Apua! Jatkuvat zombiepainajaiset Walking Deadin jälkeen
Kauhean ristiriitainen tilanne kun sarja on todella koukuttava ja haluaisin sitä katsoa, mutta joka ikinen yö katsottuani sarjaa näen kamalia painajaisia joissa zombiet jahtaavat minua ja yleensä syövät.
En muista tällaisia ilmenneen muiden jännittävien sarjojen jälkeen.
Onko kellään muulla ollut samaa ja auttaako tähän mikään mahdollisesti?
Ärsyttää kun sarjaa haluaisi katsoa mutta se vie sitten yöunet ja jännitän painajaisia jo etukäteen.
Kommentit (21)
Ei kai tuossa oikein auta muu kuin päättää katsotko vai et? 🤷
Minä katsoin pari kautta nopeaan tahtiin enkä koskaan nähnyt painajaisia. Näin me ihmiset ollaan niin erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Auttaisko katsoa hetki jotain muuta sarjaa ennen nukkumaanmenoa?
Vaikka kissavideoita 🤭 tosin jos pelkää kissoja niin ehkei sitten, heh. Tulee pian kissatkin uniin zombien seuraksi.
Tuon ohjelman jälkeen katsot jotain hauskaa jonkin aikaa.
Miten muuten jos ihminen pitää jostakin voi nähdä siitä karuja unia? Jännä ilmiö.
Kiitti vinkeistä, ehkäpä joo kissavideoita juurikin! :D
Siis mua kiehtoo tuo juoni ja hahmot, ei ne zombiet oikeastaan. Ne ovat ainoa miinus sarjassa vaikka sarja perustuukin niille...
Mulla oli ihan samaa aluksi!! Loppui muutaman jakson jälkeen. Todella ahdistavia unia oli kyllä
Mulla oli sama alussa. Aina tauon jälkeen ensimmäisten jaksojen jälkeen näin painajaisia, mutta ei onneksi moneen kauteen enää. Ihan paras sarja 🧟
Minkä ihmeen takia katsotte sellaisia sarjoja, joka aiheuttaa painajaisia.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia katsotte sellaisia sarjoja, joka aiheuttaa painajaisia.
Minkä takia jotkut juo alkoholia kun siitä saattaa tulla rabuleissön?
Mäpäs näen välillä painajaisia eläimistä.
Ne piinaavat minua unissani. Jopa vanhempieni koirakin osaa unissani olla aggressiivinen, vaikka ihan rauhallinen koira todellisuudessa on.
M29
Näen painajaista, että sarjaa tehdään vielä yksi kausi. Toivottavasti loppuu, edes sarja.
Minä aloitin kans juuri katsomaan ja ekana yönä näin painajaista että zombietyttö kiipesi meidän sänkyyn, oli vähän kuin valveuni. Hyi.
Tokana yönä ja siitä eteenpäin ei onneksi mitään, paitsi näin unta eksästä ja se oli ehkäpä vielä zombieunta kammottavampi :D
No ehkä nyt vaan kannattaa olla realisti ja todeta ettei zombieita ole olemassakaan. Aikuinen ihminen kyllä osaa erottaa sen mikä on faktaa ja mikä fiktiota.
Mä nään vieläkin joskus painajaisia siitä kun vuosia sitten katsoin sen elokuvan missä mies (Will Smith) oli jäänyt yksin kaupunkiin zombiapokalypsin jälkeen. Se jotenkin meni ihon alle 🧟
Auttaisko katsoa hetki jotain muuta sarjaa ennen nukkumaanmenoa?