Eräs mies väittää että on ollut sinkkuna vuosia koska naiset ei ole olleet kinnostuneita. Omiin silmiini hän on erittäin komea ja en usko.
Valehteleekohan hän, onko joku playeri? Hän sanoi että ennen minua kuulemma naisia ei ole ollut, ja on ollut pitkään ainakin yli 5 v ilman parisuhdetta ja seksiä.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä sitä välttämättä kumppaniehdokkaisiin törmää vaikka kuinka mainio ja viehättävä mies olisikin. Jos nyt vaikka lähdetään siitä että menee töihin omalla autolla, hoitaa hommat, ajaa kotiin ja käy ruokakaupassa, laittelee ruokaa ja käy nukkumaan ja uusi kierros huomenna.. missä sitä oikeasti niin isot mahdollisuudet olisi että nyt joku elämänkumppani ilmestyisi elämään, voihan tuossa vuosiakin mennä helposti.
Vapaapäivinä sitten jos vaikka tykkää ajella luonnon helmaan kävelylle tai pulahtaa järveen jne, eipä sitä välttämättä edes törmää ihmisiin, saatika mahdolliseen kumppaniinsa.
"Vaikka kuinka mainio ja viehättävä mies" saa Tinderissä naisia joka sormelle, eikä tarvitse edes aloitteita tehdä, koska naiset tekevät tuollaiselle miehelle suoria aloitteita.
Mutta eivät kaikki välitä olla Tinderissä tai nettideiteissä muutenkaan. ajatus oli se että ihan helposti Suomessa nuori komea ja taloudellisesti menestynyt elämäniloinen mies voi olla vuosia ilman naista jos ei asian eteen aktiivisesti tee jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä sitä välttämättä kumppaniehdokkaisiin törmää vaikka kuinka mainio ja viehättävä mies olisikin. Jos nyt vaikka lähdetään siitä että menee töihin omalla autolla, hoitaa hommat, ajaa kotiin ja käy ruokakaupassa, laittelee ruokaa ja käy nukkumaan ja uusi kierros huomenna.. missä sitä oikeasti niin isot mahdollisuudet olisi että nyt joku elämänkumppani ilmestyisi elämään, voihan tuossa vuosiakin mennä helposti.
Vapaapäivinä sitten jos vaikka tykkää ajella luonnon helmaan kävelylle tai pulahtaa järveen jne, eipä sitä välttämättä edes törmää ihmisiin, saatika mahdolliseen kumppaniinsa.
"Vaikka kuinka mainio ja viehättävä mies" saa Tinderissä naisia joka sormelle, eikä tarvitse edes aloitteita tehdä, koska naiset tekevät tuollaiselle miehelle suoria aloitteita.
Mutta eivät kaikki välitä olla Tinderissä tai nettideiteissä muutenkaan. ajatus oli se että ihan helposti Suomessa nuori komea ja taloudellisesti menestynyt elämäniloinen mies voi olla vuosia ilman naista jos ei asian eteen aktiivisesti tee jotain.
Jos tuollainen mies edes vilahtaa Tinderissä, niin ei jää ilman naista. Se on ihan varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan! Mainio. Tehän ette oo mainioita. Haluutte reikää ilman vaivaa.
Ei, oli kyse mainiosta ja viehättävästä (= poikkeuksellisen komeasta). En ole kumpaakaan.
Kyl mä muistan sen keskustelun jossa kerroitte ettei koeta tarvetta ilahduttaa naista. Naisen tulisi antaa antamisen ilosta vaikka ilo tulee juurikin hemmottelusta.
Ei miehistä oikeasti voi koskaan tietää, muuten kuin tutustumalla hitaasti ja syynäämällä kaikki asiat mitä vaan voi selville saada. Itse nuorena tutustuin mua huomattavasti vanhempaan mieheen joka ihan oikeasti oli aika kauhean näköinen tapaus, koska hänellä oli eräs sairaus. Enkä mä häneen ihastunutkaan ulkonäön, vaan sosiaalisten taitojensa perusteella. Kukaan mies ei ollut koskaan kuunnellut mua, mutta hän oli aina valmiina ja innoissaan kaikesta mitä päässäni pörrää. Taas se "liian hyvä ollakseen totta". Ja silloin hän muuttui silmissäni komeaksi, koska olin ihan kenkiini asti sulanut hänestä. Mies joka kuuntelee, mies joka ymmärtää, mies joka ei hoputa seksiin, onko tuollaisia olemassakaan? Ja ei, hän EI OLLUT imartelija ja kehuja, en ole niin tyhmä että lankeaisin sellaiseen. Hän oli pikemminkin ujon ja vaatimattoman, vähän reppanan oloinen ja selitti mulle myös ettei hänestä ole koskaan naiset olleet kiinnostuneita kun hän on niin ruma mies, eikä hän käy töissäkään kun on se sairaus. Mutta selvisi, että hänellä on AINA ollut ja on edelleen naisia ihan helvetisti, jopa ympäri maailmaa! KAIKILLE selitti samaa stooria ettei naiset ole koskaan hänestä tykännyt 😄. Hän oli ollut jopa naimisissakin monta kertaa. Eli osasi etsiä uhrinsa empaattisista naisista. Monenlaista sankaria olen elämäni aikana kokenut, mutta suurin huijarien palkintopysti meni kyllä tuolle miehelle. Ja tiedän että hän jatkaa sydämien särkemistä edelleen ja niitä on varmaan jo sadoittain. Olkaa naiset ihmeessä varovaisia. Joidenkin miesten elämäntehtävä on pilata kaikkien naisten mielenterveys.
Ei, oli kyse mainiosta ja viehättävästä (= poikkeuksellisen komeasta). En ole kumpaakaan.