Mitä teillä maksaa kotinetti?
Järkytyin. Meillä on ollut Telian 100M netti vuoden alehintaan 5e/kk (eli siis ei mitään), nyt hinta nousi 10e kuussa. Aloin sitten katselemaan, että saako mistään halvemmalla nettiyhteyttä kotiin niin monilla maksaa jopa 30e kuussa. Siis oikeesti? Tähän päälle vielä kännyllälaskut ja kaikki sata muuta laskua niin ei tarvitse ihmetellä, mihin pieni yksinhuoltajan palkka kuluu.
Kommentit (27)
Kaikki yhteydet puhelimen kautta, 4 gigaa puhelimessa, puhelin ammattilaiskäyttöön tarkoitettu, hyvin riittää ja toimii.
Taloyhtiön netti eli ilmainen. Kai siitä jotain silloin maksettiin kun dna veti tvkaapelit ja netin. En muista.
Olisi talon puolesta 10 meganen ilmaiseksi mutta otin 100 megasen niin data liikkuu vähän sutjakammin. Taitaa joku parikymppiä kuussa maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla pitäis olla ilmanen netti taloyhtiön puolesta mut joka kuukaus tulee ja maksan 15 e laskun, kai mä sit maksan tosta pömpelistä jonka just ostin. En tajua noista mitään, mulla oli vuosia mokkula.
Paree ottaa selvää. Tietää miksi ja mistä maksaa. Isännöitsijä? Oletko ostanut suuremman nopeuden kuin talon netti on?
Modeemi hajosi, ostin uuden, se maksoi 80 e.
Meillä ei nettiä ole edes eritelty yhtiövastikkeessa, kait se johonkin käyttökuluihin talon kuluissa sisältyy.
Vierailija kirjoitti:
Ilmainen mutta lisänopeus 100 on n.10€/kk.
Sama tällä mutta hieman pienempi lisämaksu. Kun otin lisänopeuden 50.Olisi kyllä ritänyt ilmainen.Kun ei vihde kanavia.Tosiin mikään ei ilmata, sisältyy vuokrin laskettuna kulut ilmainen nopeus, kuin vastaavasti yhtiövastikeisin.Aivan samoin kuin jätemasut, ymm Ei eritelty vuokriin.
Talonetti menee vastikkeesta.