Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään, että sain hivin

Vierailija
25.10.2022 |

En kaipaa mitään moraalisaarnaa. Tiedän, itsekin. Olin kännissä ja mies painosti seksiin. Olisi silti pitänyt vaan lähteä tilanteesta. Nyt 2,5 viikkoa tapahtuman jälkeen minulle tuli kummallisia pieniä näppyjä rintakehän alueelle ja joku punainen "läiskä" oli solisluun kohdalla.
Eilen nousi kuumetta ja tänään on myös kurkku, korvat ja ilmeisesti imusolmukkeet (tuntuu tuolla ylhäällä kaulan sivuilla) kipeät. Olen menossa kahden viikon päästä ensimmäiseen testiin ja jos se on nega siitä kahden viikon päästä vielä varmistustestiin. Nykyäänhän suurin osa infektioista voidaan onneksi todeta jo kuukauden kuluttua tartunnasta. Mies oli sellainen, että ihan hyvin on voinut vaikka huorissa käydä. Ahdistaa todella paljon. Yritän pysyä järjissäni seuraavat kaksi viikkoa. Olen syönyt rauhoittavia ja työtkin pitäisi hoitaa.

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ensitöiksesi rikosilmoitus. Raiskaus on aina vakava rikos, mutta vielä erityisen vakava, jos raiskaaja tartuttaa uhriinsa hiv:n.

Vierailija
62/93 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidettavissa olevan taudin levittäminen ei ole rikos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit onnellinen jos mies on käynyt vain huorissa. He pitävät paljon paremmin ehkäisystä huolta kuin "amatöörit".

Vierailija
64/93 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut ihan vastaavassa tilanteessa. Mukavan baarimiehen matkaan lähdin gänässä ja paljaalla pantiin, kunnes mies tajusi vetää kordarin esiin, mutta eihän se nyt enää mitään pelastanut... Seuraavien viikkojen aikana mietin kaikkea... mies oli ollut töissä USAssa: bingo! Siellähän on HIV paljon yleisempi kuin Suomessa. N. kolmen viikon kuluttua mulle tuli ihan jäätävä päänsärky, vaikka koskaan ennen mulla ei ollut ollut päänsärkyä ollenkaan! Sopii arvata, yhdistinkö tämän HIViin... Odotin kuitenkin neljä kk siitä kännipanosta, kunnes menin testiin, ja se oli onneksi negatiivinen!

Todennäköisesti sullakin Ap on ihan jotain muita kuin  HIV-juttuja nuo sun oireet, mutta vaikka sitten posi olisikin, niin sehän ei enää nykyään ole mikään absoluuttinen kamaluus. Sitä voidaan hallita lääkityksellä erittäin hyvin, ja HIV-positiiviset Suomessa voivat elää ihan normaalin pitkän elämän. Tsemppiä!

Vierailija
65/93 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit onnellinen jos mies on käynyt vain huorissa. He pitävät paljon paremmin ehkäisystä huolta kuin "amatöörit".

Ai että se hiv ei siellä pattayalla leviä?

Ap

Vierailija
66/93 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on homoilu huh huh tuossa näette mitä pahkuraa pylly täynnä.

Vierailija
67/93 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus tällaset on just vauva.fin parasta antia :D Jengi kauhistelee kun toinen on pyllistelly ja saanu näppylöitä!

Vastaus sulle ap; Ei, sulla ei ole HIV:ta.

Hajaantukaa.

Vierailija
68/93 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap huolesi, mutta riskisi saada hiv yhdestä suojaamattomasta yhdynnästä on todella pieni. Hiv on Suomessa harvinainen. Näin kertoo Hivpoint:

Suomessa on yksi maailman alhaisimmista hivin esiintyvyyksistä. Suomessa on todettu koko 2000-luvun ajan alle 200 hiv-tartuntaa vuosittain. Lisäksi arviolta 13 prosenttia tartunnan saaneista, noin 600 henkilöä, eivät tiedä tartunnastaan. (https://hivpoint.fi/tietoa-hivista/)

Todennäköisyydet on tietysti todennäköisyyksiä, mutta emätinyhdynnässä hiv tarttuu oikeasti aika heikosti. Todennäköisyys on alle yhden prosentin yhdessä suojaamattomassa emätinyhdynnässä per kerta: https://hivpoint.fi/nettineuvonta/tartunnan-todennakoisyys-yhdynnassa/

Ja lääkittynä riski putoaa vielä tuostakin. Nuo sinun oireet sopii todella moneen muuhunkin sairauteen, jotka ovat paljon todennäköisempiä kuin hiv. Ymmärrän odottamisen tuskan ja epätietoisuuden, mutta toivottavasti nämä tiedot keventää mieltäsi.

Vierailija
69/93 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syönyt rauhoittavia pitääkseni itseni kasassa ja laskenut päiviä, milloin voin/kannattaa aikaisintaan mennä testiin. Jos neljän viikon agab-testi näyttää negaa, rauhoitun hieman. Jo raiskaus yksinään on rikos, mutta erityisen vakavan siitä tekee se, jos tartuttaa uhriinsa hivin. Tiedän, että olin tyhmä, kun lähdin tuntemattoman matkaan. Jos sain hivin, pidän huolen, että tekijä saa kunnon tuomion ja hänen nimensä sekä kuvansa tullaan julkaisemaan lehdissä. Varoituksena mahdollisille muille uhreille. Jos selvisin ilman hiviä, en jaksa tehdä rikosilmoitusta pelkästä raiskauksesta, mutta olen jatkossa viisaampi. Pitäkää naiset itsestänne huolta ja muistakaa, että olette arvokkaita!

Ap

Vierailija
70/93 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko n..ri?

Vierailija
71/93 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko n..ri?

Ihan suomalainen

Ap

Vierailija
72/93 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt yksi hiv haittaa?

Vierailija
73/93 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa edelleen. Nyt uutena oireena tuli polvi kipeäksi ihan oudolla tavalla. Vähän flunssainen olo, mutta nythän on muutenkin kaikkea liikkeellä. Enkä ymmärrä näitä ilkeitä kommentteja täällä. Miksi ihmiset on toisilleen niin ilkeitä?

Olen vihainen, että miksi seksuaaliväkivallan uhrit eivät ole oikeutettuja prep-lääkitykseen, ellei ole 100% varmuutta, että tekijällä on hiv?? En sano, että tämä olisi väärin, mutta homomiehille ja seksityöntekijöille niitä jaetaan ihan vaan, koska hankkiutuvat usein riskitilanteisiin. Okei, hankkiuduinhan mäkin tohon tilanteeseen ja ihan itseäni saan syyttää, mutta jokaisen raiskauksen uhrin pitäisi halutessaan saada prep-lääkitys. Siihen on tultava muutos. Eihän koskaan voi tietää, onko sillä randomilla ollut se vai ei.

Ap

Vierailija
74/93 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja lisään että polvi on niin kipeä, ettei siihen voi koskea, sitä ei voi liikuttaa eikä sillä voi tietty oikeen kävellä. Alkoi ihan yhtäkkiä ja näyttää pahenevan vaan. Tää on tosi outoa. Koskaan ennen ei oo käynyt tälleen. Jos sain hivin, pidän huolen, että tekijä saa kunnon tuomion ja että muutkin uhrit tavoitetaan ja mahdollisia tulevia uhreja varoitetaan julkaisemalla tekijän kuva ja nimi kuten niiden muidenkin sarjatartuttajien kohdalla on tehty. Lisäksi sellainen muutos pitää tulla, että raiskauksen uhrilla on oikeus prep-lääkitykseen huolimatta siitä, onko tekijällä 100% varmuudella hiv vai ei. Koska nehän ovat vaarallisimpia, jotka eivät ole käyneet julkisissa testeissä eivätkä syö lääkkeitä.

Ap

Vierailija
75/93 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hovi on nykyään pienempi juttu kuin kondylooma tai genitaaliherpes. Älä stressaa, alat vaan kuvitella oireita!

Lisäksi, jos sinut on raiska*ttu, sinun tulee tehdä rikosilmoitus.

Vierailija
76/93 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hovi on nykyään pienempi juttu kuin kondylooma tai genitaaliherpes. Älä stressaa, alat vaan kuvitella oireita!

Mä olen niin voimaton, etten jaksa tehdä rikosilmoitusta pelkästä raiskauksesta. Itsepähän tilanteeseen hankkiuduin. Onneksi pääsen maanantaina verikokeeseen. Ja tätä polvikipua en kyllä kuvittele! On niin kipeä.

Ap

Vierailija
77/93 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko jännä?

Vierailija
78/93 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ap. tehnyt koronatestin? Koronaankin liittyy paljon epämääräisiä oireita.

Vierailija
79/93 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiv on onneksi nykyään kurissa pidettävä lääkkeillä, kunhan lääkitys aloitetaan hyvissä ajoin. 

Ei siitä koskaan parane, mutta virus pidetään kurissa lääkkeillä.

Paras toki jos sitä ei koskaan saa.. 

Vierailija
80/93 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niin voimaton, etten jaksa tehdä rikosilmoitusta pelkästä raiskauksesta. Itsepähän tilanteeseen hankkiuduin. Onneksi pääsen maanantaina verikokeeseen. Ja tätä polvikipua en kyllä kuvittele! On niin kipeä.

Ap

Ei. Et hankkiutunut väkivallan kohteeksi. Elit elämääsi ja luotit ihmiseen normaalilla tavalla. Niin kuuluukin toimia. Vastuu on rikoksen tekijällä.

Ota edes yhteyttä raiskauskriisikeskukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä