Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehtelevatko miehet vaimostaan? Että vaimo pihtaa tai haluaa erota ym.?

Vierailija
25.10.2022 |

Auttakaa tyhmää ja kokematonta. :(

Yksi mies mielestäni vihjailee jotakin, vaikuttaa kiinnostuneelta, mutta hänellä on PERHE. Mullakin avopuoliso...

Juttelee paljon henkilökohtaisia asioita. Kuitenkin olen kuullut toisaalta, että vaimonsa olisi ihan kiva tyyppi ja vaikuttaa siltä ettei vaimo näe suhteessa ongelmia.

Mies kuitenkin sanoo, että liitto on huono.

Haluaako "toisen naisen"?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän miehet valehtelee ihan kaikenlaista. Kotona varmasti asiat on hyvin mutta vieras houkuttaa koska se on vieras ja pettäminen on hauskaa. Mikään ei piristä niin päivää kuin alistaa vaimoa selän takana ja nöyryyttää sitä sen tietämättä.

Vaimo kiukuttelee kotona ja pihtaa ja mies on sitä mieltä ettei ansaitsisi sitä, joten kostoksi alkaa pettää ja nöyryyttää vaimoaan sen selän takana kun ei kasvotusten uskalla. Kunnon puolisomatskua tosiaan. Varsinainen helmi etten sanoisi.

Vierailija
42/55 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sulle on sillä, vihjaileeko tai valehteleeko, josset ite oo kiinnostunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vaimo pihtaa" on yleensä peitenimi sille, että vaimo ei tunne itseään rakastetuksi eikä näin ollen kykene seksiin. Tällaiselta niin sanotulta pihtarilta jääneeseen mieheen en koskisi.

Nythän se on usein jo niin, että mies pihtaa.

Kiva kun kerroit syyn olevan naisissa  :)

Mä olen palstalta oppinut, että miesten ja naisten suhtautumineen seksiin on erilaista. Naiselle useammin kyse rakkaudesta ja miehelle kassien tyhjennyksestä. Eli sitä samaa logiikkaa (nainen lopettaa seksin, kun kokee, ettei ole rakastettu) ei kai siis voisi soveltaa useimpiin miehiin.

Ja siis yleensä tätä paasataan tilanteissa, joissa ihmetellään, kun tapailumies vedättää naista. Että silloin ei ainakaan ole sitä ongelmaa, että mies kaipaisi rakkautta, vaan ihan vaan seksiä itsessään. Nainen taas luulee, että kyseessä olisi alkava rakkaussuhde.

Että sori, ei nyt mene miehen pihtaus naisen rakkaudettomuuden piikkiin samaan tapaan kuin toisin päin.

Vierailija
44/55 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minä sain turpaan, olin lehmä ja idiootti ja seksiäkin oli liian vähän (mistähän syystä) ja mies koki oikeudekseen lähteä vieraisiin. Varmaan olin se hankala akka, jolta ei saanut. Tosiasiassa hoidin omat työni, lapsemme ja hänen ex-liiton lapsen, kodin ja ukko laukkasi töiden jälkeen omissa harrastuksissaan. Todellakin annoin hänen lähteä kokonaan toisten iloksi ja takaisin en ole ruikutuksista huolimatta ottanut. Näitä löytyy

Vierailija
45/55 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis itse vasta 21v. ja ollut työpaikallani nyt puolisen vuotta. Oma avomies on ainoa poikakaverini, eli teinivuosina tutustuttu.

Työkaveri joka valittaa vaimostaan, on sanonut että ei ole pettävää tyyppiä, mutta kärsii läheisyyden puutteesta paljonkin.

Ei halua kuitenkaan niin pieniä lapsia vielä siirtää vuoroviikkohoitoon (?) tai ruveta viikonloppuisäksi.

Vihjailua on mielestäni enemmänkin kevyt flirtti ja selvästi mua tuijottaa päivällä vähän väliä, olen ihan kivan näköinen. Ap

Onko sun mielestä ihan ok käydä tällaista keskustelua työpaikalla työkaverin kanssa? Siis ihan, jos miehen käytös nyt unohdetaan ja mietitään mikä sinun osalta on ok.

Ensinnäkin se, että keskustelu tapahtuu työpaikalla ja toiseksi osallistut keskusteluun toisen perheen sisäisistä asioista ja itse avoliitossa olevana.

Kannattaa varmaan sanoa tälle miehelle, että nämä asiat ovat sellaisia asioita, joista keskustelemiseen sinä et ole oikea henkilö ja piste. Näin siis jos haluat saavuttaa elämässä itsekunniotusta ja varmistaa ettet joudu työpaikalla vitsin kohteeksi.

Vierailija
46/55 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se kertoo, että pihtaa? Jos olisi ihastunut suhun ei puhuisi noin. Viitaten alapäähän. Eksä teki noin ja eron sitten kyllä saikin, kun kuulin hänen valehtelustaan hänen kavereiltaan. Oli arvostellut ja valittanut monta vuotta vieraan panon toivossa.

Vierailija
47/55 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän usein vaimot itse valehtelevat miehistään?

Vierailija
48/55 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Vain silloin kun haluaa pesää muualta. Erota hän ei aio, mutta dippaa munaansa joutotavaraan.

Tuleeko sulle jotenkin parempi mieli kun tulet kutsumaan joutotavaraksi? Ap

Tietenkin tulee. :)

Vierailija
49/55 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Vain silloin kun haluaa pesää muualta. Erota hän ei aio, mutta dippaa munaansa joutotavaraan.

Vai että ihan joutotavaraan. Siellä vissiin joku hieman katkera nainen kirjoittelee.

Vierailija
50/55 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva turn off. Mies joka töissä kertoilee henk. koht. elämästään, vaimonsa pihtaamisesta jollekin randomille?

*puistatus*

Vierailija
51/55 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kauhee, onks M:llä uusi pyöritettävä jolle vihjailee? :D

Vai J:llä? Tosin vaimo tulossa samaan työpaikkaan joten hankalaksi menee.

Vierailija
52/55 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siis itse vasta 21v. ja ollut työpaikallani nyt puolisen vuotta. Oma avomies on ainoa poikakaverini, eli teinivuosina tutustuttu.

Työkaveri joka valittaa vaimostaan, on sanonut että ei ole pettävää tyyppiä, mutta kärsii läheisyyden puutteesta paljonkin.

Ei halua kuitenkaan niin pieniä lapsia vielä siirtää vuoroviikkohoitoon (?) tai ruveta viikonloppuisäksi.

Vihjailua on mielestäni enemmänkin kevyt flirtti ja selvästi mua tuijottaa päivällä vähän väliä, olen ihan kivan näköinen. Ap

Onko sun mielestä ihan ok käydä tällaista keskustelua työpaikalla työkaverin kanssa? Siis ihan, jos miehen käytös nyt unohdetaan ja mietitään mikä sinun osalta on ok.

Ensinnäkin se, että keskustelu tapahtuu työpaikalla ja toiseksi osallistut keskusteluun toisen perheen sisäisistä asioista ja itse avoliitossa olevana.

Kannattaa varmaan sanoa tälle miehelle, että nämä asiat ovat sellaisia asioita, joista keskustelemiseen sinä et ole oikea henkilö ja piste. Näin siis jos haluat saavuttaa elämässä itsekunniotusta ja varmistaa ettet joudu työpaikalla vitsin kohteeksi.

Muuten hyvä neuvo, mutta kyllä se mies tässä skenaariossa vitsin kohteeksi joutuu, ei tuo kuuntelija.

Vierailija
53/55 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että ihan joutotavaraan. Siellä vissiin joku hieman katkera nainen kirjoittelee.

Siellä kirjoittaa katkeroitunut vaimo, joka tietää, että miehensä pettää, mutta ei uskalla lähteä kun kuvittelee  tässä olevan jonkin sekopäisen kilpailun ja jotain voitettavaa eli tuo reppana mies. Ei ole vielä huomannut, että tässä pelissä on vain häviäjiä jos siihen mukaan lähtee. Siitä nimittely. Näitä ihmisiä joille status ja kulissi on tärkeää.

Vierailija
54/55 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on niin yleinen niiltä mieslapsilta. Ei oo läheisyyttä, hah. Kun kysyy, että mitä läheisyyttä tarkoitat eli emotionaalista, fyysistä vai älyllistä läheisyyttä, niin ett joo kaikkee. Vaimo siellä nalkissa velkaisessa ok-talossa pienten lasten kanssa yrittää jaksaa. Pysy kaukana!

Vierailija
55/55 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on niin yleinen niiltä mieslapsilta. Ei oo läheisyyttä, hah. Kun kysyy, että mitä läheisyyttä tarkoitat eli emotionaalista, fyysistä vai älyllistä läheisyyttä, niin ett joo kaikkee. Vaimo siellä nalkissa velkaisessa ok-talossa pienten lasten kanssa yrittää jaksaa. Pysy kaukana!

Jep ja aina ne sanoo ettei ole pettävää tyyppiä, eikä lapsia vielä niin pieninä viitsi kuormittaa erolla. Usko mua, seuraavaksi tulee joku toinen herkkä vaihe lapsilla jonka vuoksi vielä pitää odotella eroa ja näin jatkuu hamaan loppuun saakka. Pysy todellakin kaukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme