Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tai mitkä tuotteet on sulle ARJEN LUKSUSTA?

Vierailija
26.10.2022 |

Semmoisia kaupasta ostettavia käyttötarvikkeita,jotka tuo tunteen että nyt menee hyvin?

Tuli vain mieleen vuoden työttömyyden jälkeen, kun pääsin töihin ja sain ostaa vihdoinkin Palmoliven käsisaippuoita, Omon pyykinpesuainetta ja "vähän parempia wc-pöntön raikastimia " ym. 😀

Onko sulla tämmöisiä tuotteita joista olet joutunut rahan takia luopumaan tai jotka tuo sulle arjessa tunteen että asiat on hyvin?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen yleensä ruoan koko viikon arkipäiville yhtenä isona satsina, mutta joskus ostan yhdelle päivälle jonkun ihan perus einespastan. Tuntuu niin syntiseltä, kun tuntuu että joka paikassa toitotetaan että eines=saatanasta seuraava.

Vierailija
22/66 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ok jos sanon että tuiki tavallinen Liptonin musta pussitee? Mulle jokainen teehetki on luksusta, etenkin silloin kun saan juoda teeni kaikessa rauhassa hitaasti siemaillen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreet yrtit. 

Vierailija
24/66 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkokukat, erilaiset juustot, "paperipussileipä", Aino-jäätelö, mehu.

Vierailija
25/66 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkokukat, erilaiset juustot, "paperipussileipä", Aino-jäätelö, mehu.

Totta, joku Luostari tai vastaava . Ja tuore, rapeakuorinen 🍞.

Jos ajatellaan käyttötarvikkeita, niin olen vähän siivousfriikki ja haluan että kotona tuoksuu hyvältä - varsinkin vessassa! Ostelen kans niitä WC duck tuotteita ja esimerkiksi ihan lemppari on se raikastin ilman pidikettä. Joka siis vaan painetaan siihen pöntön reunaan. Siitä tulee niin ihana ja raikas tuoksu.

Kynttilöitä tykkään myös ostaa, servettejä.

Vierailija
26/66 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniit kukat kotona.

Pidän valtavan paljon kukista ja ostelen kimppuja kotiin. Vaikka raha olisi tiukilla, saatan yhteen kimppuun panostaa 30€ jotta saan iloa moneksi viikoiksi.. hullua! Mutta en voi lopettaa tätä.

Miksi tykkäät tapetuista kukista? Huonekasvit on halvempia ja kivempia, minusta leikkokukan hidasta kuolemaa on ikävä katsella.

Mitä ihmettä?? 😅😅 tapetuista kukista?

Mä en todellakaan saa edes yhtäkään viherkasvia elämään ja mä itse henkilökohtaisesti en yhtään innostu niistä.

Mustien vaihtaminen, kastelu, yms.. miksi vaivautua.. ei tuo minun elämääni mitään.

En katselisi mitään multapusseja ja ruukkuja kotona sekunttiakaan.

Vierailija
27/66 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo WC-duck edes ole kallista.

Vierailija
28/66 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika, olen astunut ulos "oravanpyörästä" ja nautin ajasta, kun voin tehdä mitä huvittaa, kun ei ole enää käärinliinoja työhön.

Vierailija
29/66 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jotkut ruoat. Esim. lihatuotteet.

Mulla on rahaa ostaa vain jauhelihaa. Muista lihoista saan haaveilla.

Kokeilepa tähän aikaan vuodesta possunlapaa, paista vaikka kokonaisena. Sen kilohinta on yleensä puolet jauhiksen hinnasta.

Kiitos vinkistä.

Vierailija
30/66 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo WC-duck edes ole kallista.

Ei se ole kallista, mutta sellainen tuote jota ilmankin pärjää. Eli on vähän niinkuin ylimääräistä pikku luksusta tai arkista mukavuutta.

31/66 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto. Ehdottomasti.

Vierailija
32/66 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa rasvaa porkkanaan ja työntää pyllyyn.

Vierailija
33/66 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaa rasvaa porkkanaan ja työntää pyllyyn.

Syötkö sen jälkeen keitettynä vai raastettuna?

Vierailija
34/66 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas oon niin niin köyhä, että kuukautiskuppikin oli kallis hankinta.

Jestas onneksi se säästää rahaa pidemmällä tähtäimellä.

Vierailija
35/66 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ne pesu-ja siivousaineet täälläkin, kukkakimput ja kampaamon shampoot ja hoitoaineet. Noista helppo säästää sitten kun rahaa on vähemmän.

Lähes parasta arjen luksusta on siivota koko koti, ostaa tuoreita kukkia ja jotain herkkua, laittaa kynttilät palamaan ja fiilistellä siistiä ja hyväntuoksuista kotia.

Vierailija
36/66 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkimuki.

Vierailija
37/66 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreet yrtit ruuanlaitossa, viherkasvit, kukat, vähän laadukkaampi suklaa, uudenkarheat hyvästä materiaalista tehdyt petivaatteet, viinipullollinen arkena ruoka- ja nautiskelujuomaksi. Eiväthän nuo sinänsä mitään kalliita juttuja ole, mutta juurikin sellaista arjen luksusta, jonka ei ole tarkoituskaan olla mitään oikeasti kalliita merkkituotteita. :)

Vierailija
38/66 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

epätoivoinen6791 kirjoitti:

Auto. Ehdottomasti.

Mulla myös. Se että voi tulla ja mennä ihan omien aikataulujen mukaan eikä tarvitse tarkistella bussiaikatauluja eikä ole riippuvainen niistä.

Vierailija
39/66 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuore pulla ja kuppi kuumaa iltapäivällä.

Vierailija
40/66 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arjen luxusta: - Noutokahvi, mieluiten latte, kalliit tanssi- tai burleskitunnit yksityisissä tanssikouluissa, laivakosmetiikka ja risteily että pääsee ostamaan sitä laivakosmetiikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan