Missä Turussa asuisitte jos saisitte valita?
Ei omakotitaloa, kaikki palvelut yms. lyhyen kävelymatkan päässä, jokin asemakin mieluusti.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paattisilla voisi olla mukava maalaismeininki.
Sielläkin on vanha paloasema ja terveysasema.
Ja Lauri Tähkä ;D Maikkeli Monroekin meiltä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Mä kirjotin tänne lempiasuinpaikakseni Pakan, ja mun vastaus on menty poistamaan. Minkä tähden, kuka loukkaantui? Oon asunu useammas paikas Turus, ja Nummenpaka on niistä mun suosikki.
Kiva paikka on. Mä joskus ajelen sinne autollani, ja teen pienen kävelylenkin.
Mäntymäessä asun ja viihdyn hyvin. Vanha puutalo.
Jos jostain syystä pitäisi muuttaa Turkuun, niin ehdottomasti muuttaisin Ruissaloon. Haluan nähdä kuinka ruotsinlaivat lipuvat ihan vierestä.
Puolalanmäki, Uittamo, Aurajoen ranta.
Vierailija kirjoitti:
Kakskerta tietysti paras, mutta liian kaukana sinulle?
Kun me asuttiin Turussa, valitsimme Hirvensalon, mutta kriteerit olivat hiukan toiset.
Vierailija kirjoitti:
Mä kirjotin tänne lempiasuinpaikakseni Pakan, ja mun vastaus on menty poistamaan. Minkä tähden, kuka loukkaantui? Oon asunu useammas paikas Turus, ja Nummenpaka on niistä mun suosikki.
Noo, jotain hupia ankeeseen arkeen! Huvittelen aina poistelemalla kommentteja, aloituksia jne...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakskerta tietysti paras, mutta liian kaukana sinulle?
Mis Ekakerta?
Port Arthur, Kupittaa, Nummenmäki tai Martti.
Eikö Pallivahaa ole vielä mainittu, hihihiii...
Itäinen keskusta. Täällä asunkin, kaikki lähellä. Nautin!
Vierailija kirjoitti:
Katariina on ihan kiva.
Katariina on kyllä kivaa seutua. Uittamollakin voisin asua.
Sirkkalankatu ja Kupittaankatu Kupittaanpuiston ja Ruotsalaistojen vieressä. Kupittaankadulla myös vanhoja puutaloja Martin alueella. Rauhallista ja kaunista. Keskusta kuitenkin lähellä vaikka kävellen.
Aurajoen rannalla oikealla puolella eli entisen vankilan puolella.
Noilla toiveilla ehdottomasti Kupittaan puiston lähellä. Ihana paikka. Asuin siellä muutaman vuoden ja elämä oli ihanaa. Kaikki palvelut lähellä ja toisaalta myös puisto joka oli kuin oma piha.
Vierailija kirjoitti:
Jos jostain syystä pitäisi muuttaa Turkuun, niin ehdottomasti muuttaisin Ruissaloon. Haluan nähdä kuinka ruotsinlaivat lipuvat ihan vierestä.
Sinne ei niin vain muuteta. Ellet saa jotakuta myymään vanhaa pitsihuvilaansa.
Haluaisin asua itäpuolella keskustan tuntumassa paikassa, jonne ei liikenteen ääni kuulu. Turku on ihana paikka, miksi muutimme sieltä joskus pois, harmittaa. Tuntui tutulta, kun joku mainitsi täällä Sirkkalankadun. Aivan kuin olisin hujahtanut jonnekin menneisyyteen samantien.