Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehtelevatko miehet vaimostaan? Että vaimo pihtaa tai haluaa erota ym.?

Vierailija
25.10.2022 |

Auttakaa tyhmää ja kokematonta. :(

Yksi mies mielestäni vihjailee jotakin, vaikuttaa kiinnostuneelta, mutta hänellä on PERHE. Mullakin avopuoliso...

Juttelee paljon henkilökohtaisia asioita. Kuitenkin olen kuullut toisaalta, että vaimonsa olisi ihan kiva tyyppi ja vaikuttaa siltä ettei vaimo näe suhteessa ongelmia.

Mies kuitenkin sanoo, että liitto on huono.

Haluaako "toisen naisen"?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäiset lapset miehellä?

4v. ja 2v.

Vierailija
22/55 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän miehet valehtelee ihan kaikenlaista. Kotona varmasti asiat on hyvin mutta vieras houkuttaa koska se on vieras ja pettäminen on hauskaa. Mikään ei piristä niin päivää kuin alistaa vaimoa selän takana ja nöyryyttää sitä sen tietämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4v. ja 2v.

Tyypillistä. Eniten pettää pienten lasten isät.

Vierailija
24/55 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä lottoat? Aivan varmasti.

Vierailija
25/55 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4v. ja 2v.

Tyypillistä. Eniten pettää pienten lasten isät.

Eniten pettää äidit, nuokaan lapset eivät ole miehen.

Vierailija
26/55 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet valehtele. Kaikki ihmiset puhuvat vain ja ainoastaan absoluuttista totuutta AINA! Koko valhe sanan voisi poistaa, kun ei sellaista ole olemassa.

Ajattele nyt vaikka naapurin presidentti Putinia. Totuushan sieltä suusta tulee ihan joka kerta, kun hän sen avaa.

Vierailija
27/55 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät yleensä valehtele. Kyllä kannattaa luottaa. Ei se muuten kertoisi sinulle noita asioita.

Vierailija
28/55 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis itse vasta 21v. ja ollut työpaikallani nyt puolisen vuotta. Oma avomies on ainoa poikakaverini, eli teinivuosina tutustuttu.

Työkaveri joka valittaa vaimostaan, on sanonut että ei ole pettävää tyyppiä, mutta kärsii läheisyyden puutteesta paljonkin.

Ei halua kuitenkaan niin pieniä lapsia vielä siirtää vuoroviikkohoitoon (?) tai ruveta viikonloppuisäksi.

Vihjailua on mielestäni enemmänkin kevyt flirtti ja selvästi mua tuijottaa päivällä vähän väliä, olen ihan kivan näköinen. Ap

Vierailija
29/55 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että valehtelee. Seksin puute on todellinen ongelma usein.

Vierailija
30/55 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis itse vasta 21v. ja ollut työpaikallani nyt puolisen vuotta. Oma avomies on ainoa poikakaverini, eli teinivuosina tutustuttu.

Työkaveri joka valittaa vaimostaan, on sanonut että ei ole pettävää tyyppiä, mutta kärsii läheisyyden puutteesta paljonkin.

Ei halua kuitenkaan niin pieniä lapsia vielä siirtää vuoroviikkohoitoon (?) tai ruveta viikonloppuisäksi.

Vihjailua on mielestäni enemmänkin kevyt flirtti ja selvästi mua tuijottaa päivällä vähän väliä, olen ihan kivan näköinen. Ap

Uusi kodinkone hakusessa. Vanhasta loppumassa takuut.

Vierailija
31/55 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä valehtelevat. Olin nuorena baarissa töissä ja olen kuullut kaikki haukut miten kamalia vaimot ovat. Valitettavasti nuorena alkuun uskoinkin näitä valeita ja säälin miesraukkoja. Hävettää, kun myöhemmin tutustuin yhdenkin vaimoon joka oli aivan ihana ihminen. Miehen mukaan noita-akka, jota olisi halunnut paeta minun sänkyyni.

Itselleni on noiden vuosien jälkeen todella iso kynnys luottaa miehiin.

Vierailija
32/55 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten hän eroaa. Ei se ap:n asia ole hoitaa toisten miehien seksitarpeita.

Vierailija
33/55 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä petti minua lasten ollessa pieniä. Minulta meni mielenterveys ja sairastuin syömishäiriöön. En voisi tehdä niin yhdellekään naiselle ja viedä pienten lasten äidin mielenterveyttä. Koska ne lapset jää ilman äitiä.

Vierailija
34/55 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon luulisi olevan useimmille selvää.

Voimmekin pohtia miksi ap joutuu kyselemään tyhmiä täällä

Vierailija
35/55 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon luulisi olevan useimmille selvää.

Voimmekin pohtia miksi ap joutuu kyselemään tyhmiä täällä

Pohditaan ihmeessä! :) Hauskaa! Siksikö että haluan ruveta toiseksi naiseksi tai että hän jättää vaimonsa vuokseni, koska olen tosi tosi rakastunut? Voimme sopia että se on niin! Ap

Vierailija
36/55 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuu sit jutteleen, kun ero on selvä."

Tää. Ei kannata antaa milliäkään siimaa tuollaisille. Mieti mille tuntuis jos olisit sen kans yhdessä ja se sössöttää taas jollekin uudelle lissulle koska ei osaa hoitaa parisuhdettaan. Kunnon urvelo.

Vierailija
37/55 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi kuinka kiinnostunut ja puhuisi totta niin älä lähde tuohon mukaan. Monta syytä miksi ei. Ensinnäkin solidaarisuus nainen naiselle; älä lähde rikkomaan toisen naisen perhettä. Vaikka ongelmia heillä olisi se on silti perhe ja kyseessä ei ole vain sinä ja hän vaan kolmen muunkin ihmisen elämä. Toinen asia; mies pakenee ongelmia tuolla käytöksellään. Oikea paikka niille on parisuhdeterapia ei parikymppinen työkaveri. Ja kolmanneksi; kannattaa miettiä miksi haluaisi tuollaisen tyypin joka käyttäytyy noin, onko hyvää puolisomatskua? En itse koskisi tikullakaan.

Vierailija
38/55 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ne sanoo kanssa aina etteivät ole pettävää tyyppiä eivätkä koskaan ennen tehneet tällaista. Mä menin tuohon lankaan vaikka ihan aikuinen olen. Mies oli odottanut mua kuulema koko elämänsä. Sitten ei eronnutkaan. Meinattelin kuitenkin kertoa vaimolle, että tämä tietää millaisen häntäheikin kanssa elää. Kaikki muut jo tietävätkin melkein, vaikken minä edes ole kertonut.

Vierailija
39/55 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Itse on valinnut puolisonsa ja jos valinnassa on mennyt vikaan tai ei osaa suhdettaan korjata, ainoa tie on erota ja etsiä paremmin mätsäävä kumppani, myös seksintarpeiltaan. Yksinkertaista. Kertoo miehestä lähinnä sen, että taitaa olla melko munaton kun ei kykene päätöksiä tekemään.

Vierailija
40/55 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän nuo ole valheita. Kaikki vaimot pihtaa ja haluaa erota ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme