Poliisi otti yhteyttä
Tekemääni rikosilmoitukseen liittyen. On se hauskaa, että minulle tuli huono omatunto siitä, että vaadin tekijälle rangaistusta. Mutta minun oli nyt tehtävä tämä vihdoin, koska muuten hän oppii, että voi tehdä mitä tahansa ilman seuraamuksia.
Kommentit (21)
Hyvä sinä! Koita olla stressaamatta, älä päästä toista pälkähästä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sinä! Koita olla stressaamatta, älä päästä toista pälkähästä.
Yritän miettiä, että ei tämä henkilökään ole minun parastani ajatellut tehdessään mitä on tehnyt. Ei ole kunnioittanut minua pätkän vertaa. Miksi minun pitäisi? Tämä on nyt vain tehtävä ja varmasti lopussa kiitos seisoo, uskoisin.
Ap
Luulitko että voit tehdä rikosilmoituksen, eikä kenenkään kanssa tarvii jutella asiasta? Miksi tuli huono omatunto, kun poliisi soitti? Etkö keksinyt provo ilmoitukselle lisätietoja?
Jotenkin haluaisi aina uskoa ihmisten hyvyyteen, naurettavaa... Tämäkin henkilö on USEITA kertoja osoittanut olevansa oikeasti vähän sekaisin... Silti säälin häntä?! Järjetöntä!
Ap
No kunhan olet pysynyt faktoissa ilmoitusta tehdessä.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti olen. Väärä ilmianto on rangaistava teko.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Väärästä ilmiannosta ei tule Suomessa käytännössä mitään seuraamuksia, saatana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Väärästä ilmiannosta ei tule Suomessa käytännössä mitään seuraamuksia, saatana!
Kokemusta asiasta?
Miksi syyllistätte ap:ta. Jos hän on ollut rikoksen kohteena, niin totta kai syyllinen pitää laittaa vastuuseen tekosistaan.
Vai pitäisikö toista torua lempeästi ja toivoa ettei pöljäile jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi syyllistätte ap:ta. Jos hän on ollut rikoksen kohteena, niin totta kai syyllinen pitää laittaa vastuuseen tekosistaan.
Minä en vaivaudu reagoimaan tuollaisten i--d--ioottien juttuihin. Ei ole tervettä touhua kirjoitella tuollaista, kun on kyse rikosilmoituksesta, joka kohdistuu ihmiseen ja rajojen kunnioittamiseen.
Ap
Onkin absurdia tuntea syyllisyyttä, jos laittaa rajoja sellaiselle, joka on niitä ylittänyt.
Tässä tapauksessa sinun on kuitenkin oltava ensisijaisesti itsesi puolella. Kirjaa kaikki ne pahat teot jotta muistat. Etkä ikinä enää vastaa sille mitään. Muista että käytännön asiat ei ole tunneasioita. Kylmästi hoidat käytännön asiat, rikosilmoitus-rajanvedon. Tunteet voi käsitellä muuten.
Tsemppiä, kadehdin etten aikanaan tehnyt ilmoitusta.
Kerrotko myös oikean elämän kavereille tästä vai kerroit vain tänne vauvapalstan anonyymikavereille ekslusiivisesti?
Onneksi ei sentään ole v.valta tai r*** kyseessä. Siinä mielessä olen onnekas.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me voida tietää onko ap oikeasti ollut rikoksen kohteena vaiko vain omassa päässään.
I-d-i-o-o-t-t-i. Eli koska sinä et usko jotain, niin päätät sitten v-i-t-t-u-i-l-l-a ihan varmuuden vuoksi??
Onneksi minä itse tiedän mitä olen kokenut. En tarvitse teidän uskomuksianne asiassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me voida tietää onko ap oikeasti ollut rikoksen kohteena vaiko vain omassa päässään.
I-d-i-o-o-t-t-i. Eli koska sinä et usko jotain, niin päätät sitten v-i-t-t-u-i-l-l-a ihan varmuuden vuoksi??
Päätin v-i-t-t-u-i-l-la ihan vaan siksi että ap vaikuttaa epätasapainoiselta.
Hyvä sinä. Et ole tehnyt mitään väärää.
Käsittele asia asiana. Älä ihmisenä.
Eli ei se sitä tarkoita, että tämä ihminen täysmätä olisi. Mutta jos on tehnyt sinua vastaan jotain, joka on rikos. On se tekona väärä ja siitä on oikeus vaatia rangaistusta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sinä. Et ole tehnyt mitään väärää.
Käsittele asia asiana. Älä ihmisenä.
Eli ei se sitä tarkoita, että tämä ihminen täysmätä olisi. Mutta jos on tehnyt sinua vastaan jotain, joka on rikos. On se tekona väärä ja siitä on oikeus vaatia rangaistusta.
Näinhän se on.
Ap
Sinulle tuli siis paha olo koska olet tekaissut ilmoituksen omaksi eduksesi ja nyt kun asia tuli taas käsiteltäväksi tämä muistui mieleen. Kaikkea sitä...