Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nro 5 jatkaa

Vierailija
04.11.2006 |

En ymmärrä niitä, jotka pitää kissojaan vapaana taajama-alueella. Meillä monta kissaa, jotka vain sisällä tai kiinni ulkona.



Jos tyhmä omistaja haluaa antaa lemmikkinsä vapaana juosta ulkona, se on hänen asiansa.



Jos tapaat omista nurkista eläimen, ota yhteyttä eläinsuojeluun tms.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä