Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Käytiin tänään muijan kanssa mäkdonaldsissa syömässä
27.06.2026 |
Otettiin tuplajuustoateriat, isot ranskalaiset ja tuplamajoneesit. Siellä joku perhe lapsineen katseli meitä kuin tautisia.
Kommentit (5)
Ootte jotain laihuttajia? Vähintään bigmäkki pitää ottaa jos siellä syö. Lapsille ja narkeille nuo pikkubursat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Ootte jotain laihuttajia? Vähintään bigmäkki pitää ottaa jos siellä syö. Lapsille ja narkeille nuo pikkubursat.
Pakko laihduttaa, mies painaa 142kg ja minä 102kg.
Mä otin Bic Mac plus ateria tänään Mäkkärissä :D
Alue: Aihe vapaa
|
| \
| |
| /
|