Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän työkaverini ei pidä minusta?

Vierailija
25.10.2022 |

Olen häntä hieman vanhempi, työpaikkani pienin ja iloisin henkilö. En ole mikään kokenut konkari ja välillä teen virheitä, kuten jokainen meistä. Pomoni pitävät minusta ja usein kehuvat minua. Asiakkaiden kanssa tulen toimeen ja he minun. Luonteeltani olen aurinkoinen, jokaiselle ystävällinen ja itsenäinen. Tykkään tehdä asiat omaan tahtiin ja silloin myös lopputulos paras. Pidän työn ja henkilökohtaisen elämäni erillään, esimerkki tästä on, että työkaverini saivat 2 vuoden jälkeen kuulla minulla olevan kumppani. Olen myös ystävällinen jokaiselle ja tästä saan usein palautetta pomoiltani kuinka hyvä asiakaspalvelija olen.

Kuitenkin.. Tämä kyseinen henkilö, joka ei minusta pidä on minua kokeneempi eikä tämä minua haittaa, pidän asiaa hyvänä juttuna vain. Pomoni tietääkseni pitävät tästä kyseisestä henkilöstä myös. Eli sen puolesta tuskin ongelmaa. Jos minä teen töissä jonkun virheen, hän kuitenkin kuittaa samantien ilkeästi. Jos asiakas tulee minulta kysymään asiaa X, hän on samantien vastaamassa eikä anna minulle puheenvuoroa. Tähän muutama asiakas on itse vastannut etteivät kysyneet häneltä vaan minulta. Jos työskentelemme yhdessä, hän on minulle tökerö ja ilkeä, muille täysin erilainen

Mistäköhän tämmöinen voi johtua? Olemme molemmat naisia ikähaarukalla 20-30v.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin kuvauksen perusteella sua jostain syystä semmoseks 60-vuotiaaks suloiseks mummeliks, hämmästyin aidosti ikähaarukasta.

Vierailija
22/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on nyt noussut esiin useamman kertaa, että olisin hidas. En ole. Olen nopea tekemään, kunhan saan tehdä omassa rauhassa.

Työkaverini puolestaan on saanut monta kertaa esimiehiltä palautetta kuinka ei ole saanut tehtävää x tehdyksi vaikka olisi pitänyt.

T. Ap

Pienuuden otin esiin siksi, koska esimieheni usein käyttää minusta sanaa pikkuinen.

Eli työkaverisi on sinulle kateellinen. Case closed, next.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on nyt noussut esiin useamman kertaa, että olisin hidas. En ole. Olen nopea tekemään, kunhan saan tehdä omassa rauhassa.

Työkaverini puolestaan on saanut monta kertaa esimiehiltä palautetta kuinka ei ole saanut tehtävää x tehdyksi vaikka olisi pitänyt.

T. Ap

Pienuuden otin esiin siksi, koska esimieheni usein käyttää minusta sanaa pikkuinen.

Työkaveri +100kg?

Vierailija
24/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa työkaveri kateellinen sinulle kun saat parempaa kohtelua.

Vierailija
25/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin aavistus tästä tulee. Mutta kaikki ei pidä tästä ja ehkä voikin sanoa, että ehkä vain sun työkaverista vain tuntuu siltä, eikä kyseessä varsinaisesti ole totuus.

Eli uumoilen, että kun mainitsit, että teet asiat omaan tahtiin, niin tarkoittaakohan tämä, että ainakin työkaveristasi se on yhtä kuin hitaammin kuin muut. Jospa työkaverisi kokee tekevänsä paljon hommia, kenties enemmän kuin sinä ja hän ei pidä siitä numeroa, mutta häntä ärsyttää, kun itse hymistelet jossain nauraen asiakkaiden kanssa ja hän sitten tekee asiat reippaammin, mutta vakavemmalla otteella. Ehkä hän ajattelee, ettet anna täyttä työpanosta, vaan lähinnä sosialisoit työpaikalla ja esimiehet vain taputtavat sinua olalle, kun olet ns niin kiva tyyppi. Tämä voi myös kadehdituttaa työkaveriasi.

Nämä työpaikan marttyyrit, jotka tekisivät aina kaikkien muiden työt paremmin ja nopeammin, ovat pahimpia. Vikassa lauseessa jutun ydin - kateus aiheuttaa tuollaista käytöstä, mitä Ap nyt kokee.

Vierailija
26/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli joskus vastaava tyyppi, sellainen joka tuli vaikka puhelinta repimään toisen korvasta jos koki osaavansa hoitaa asian paremmin kuin alkuperäinen :D

Onneksi on entinen työkaveri se. Mahtoikohan tulla teille?

Vierailija
27/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienuus + iloinen selittää kaiken;)

Vierailija
28/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastailee ittelleen. Provohan tämä on selkeesti. Tai sitten ap ei ole oikein terävää sorttia, nimittäin jos mulle ois työkaveri "ilkeä" niin kysyisin ihan suoraan mikä mättää. Kysellä nyt jossain keskustelupalstalla syytä, ei oikein välkyltä kuulosta.

Vierailija
29/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän erikoiselta työpaikalta jos pomo kutsuu alaistaan pikkuiseksi

Vierailija
30/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä työkaveri.

Vierailija
31/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vastailee ittelleen. Provohan tämä on selkeesti. Tai sitten ap ei ole oikein terävää sorttia, nimittäin jos mulle ois työkaveri "ilkeä" niin kysyisin ihan suoraan mikä mättää. Kysellä nyt jossain keskustelupalstalla syytä, ei oikein välkyltä kuulosta.

Mistä tiedät etteikö ole kysynyt? Tuollaiselta henkilöltä kuin apn työkaveri tuskin saa järkevää vastausta.

Vierailija
32/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on rakastunut sinuun, mutta vihainen itselleen, koska luulee olevansa hetero.

Vierailija
33/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aikoinaan samankaltainen henkilö töissä. :D Luuli osaavansa kaiken kun oli ollut aikaisemmin Mäkkärissä töissä. :D

Vierailija
34/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kanssa ei vaan kemiat toimi.

Huomasitko muuten, että listaat itsestäsi pitkät litaniat pelkkiä positiivisia puolia. Mutta työkaveristasi negatiivisia.

Vierailija
35/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasitko muuten, että listaat itsestäsi pitkät litaniat pelkkiä positiivisia puolia. Mutta työkaveristasi negatiivisia.

Kokeneempi kuin minä = negatiivinen kommentti työkaverista. :D

Vierailija
36/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeneempi naisesta tarkoittaa, että on jakanut pesää ympäri kyliä.

Vierailija
37/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol. Tää duunikamu on selvästi kateellinen kun saat enemmän huomiota ja positiivista sellaista.

Vierailija
38/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeneempi naisesta tarkoittaa, että on jakanut pesää ympäri kyliä.

Tuskin tässä aloituksessa :D

Vierailija
39/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo aloitus jo sen kerro. Olet todella rasittava ja luulet itsestäsi liikoja. Oikeasti sinulle nauretaan selän takana.

Vierailija
40/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan nyt on pelkkä fakta, toteamus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä