Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään, että sain hivin

Vierailija
25.10.2022 |

En kaipaa mitään moraalisaarnaa. Tiedän, itsekin. Olin kännissä ja mies painosti seksiin. Olisi silti pitänyt vaan lähteä tilanteesta. Nyt 2,5 viikkoa tapahtuman jälkeen minulle tuli kummallisia pieniä näppyjä rintakehän alueelle ja joku punainen "läiskä" oli solisluun kohdalla.
Eilen nousi kuumetta ja tänään on myös kurkku, korvat ja ilmeisesti imusolmukkeet (tuntuu tuolla ylhäällä kaulan sivuilla) kipeät. Olen menossa kahden viikon päästä ensimmäiseen testiin ja jos se on nega siitä kahden viikon päästä vielä varmistustestiin. Nykyäänhän suurin osa infektioista voidaan onneksi todeta jo kuukauden kuluttua tartunnasta. Mies oli sellainen, että ihan hyvin on voinut vaikka huorissa käydä. Ahdistaa todella paljon. Yritän pysyä järjissäni seuraavat kaksi viikkoa. Olen syönyt rauhoittavia ja työtkin pitäisi hoitaa.

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hiv:n pelkoani läökinnyt runsaalla jokapäiväisellä alkoholin käytöllä. Nyt luin maksakirroosista. Järkyttävää luettavaa. Minulla tuli paskat housuun pelkästä pelosta kirroosia kohtaan. Ensin pepustani kuului todella kovaäänistä ja pitkäkestoista rutinaa(kaasua) ja sen jälkeen ripuli roiskui housuihini kovalla paineella. Nyt laitan korkin kiinni lopullisesti

Ap

Onko pakko?

Ap

Vierailija
22/93 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin ja minkäikäinen tuo mies oli,jos on muitakin uhreja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin ja minkäikäinen tuo mies oli,jos on muitakin uhreja?

Pk-seutu, 34v. Sen spesifimpiä tuntomerkkejä ei ole aihetta antaa. Sit jos sil ihan oikeasti on hiv, niin saa painaa vaikka nimen ja kuvankin lehteen, niinku niistä parista muustakin tartuttajasta. Osaa ainakin mahdolliset tulevat uhrit varoa.

Ap

Vierailija
24/93 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajasta myös kiva hiv kuva lehteen!

Vain siinä tapauksessa, jos hiv positiivinen tartuttaa muita, nimen ja naaman saa julkaista ja näin on tehtykin, kun tuomioita on annettu. Ihan vaan, että osaa uhrit varoa.

Ap

Vierailija
25/93 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se helposti tartu. Pitäisi jynssätä kymmeniä kertoja, että todennäköisyys kasvaa.

Vierailija
26/93 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se helposti tartu. Pitäisi jynssätä kymmeniä kertoja, että todennäköisyys kasvaa.

Paitsi alkuvaiheessa tartuntariski on huomattavasti korkeampi. Ja lääkityksellä oleva hiv ei tartu, jos virustaso on alle mitattavan rajan. Mutta eihän sellaiset hunsvotit mistään lääkityksestä huoli. Onhan näitä tapauksia suomessakin. Ja jotkuthan vetelee huorissakin paljaalla. Semmoinenko muka huolehtisi jostain hivistä tai lääkityksestä?

Ap

Vierailija
27/93 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on paljon eri flunssatauteja liikkeellä, kuten myös enterorokkoa. Tuskin hiv:n sait. Mutts esim. Klamydia tms. voi helpommin tarttua. Älä välitä ikävistä kommenteista. Käy testeissä niin saat mielenrauhan. Nyt on ehkä jo kototestejäkin saatavilla. Kaikkea hyvää sinulle ja mielenrauhaa. Mies toimi väärin!

Vierailija
28/93 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On epätodennäköistä, että sait HIV:in normaalissa heteroseksissä, jos molemmilla kaikki limakalvot ehjät. Toki se on mahdollista, mutta todennäköisyys on pienempi kuin silloin, jos olisi kyse vaikka likaisen neulan käytöstä, tai rikkonaisista limakalvoista ja suorasta verikontaktista.

Tällä hetkellä on liikkeellä monenlaista flunssaa, olen itsekin ollut kipeänä jo pariin otteeseen ja näppyjä voi nousta ihan stressistä. Toki kannattaa teettää kaikki sp-tautitestit. Myös esim. kuppa voi oireilla epämääräisesti ja nostattaa kuumeen.

Olen nuorena ollut tuossa tilanteessa ja raiskaushan se ihan selkeästi oli. Kävin myös HIV testeissä ja pää oli hajota. Ilmapiiri oli silloin erilainen enkä uskaltanut tehdä rikosilmoitusta. Kylmä totuushan on se, että jos on vaan sana sanaa vastaan etkä käynyt suoraan teon jälkeen lääkärissä tutkimuksissa, olet heikoilla, koska pelkkä sana sanaa vastaan ei ole riittävästi näyttöä tekijän tuomioon oikeudessa.

Hivi on epätodennäköinen kantasuomalaiselta. Afrikkalaiselta taas...

Vierailija
29/93 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teoriassa kuulemma noin. Mutta kyllä vain ne takavuosien tartuttajat saivat hiviänsä leviämään huomattavasti paljon pienemmillä kertoimilla kuin mitä asiantuntijat esittävät.

Eikä tarkoitukseni ole mitenkään ketään peloitella vaan tuoda tämä suhteellinen epäkohta esiin.

Vierailija
30/93 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teoriassa kuulemma noin. Mutta kyllä vain ne takavuosien tartuttajat saivat hiviänsä leviämään huomattavasti paljon pienemmillä kertoimilla kuin mitä asiantuntijat esittävät.

Eikä tarkoitukseni ole mitenkään ketään peloitella vaan tuoda tämä suhteellinen epäkohta esiin.

Olen kyllä samaa mieltä. Kyllä tartuntatiskin on oltava paljon suurempi, mitä asiantuntijat esittävät.

Ap

Vierailija
31/93 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla painosti seksiin? Pelkäsit kieltäytyä?

Joo, lähdettiin baarista yhteisymmärryksessä. Vasta sitten selvisi, että miehellä ei ole kortsuja. Kieltäydyin ensin seksistä sen vuoksi. Lopulta mies työntyi sisään ilman kortsua. En kyllä estellytkään. Olin kännissä. Ja itseäni saan syyttää. Olisi pitänyt vaan lähteä paikalta.

Ap

Tuo on määritelmällisesti raiskaus. Ota yhteyttä poliisiin. Toivotaan, ettei ole hiv, vaan jotain muuta, kuten varmaan todennäköisempää onkin! Tsemppiä!

Niin olenkin ajatellut, että jos niin ikävästi kävi, että sain hivin, teen rikosilmoituksen ja toivon, että tekijä saa syytteen. Ongelma tietty vaan on todennäköisesti sana sanaa vastaan. Muussa tapauksessa, jos siis tulos on nega, en jaksa. Omat voimavarat ei riitä ja unohdan koko jutun. Paitsi otan tietysti opikseni enkä anna enää kenenkään painostaa!

Kannattaisi tehdä se rikosilmoitus. Tekee tuota varmaan muidenkin naisten kanssa.

Vierailija
32/93 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt minulla alkoi myös jatkuvat ilmavaivat. peppuni rutisee kovaan ääneen koko ajan ja hirveän hajuista kaasua purkautuu pyllystäni kovalla paineella. Onko tämäkin hiv:n oire?

Ap

Voi luoja.. sulla taitaa olla vähän tylsä elämä.

Ap

Vierailija
33/93 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi alkuvaiheessa tartuntariski on huomattavasti korkeampi. Ja lääkityksellä oleva hiv ei tartu, jos virustaso on alle mitattavan rajan. Mutta eihän sellaiset hunsvotit mistään lääkityksestä huoli. Onhan näitä tapauksia suomessakin. Ja jotkuthan vetelee huorissakin paljaalla. Semmoinenko muka huolehtisi jostain hivistä tai lääkityksestä?

Ap

Älä viitsi maalailla piruja seinälle. Tunnen monia huumeidenkäyttäjiäkin, jotka kyllä huolehtivat hiv-lääkityksestään.

t. sairaanhoitaja

Vierailija
34/93 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä viitsi maalailla piruja seinälle. Tunnen monia huumeidenkäyttäjiäkin, jotka kyllä huolehtivat hiv-lääkityksestään.

t. sairaanhoitaja

En oikeastaan edes laske ruiskuhuumeiden välityksellä hivin saaneita huorissa paljaalla vetelevien kans samaan kastiin. Huumeita käytetään, koska on pakko. Siis siinä pisteessä, kun ruiskuhuumeisiin ollaan siirrytty. Vieroitusoireet on helvetinmoiset. Mt-ongelmat on useimmiten alkusyy ja sitten jos se hiv tulee, itsesyytökset on tällaisilla usein valtavat. Mun sympatiat on heidän puolella. Ja kaikkien sellaisten, jotka on pakotettu/painostettu seksiin.

Huorissa taas käydään, koska vaan panettaa ja vedellään paljaalla, koska se vaan tuntuu paremmalta. Ja jossain pattayalla kävijät ei edes välitä siitä, ettei ne naiset tee sitä vapaaehtoisesti. Sellaisetko muka huolehtisi jostain hivistä?? Ei niillä ole omaatuntoa tai moraalia. Ja usein ne ei edes tiedä tartunnastaan, koska ei niitä kiinnosta mennä testiin.

Vierailija
35/93 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja unohtui mainita ap tohon äskeiseen viestiin.

Vierailija
36/93 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä ap saarnaat ja haukut muita, kun itse olit tyhmä ja kännissäkin? Huolehtisit omat panemiset ensin.

Vierailija
37/93 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

t. sairaanhoitaja

En oikeastaan edes laske ruiskuhuumeiden välityksellä hivin saaneita huorissa paljaalla vetelevien kans samaan kastiin. Huumeita käytetään, koska on pakko. Siis siinä pisteessä, kun ruiskuhuumeisiin ollaan siirrytty. Vieroitusoireet on helvetinmoiset. Mt-ongelmat on useimmiten alkusyy ja sitten jos se hiv tulee, itsesyytökset on tällaisilla usein valtavat. Mun sympatiat on heidän puolella. Ja kaikkien sellaisten, jotka on pakotettu/painostettu seksiin.

Huorissa taas käydään, koska vaan panettaa ja vedellään paljaalla, koska se vaan tuntuu paremmalta. Ja jossain pattayalla kävijät ei edes välitä siitä, ettei ne naiset tee sitä vapaaehtoisesti. Sellaisetko muka huolehtisi jostain hivistä?? Ei niillä ole omaatuntoa tai moraalia. Ja usein ne ei edes tiedä tartunnastaan, koska ei niitä kiinnosta mennä testiin.

Pata kattilaa soimaa.

Vierailija
38/93 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyöruusun oireet .Sekin aika vakava mutta mene tutkituttamaan. 

symptom

Om du upplever nya, allvarliga eller ihållande symtom, kontakta en vårdgivare.

Sjukdomstillstånd är vanligtvis förknippat med kliande utslag, feber och frossa.

Huvudvärk

Feber och frossa

Sjukdomskänsla

Illamående

Kroppssmärtor

Svullna lymfkörtlar- turvonneet lymfit

Brännande, klåda eller stickningar- poltto, raapiminen , pistely

Röda fläckar-punaisia läikkiä

Vätskefyllda blåsor som lätt går sönder-vedentäyttöisiä puplia jotka menevät rikki 

Utslag i ansiktet och öronen. kasvoissa ja korvissa ihottumaa

Klåda. -kutina

Muskelsvaghet-heikentyneet lihakset

Trötthet-väsymys

Magbesvär-vatsavaivoja

Vierailija
39/93 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mies ruskettunut?

Vierailija
40/93 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä ap saarnaat ja haukut muita, kun itse olit tyhmä ja kännissäkin? Huolehtisit omat panemiset ensin.

Mulla on ihan kauheat itsesyytökset. Teknisesti se oli kuitenkin raiskaus. Vaikken estellyt fyysisesti, sanoin kuitenkin monta kertaa ei. Olisi pitänyt lähteä tilanteesta. Tiedän.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän