--PPP--
Huomenta vaan,
pettymys oli suuri, kun vaaka näytti TÄYSIN samaa lukemaa kuin viime viikonloppunakin, eli 61,5. Tavoitetteeni tosiaan on saada nyt puolessatoistakuukaudessa tulleet kaksi kiloa vielä pois, sitten keskityn siihen, mikä tämän ryhmän MISSIO onkin ;o) Painon pitää pysyä....
Viikon aikana olen päässyt aika kivasti liikkumaan, mutta ruokaa on sitten mennyt senkin edestä...niinkuin lukemasta voi nähdä. Joku meistä vastasi minulle, kun kysyin metodeista, ettei siihen kummempia metodeja tarvita....Olen kyllä toista mieltä, tai minä itse tarvitsen ainakin, muuten painoni alkaa nousta välittömästi. Siis jatkuvaa skappaamista ja painon seurantaa. Sehän on totta, lisää liikuntaa ja sopivassa suhteessa ruokaa, mutta tuntuu ainakin mulle tosi vaikealta toteuttaa. TOISAALTA, siinä vaiheessa kun saa painon " vakioitua" johinkin lukemiin, sen jälkeen tuo varmasti liikunnan lisääminen päteekin, mutta tämä tasapainotteluvaihe tuntuu tosi vaikealta...
Nyt tarvitsisi löytää jostain paaaljon motivatiota, että saisi suun pidettyä kiinni hieman aiempaa useammin, samoin pysyttyä kauempana jääkaapista. Ainiin, kaksi viikkoa karkkilakko takana ja paino on vain noussut...nyt on tullut todistettua, että ilman nameja pystyn elämään, mutta ei se kannata, ainakin jos lukemia seuraa...joten namikioskille tänään ;o)
Tsemppiä kaikille!
Tiuhti
Kommentit (4)
Tiuhtilla sentään pysynyt samassa, mutta minulla paino on NOUSSUT, nyt oikeesti hermot menee....tietty on kyllä sellanen aika kuukaudesta, että paino korkeimmillaan, mutta silti...kiukuttaa. Nyt ei sitten auta muutakun alkaa kalorilaskentaan 2000 päivässä, niin pitäisi pikkuhiljaa alkaa laskemaan ei ainakaan voi nousta, kun kulutan tosi paljon. Meillä tämä viikko meni muutenkin ihan plörinäksi, kun muksut kipeenä ja olen heräillyt kaiket yöt ja silti aamulla pirteänä töihin, sitten olen väsyneenä tietysti syönyt miten sattuu, lisäksi hajosi kiuas, onneksi saatiin jo uusi, minulle saunominen on henki ja elämä. No jospa tästä kuitenkin selvitään, huomaan vaan ite, että nämä jutut vaikuttavat aikaslailla mielialaan, jos viitsii lähteä lenkille tai polkea kuntopyörää on heti paljon energisempi olo ja sitten taas tällainen takapakki saa suorastaan kiukkuiseksi.....Loppujen lopuksi tosi pienistä asioista kiinni, ajattelen että olisin parhaimmillani painossa 65 ja siihen silti vain reilu 4kg...eli vain hiukan itsekuria tarvittaisiin. Viimeksi laihdutin tuollaisen määrän kuukaudessa. No kaktotaampa ensi viikolla...tsemppiä kaikille hirmuisesti :)
Kävin reippaalla lenkillä, olen laskenut tänään kalorit, kyllä tämä tästä :)
Nousua minullakin, jopa ihan reippaasti. =( Viime viikolla paino oli 65,2, nyt 66,4! Eli yli kilo tullut lisää. Ei tämän kyllä näin pitänyt mennä...
Osasin kyllä odottaa, että paino saattaa olla nousussa, mutta että näin paljon! Niin kuin sarppu totesikin, niin suorastaan kiukuttaa, kun tulee takapakkia. Mutta täytyy yrittää kääntää se positiiviseksi asiaksi, jospa tästä tulisi uusi potku tähän hommaan.
Huomenna lenkille, nyt nukkumaan!
-visukinttu-
Mulla oli aamupaino 61,3 ja nyt hyvin syöneenä ja vaatteet päällä 62,5. Oon aivan tyytyväinen, noissa lukemissa se pyörii. Mä en tarvi mitään erityistä tarkkailua syömisten suhteen enkä liiku paljon ollenkaan. Että mitähän mahtaisin painaa jos söisin aina terveellisesti ja liikkuisin paljon? No kroppa olis ainaki kiinteämpi. Painolla ei oikeesti oo niin väliä. Mutta se kertoo aika paljon tuo painoindeksi. Mulla on 22,1 jos laskin oikein. Raskaanaollessani olen painanut parhaimmillaan 72,5kg eli silloinkin vain lievää ylipainoa... Eli kai aika vilkas aineenvaihdunta pelastaa mut. Oikeesti on aika kummallista että toinen voi syödä huoletta väärin ja toinen saa koko ajan tarkkailla että syö oikein. Oon 27 vuotias ja tiedän et mullakin kanssa hidastuu toiminnot kun ikää tulee lisää. Sitä odotellessa palataan taas viimestään ens lauantaina.