkailee erolla tai kiristää seksoa tavallaan, huomasi itse tai ei. Ihme että olet kestänyt tuon asian kanssa miestä ja ei ihme jos tulee viileä tunnelma. Parisuhdekriisi jonka mies aiheutti.
Oli rehellinen. En minäkään suostuisi naisena olemaan miehen kanssa jos seksi aikataulutettaisiin ja viikkojen päästä kuloinkin rakasteltaisiin..Ei tervettä.Jättäisin miehen.
Teillä on ihan eri pariset halut. Ymmärrän kumpaakin osapuolta. Mies ei halua olla vähemmällä ja sinulla painostus vie halut. Teidän pitää miettiä miten korkealle arvostettu seksin parisuhteessa. Jos on liian kaukana toisistaan onko syytä jatkaa?
Kyllä terve mies sinut jättää jos et useammin anna..
Meillä sama ongelma toisinpäin; joudun "esileikittämään" miestä pitkään, että sillä edes seisoo. Haluaisin joka päivä, mies ehkä kerran viikossa. Ei entisen miehen kanssa ollut tälläisiä ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama ongelma toisinpäin; joudun "esileikittämään" miestä pitkään, että sillä edes seisoo. Haluaisin joka päivä, mies ehkä kerran viikossa. Ei entisen miehen kanssa ollut tälläisiä ongelmia.
Meillä tilanne on kuin yhdistelmä noista kahdesta. Mies haluaa paljon useammin kuin minä, mutta erektio-ongelmien vuoksi yhdyntä harvoin onnistuu. Rakastan kuitenkin miestä enkä halua jättääkään...
En minäkään olisi naisen kanssa joka pihtaa noin paljon. Seksiä pitää olla 2 kertaa viikossa ja joskus 5 kertaa.
Minulla taas tappoi tunteet se, että mies ei halunnut seksiä kanssani kovin usein. Ei siinä huvittanut enää sitten muukaan läheisyys.
Onhan se nyt selvää, että jos kumppanien halut ei enää kohtaa, on erottava, tai annettava kumppanille mahdollisuus edes käydä vieraissa. Itse en miehenä katellut enää kumppania jää, jolta lähti seksihalut kokonaan, lääkkeiden seurauksena, halusi silti tyydyttää seksihaluni, mutta se oli jotenkin tosi iljettävää käyttää kumppania vain seksinukkena, kun hän ei selvästikään nauttinut hetkeäkään. Itse en edes suostunut siihen, että olisin hankkinut seurani muualta, kun jos halut ei kaikinpuolin kohtaa, on suhdetta typerää jatkaa. Se on enää kaverisuhde, kun seksi loppuu tai vähenee kertaan kuussa/vuodessa. Olen monet kumppaniehdokkaat pannut heti alkuvaiheessa kiertoon, kun seksihalut ei kohtaa.
En minäkään haluaisi olla noin seksittömässä suhteessa. Miksi olette yhdessä jos et edes halua häntä? T nainen
Mulla oli mies, joka keksi aina, että mä en ooollu "kiltti"; vaadin tekemään kotitöitä, hoitamaan lapsia tms...sanoi, että nyt meni halut ainakin kuukaudeksi...jätin sen sitten, en jaksamut olla kiltti, että sais seksiä...huoh😝Itki kyllä perääni...Kyllä miehet on...ensanomitä!!
Minulle huomattavasti tärkeämpää kuin seksin määrä, on sen laatu. Jos en saa siitä mitään irti, en sitä myöskään halua.
N
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia. Toinen ei kiihota, niin ei kiihota. Jommin kummin päin.
En kyllä jäisi noin seksittömään suhteeseen. Pitäähän sitä nyt joka päivä panna, jos kerran parisuhteessa on sellaisen henkilön kanssa, jota todella rakastaa ja haluaa. Seksittömässä suhteessa oleminen näivettää libidon ja itsetunnon ja sitä kautta passivoi ja raunioittaa koko ihmisen. Seksittömässä suhteessa elävät tunnistaa helposti. He ovat jotenkin sellaisia ylivarovaisia kaikessa. Ilmeisesti pelkäävät, että joku näkee heidän elävän seksittömässä suhteessa puolinaista elämää. Toinen vaihtoehto on se, että seksittömässä suhteessa elävän jutut kääntyvät koko ajan kaksimielisiksi.
Vastaisin, että en minäkään halua elää sellaisen ihmisen kanssa, jota haluan ainoastaan kerran kuussa. Jos vaikka alkaisi herrasmiestä löytymään ja tajuaisi tehdä hellimisestä, huomioinnista ja seksistä niin hyvää, että puoliso sitä oikeasti haluaa.
V*tuttaa miehet, jotka luulevat seksin olevan joku naisen velvollisuus. Mielestäni toiselle on oltava niin hyvä puolin ja toisin, että toinen haluttaa. Jos ei osaa, pitää opetella.
Ymmärrän miestäsi. Jättäisin omani jos saisin vain kerran kuukaudessa. Olen nainen.
No hyvä, että ap:n mies oli rehellinen. En minäkään olisi semmoisessa suhteessa, jos seksiä saisi vain kerran kk:ssa tai vuodessa. Ihan sama sitten olla vaikka onnellinen sinkku ja kokeilla monia kuin sietää tylsää kämppistä vuodesta toiseen.
Mikä ap:tä mättää tuossa asiassa? Siis onko halusi huvenneet tuon takia vai onko ne aina olleet hyydyksissä? Sun pitää kuules hommata aivoillesi himoja nostattavaa materiaalia. Lue vaikka romanttisia kirjoja tai katso rakkausleffoja. Minua aina panettaa oikein ekstrasti, kun luen jotakin romantiikkaa. Mieheni saa sitten olla se kirjan/leffan/sarjan sankari...
Onneksi meillä ei pyöri suhde enää pelkän seksin ympärillä. Haluan kyllä tulla hyvin kohdelluksi. Se on minulle kaikista tärkeintä.
Hyvä, että kertoi suoraan. Olen myös ilmoittanut, että meillä minimi on siinä 1x/vko. Muuten muutun aika kiukkuiseksi akaksi. Huomioin puolisoa tietenkin muutenkin, kuin vain se mielessä, eikä tuota tarvitse jatkuvasti toitotella. Joskus on meinannut olla pidempää taukoa, niin on keskusteltu, miten siitä eteenpäin. Mies on kiltti ja huomioiva ja huumorintajuinen, enkä lähde vaihtamaan, mutta keskusteltu on mm. avoimen suhteen mahdollisuudesta. Ongelma siinä vain on se, etten halua ketään muuta kuin omaa miestäni.
Riittääkö kerran maassa?