Pyöräytin kaalikääryleet tuossa
Kyllä kannatti! Ostin sellaisen lattanan kaalikäärylekaalin, ja sen keskikokoiset ja pienemmänpuoleiset lehdet ovat valmiiksi taskun muotoisia.
Täytettä ja kaalisilppua jäi yli, haudutin ne kaalilaatikoksi.
Osa menee pakkaseen, osan syön tänään ja huomenna. Nam!
Kommentit (27)
Ja nyt juhlitaan sillä tämä ei ollutkaan airfyerissä tehty ! Iigorit laulaa , olkaa hyvä
Mä söin raakaa kaalia, olenko nyt venäläinen.
Eilen oli meksikonpataa, oonko nyt meksikonryyssä?
Vierailija kirjoitti:
Täytteenä tällä kertaa hirven jauhelihaa ja riisiä. Kuullotin riisin voissa ennen keittämistä risoton tapaan, se paikkaa vähän hirven rasvattomuutta.
Ensi kerralla taidan laittaa sieniä.
Metsäsienet ovat oiva lisä kääryleissä, murekkeessa, jauhis palleroisissa etc....Paljon mineraaleja ja yleensä lisää maittavuutta. Lienee joku pula-ajan jutska? Paistoitko kääryleet uunissa kera siirapin? Nam...koska saa tulla maistamaan, voin tuoda jälkkärit tullessa? Vaikka lettusia... T. Paappa 62-v.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kyllä niin hyvältä! Itse en tahdo jaksaa kääryleitä tehdä, tulee kaalilaatikkoa enemmän tehtyä, kun kääryleet vie enemmän aikaa.. Mutta jestas että on hyvää ruokaa, vähän puolukkasosetta kylkeen niin bueno!
Hitsi pilli...menköön ilman....!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa, Igor.
Iigorit syö kaalipiirakkaa, ei kääryleitä.
On hyvää venäläinen kaalipiirakka, saa nähdä pääsenkö enää elinaikanani Pietariin maistamaan. Ruplaakaan en sinne syydä, ennen kuin valta on vaihtunut ja Ukraina vapaa.
Ap
Mulle kerran venäläinen tuttava toi kaalipiirakan, oli pitsalaatikko mallisessa laatikossa, pitsan kokoinen ja hyvää. Olenkin ihmetellyt ettei Suomessa ole myynnissä kaalipiirakka vaikka asun etelä-karjalassa.
Missä pyöräytit kääryleet? MInua jäi ihan kiinnostamaan kun et kertonut sitä, joku salainen ainesosa?
Nyt pyöräytin pari pierua.