Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taksialalta paljastui yli 13 miljoonan euron verovilppi

Vierailija
26.10.2022 |

Hyvä berner ja sipilä. Hyvä myös tytöt, koska eivät saa lakia muutettua.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummakuski vei vikaan kirjoitti:

Pakko avata suu. Helsingissä ollessani silloisen miesystäväni ja hänen sisarensa että miehensä tilasimme taksin ja olimme menossa Eliteen syömään ja pöytävaraus oli tehty. Taksi tuli ja sitä ajoi tumma mies ei suomalainen ei tahtonut ymmärtää mihin olimme menossa. Miesystävä huomasi melkein heti että vikaan ajaa. Sanoimme että nyt mennään kyllä väärin ja miesystäväni yritti kertoa mihin pitää ajaa. Taksi kierteli muttei löytänyt paikkaa lopulta hyppäsimme taksista pois. Tumma kuski pyyteli 5€ kyydistä vaikkei osanut mennä pyydettyyn paikkaan. Emme maksaneet mitään. Uusi taksi sitten vei oikeaan paikkaan. Ei ole hyviä kokemuksia tummista taksikuljettajista.

Minua haittaa stereotypia, jonka mukaan afrikkalainen mies on isohuulinen älykääpiö varustettuna valtavalla elimellä.

Vierailija
22/27 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kautta aikain on ollut harmaata taloutta taksialalla ja muutenkin. Mutta se on ollut aika pienessä marginaalissa hoidettua, suurin osa tuloista on annettu verotettavaksi kuten pitää.

Veronkierto ei ole ollut maan tapa. Keisarille on annettu, mikä keisarille kuuluu.

Voin näin tilitoimistosta sanoa, että palkkalaskelmien kanssa saa olla tarkkana, kun on Mouhammed, Muhamed, Muhammed, Mohamet jne, reippaita kuskeja kaikki, mutta kaikille saa selittää mikä on veroprosentti ja työeläkevakuutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kautta aikain on ollut harmaata taloutta taksialalla ja muutenkin. Mutta se on ollut aika pienessä marginaalissa hoidettua, suurin osa tuloista on annettu verotettavaksi kuten pitää.

Veronkierto ei ole ollut maan tapa. Keisarille on annettu, mikä keisarille kuuluu.

Voin näin tilitoimistosta sanoa, että palkkalaskelmien kanssa saa olla tarkkana, kun on Mouhammed, Muhamed, Muhammed, Mohamet jne, reippaita kuskeja kaikki, mutta kaikille saa selittää mikä on veroprosentti ja työeläkevakuutus.

Nämä M*-tyypit ymmärtävät saamansa tulonsiirrot mutta eivät ymmärrä miksi pitäisi maksaa veroja.

Vierailija
24/27 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verovilppiä paljastuu aina niiltä aloilta mihin viidakkoväki tunkee. Outoa?

Vierailija
25/27 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun olin taksissa niin kuljettaja kaahaili ja huusi puhelimeen puolet matkasta oli tumma. Onneksi ei usein tarvitse mennä taksilla.

Pelkäsin että ajaa ojaan.

Vierailija
26/27 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja yllättävää myös että noin 500 taksilupaa on jo peruttu...

Niinpä niin, mutta sitten ajelevat ilman lupia, koska se on mahdollista...

Vierailija
27/27 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En valitse koskaan muuta kuin vaalean pigmentin omaavia kuskeja.

Minä myös, mutta taksikeskuksesta kun pyysin kotimaista kuljettajaa niin löivät luuria korvaan. Nyt olen pyytänyt erinomaista suomenkielen taitoa ja olen saanut sillä kotimaisen kuskin. Koskakohan sekin kielletään?

Taksijonossa odottelen ja annan muiden mennä ensin niin kauan kuin kohdalle osuu valkoihoinen kuski.

Minä en odottele, jos olen ensimmäisenä jonossa. Kurkistan taksiin sisälle ja otan auton vaikka jonon lopusta, jos siellä on vaaleapigmenttinen kuljettaja. Nykyään asiakas voi mennä mihin tahansa valitsemaansa autoon; enää ei ole mitään: täytyy ottaa auto jonon etupäästä.