Miksi ette vaihtaneet Whatsappia Signaliin vaikka suositeltiin?
Tietoturva-asiantuntija Petteri Järvinen pitää suomalaisia ääliöínä mitä he ovatkin, kun eivät kuuntele fiksumpiaan.
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/9e64a838-fb95-432f-b827-eb8202d2…
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Jos ei paria tuntia kestä ilman wappia niin huonosti menee.
Lähinnä tuota tarvitsee lasten harjoitusten säätämiseen, ja jos se on nurin, niin sitten mennään sillä oletuksella että harkat on niin kuin yleensäkin.
Voi luoja, ei tässä montaa vuotta tarvi mennä taaksepäin niin kummasti hoitu asiat ilman watsappiaki.. saati sitten muita vastaavia. On huonosti asiat jos kaikki lasten harkat ja kaikki elämä on kiinni jostain viestisovelluksesta🤦
Minä ja läheiseni käytämme discordia.
T.mummo
Puhelimesani ei ominaisuutta käyttääkseni sitä.
Mistään signaalista ikinä kuullutkaan!
En edes huomannut käyttökatkosta. Tekstarit ja puhelut korvaavina vaihtoehtoina.
Miksi se siis pitäisi vaihtaa? ITse käytän wa, jos sitä ei tyypillä ole, niin txt. No problem
Mihin te tarvitsette Whatsappia tai muuta roskaa?
Tekstiviesti keksittiin jo ajat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisin maksaa palvelusta, jonka saa ilmaiseksi? Olen tarpeeksi köyhä jo muutenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei paria tuntia kestä ilman wappia niin huonosti menee.
Lähinnä tuota tarvitsee lasten harjoitusten säätämiseen, ja jos se on nurin, niin sitten mennään sillä oletuksella että harkat on niin kuin yleensäkin.
Ja sillä olotuksella että nää tulee lisääntymään jatkossa, kannattaa varasuunnitelmaksi perustaa harkkaryhmälle soittorinki vanhaan malliin.
Vierailija kirjoitti:
Koska käytän Telegrammia.
Senkin Ryccä!
Suomalainen haluaa elämän olevan mahdollisimman vaikeaa. Siksi näitä ei haluta käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Tekstiviestissä ei ole ryhmäkeskusteluja. Ei kai siinä muuten mitään vikaa ole.
Minä vaihdoin, mutta jouduin palaamaan takaisin whatappiin kun kukaan ei seurannut perässä.
Ei vaikuta omaan elämääni mitenkään vaikka whatsapp kaatuisi lopullisesti, en tarvitse mitään viestisovellusta varalle.
Jos whatsapp kaatuu, soitan tai laitan tekstiviestin. En kuole siihen, jos en saa jotain söpöä kissakuvaa jaettua juuri sillä sekunnilla.
Ihan sama mikä sovellus. Samanlaisia kaikki. Ei kannata mennä joka vouhkaamiseen mukaan. On myös asiantuntija joka on sanonut juuri signalin olevan huonompi vaihtoehto turvallisuuden kannalta.