Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs mies väittää että on ollut sinkkuna vuosia koska naiset ei ole olleet kinnostuneita. Omiin silmiini hän on erittäin komea ja en usko.

Vierailija
24.10.2022 |

Valehteleekohan hän, onko joku playeri? Hän sanoi että ennen minua kuulemma naisia ei ole ollut, ja on ollut pitkään ainakin yli 5 v ilman parisuhdetta ja seksiä.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu taisi tehdä aloituksen naisena tällä kertaa.

Vierailija
22/46 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan mies ole ilman seksiä viittä vuotta. Ei edes viittä viikkoa. Vedättää sinua.

Ei edes 70-vuotiaat papparaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On minua komeaksi sanottu monen toimesta. Jokunen nainenkin on yrittänyt iskeä, mutta olen ollut sinkku 15 vuotta. En ole ollut kiinnostunut naisista jotka ovat lähestyneet ja parisuhdetta tai satunnaista seksiä en tarvitse pakolla.

Kokeile miltä mies vaikuttaa, voi hyvinkin puhua totta.

Moni nainen on sanonut sinua komeaksi? Eli olet tummahiuksinen täydellisellä hiusrajalla, pituutta yli 183 cm, selkeästi erottuvat lihakset, rasvaprosentti 8-12, suora valkoinen hammasrivistö, yksinkertaiset tyylikkäät vaatteet ja ikää maksimissaan 27 vuotta?

Pituus on noin 180, hiukset ovat ihan normaalit suomalaiset mutta yleensä laitettu muutenkin kuin kammalla. Lihakset eivät erotu päälle mutta en ole ylipainoinen ja salillakin olen joskus käynyt. Hampaat ovat ihan normaalit. Ikääkin nykyään päälle 35.

Ehkä liikun piireissä joissa arvostetaan muutakin kuin instagram elämää ja elämä on muutakin kuin pinnallisuutta.

Ehkä puheliaisuus nostaa pisteitä?

Vierailija
24/46 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan mies ole ilman seksiä viittä vuotta. Ei edes viittä viikkoa. Vedättää sinua.

Itsellä nyt vuosi takana ja olen 35-vuotias mies. Tuskin tulee ihan heti seuraavaa kertaa, jos pitäisi villi veikkaus heittää.

Vierailija
25/46 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia ei kiinnosta kehitysmaalaisen hyväksikäyttö.

Vierailija
26/46 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On minua komeaksi sanottu monen toimesta. Jokunen nainenkin on yrittänyt iskeä, mutta olen ollut sinkku 15 vuotta. En ole ollut kiinnostunut naisista jotka ovat lähestyneet ja parisuhdetta tai satunnaista seksiä en tarvitse pakolla.

Moni nainen on sanonut sinua komeaksi? Eli olet tummahiuksinen täydellisellä hiusrajalla, pituutta yli 183 cm, selkeästi erottuvat lihakset, rasvaprosentti 8-12, suora valkoinen hammasrivistö, yksinkertaiset tyylikkäät vaatteet ja ikää maksimissaan 27 vuotta?

Pituus on noin 180, hiukset ovat ihan normaalit suomalaiset mutta yleensä laitettu muutenkin kuin kammalla. Lihakset eivät erotu päälle mutta en ole ylipainoinen ja salillakin olen joskus käynyt. Hampaat ovat ihan normaalit. Ikääkin nykyään päälle 35.

Ehkä liikun piireissä joissa arvostetaan muutakin kuin instagram elämää ja elämä on muutakin kuin pinnallisuutta.

Ei nosta puheliaisuus pisteitä. Paitsi, jos olet oikeasti todella komea, mitä et voi olla, jos lihakset eivät erotu selkeästi.

Vierailija
27/46 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näin sanoi. Ja on mielestäni komea ja mukava. voin kuvailla ulkonäköä, on parta ja muutenkin karvainen, sellainen nallerkhumainen, leveät hartiat minkä voisi olettaa olevan suosittua naisten keskuudessa, Söpöt ja komeat kasvot, vihreät silmät. Hyvät tuuheat hiukset ja parta. Nyrkkeilijän nenä, sellainen miehekäs. Ikää päälle 30

Vierailija
28/46 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tunne yhden oikein kivannäköisen miehen joka on omasta mielestään sinkku siksi ettei kelpaa naisille. Todellisuudessa hän on itse todella valikoiva naisten suhteen eli hänellä on hyvin tarkka vaatimuslista ja kaikkien kohtien on täytyttävä että hän voisi ajatella edes treffejä. Hän valittaa kun ei saa matcheja deittisovelluksissa mutta itse hän laittaa tykkäyksiä todella harvoin ja silloin harvoin kun saa matchin niin ei ala viestittelemään. Oltiin viikonloppuna samalla mökkireissulla ja hän sai matchin ja nainen jopa aloitti keskustelun mutta sitten tämä kaverin asenne koko hommaan oli että "ei nyt jaksa vastata". Yritettiin muiden naisten kanssa sanoa, että ei se nainen loputtomiin odottele vastausta vaan aloittaa ehkä jutun jonkun toisen matchin kanssa mutta silti ei tämä kaveri halunnut viestitellä. Kuitenkin valitti useaan otteeseen viikonlopun aikana miten naiset on niin pinnallisia ettei sen vuoksi löydä parisuhdetta. Monestikin siis miehellä on täysin väärä käsitys siitä mistä hänen sinkuutensa todellisuudessa johtuu.

Vierailija
29/46 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kerron mistä kiikastaa. Suutuitte kerran siitä kun kerrottiin Itä-Euroopassa olevan normina kylpylähemmottelu, lahjojen tuonti ja kukkien osto. "Jalustalle nostoa, prkl!!

Nainen ei saisi ilahtua mistään..

Vierailija
30/46 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se tässä valehtelet.

Vierailija
31/46 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin tunne yhden oikein kivannäköisen miehen joka on omasta mielestään sinkku siksi ettei kelpaa naisille. Todellisuudessa hän on itse todella valikoiva naisten suhteen eli hänellä on hyvin tarkka vaatimuslista ja kaikkien kohtien on täytyttävä että hän voisi ajatella edes treffejä. Hän valittaa kun ei saa matcheja deittisovelluksissa mutta itse hän laittaa tykkäyksiä todella harvoin ja silloin harvoin kun saa matchin niin ei ala viestittelemään. Oltiin viikonloppuna samalla mökkireissulla ja hän sai matchin ja nainen jopa aloitti keskustelun mutta sitten tämä kaverin asenne koko hommaan oli että "ei nyt jaksa vastata". Yritettiin muiden naisten kanssa sanoa, että ei se nainen loputtomiin odottele vastausta vaan aloittaa ehkä jutun jonkun toisen matchin kanssa mutta silti ei tämä kaveri halunnut viestitellä. Kuitenkin valitti useaan otteeseen viikonlopun aikana miten naiset on niin pinnallisia ettei sen vuoksi löydä parisuhdetta. Monestikin siis miehellä on täysin väärä käsitys siitä mistä hänen sinkuutensa todellisuudessa johtuu.

Johtuisiko siitä, että mies jostain syystä hengailee kymmenen friendzonettaneen naisen kanssa jollain mökkireissulla ja antaa naisten kertoa vinkkejä Tinderin selailuun?

Vierailija
32/46 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näin sanoi. Ja on mielestäni komea ja mukava. voin kuvailla ulkonäköä, on parta ja muutenkin karvainen, sellainen nallerkhumainen, leveät hartiat minkä voisi olettaa olevan suosittua naisten keskuudessa, Söpöt ja komeat kasvot, vihreät silmät. Hyvät tuuheat hiukset ja parta. Nyrkkeilijän nenä, sellainen miehekäs. Ikää päälle 30

Tutustu siihen mieheen! Et lupaudu avioliittoon pelkän juttelun kautta. Milloin juttelu on tappanut?

Vierailija
33/46 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuisiko siitä, että mies jostain syystä hengailee kymmenen friendzonettaneen naisen kanssa jollain mökkireissulla ja antaa naisten kertoa vinkkejä Tinderin selailuun?

Pysyköön kotona. Ou, mut silloin ei näe naisia.

Vierailija
34/46 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset , älkää kuunnelko näitä teinipoikia tai työttömiä 40v miehiä ketkä täällä aina lesoilee ties millä :D

Todellisuus on ihan toinen meiän järkevien aikuisten miesten keskuudessa, kukaan ei juokse alapää kolmantena jalkana naisten perässä, miehetkin arvostaa ihan normaalia parisuhdetta ja kaikki ei todellakaan juokse baareissa pokailemassa muijia joka viikonloppu, viina ei ole kaikille elämä. 

Moni mies tykkää ihan normaaleista naapurintytöistä, tai no oikeastaan kaikki kenenkaa olen tekemisissä. 

oon myös huomannut että yleensä naiset eivät edes lämpene näille kiimapelleille, vaan sillä oikealla miehellä on yleensä parempi sauma jos haluaakin yhden illan juttua. 

mä oon ollu sinkkuna 7 vuotta ja oon 31v mies. Muutama parisuhde vain alla, en harrasta mitään yhden illan juttuja. Oon viel aika komee ja hyväs kunnos ;)

Vierailija
35/46 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä välttämättä kumppaniehdokkaisiin törmää vaikka kuinka mainio ja viehättävä mies olisikin. Jos nyt vaikka lähdetään siitä että menee töihin omalla autolla, hoitaa hommat, ajaa kotiin ja käy ruokakaupassa, laittelee ruokaa ja käy nukkumaan ja uusi kierros huomenna.. missä sitä  oikeasti niin isot mahdollisuudet olisi että nyt joku elämänkumppani ilmestyisi elämään, voihan tuossa vuosiakin mennä helposti.

Vapaapäivinä sitten jos vaikka tykkää ajella luonnon helmaan kävelylle tai pulahtaa järveen jne, eipä  sitä välttämättä edes törmää ihmisiin, saatika mahdolliseen kumppaniinsa.

Vierailija
36/46 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkein tuossa ovat pituutesi ja hiuksesi. Pituus on hyväksytyllä rajalla, mutta jos hiuksesi ovat tukevasti päässä hyvällä kampauksella 35-vuotiaana, niin saat sillä paljon anteeksi.

Vierailija
37/46 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
38/46 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä sitä välttämättä kumppaniehdokkaisiin törmää vaikka kuinka mainio ja viehättävä mies olisikin. Jos nyt vaikka lähdetään siitä että menee töihin omalla autolla, hoitaa hommat, ajaa kotiin ja käy ruokakaupassa, laittelee ruokaa ja käy nukkumaan ja uusi kierros huomenna.. missä sitä  oikeasti niin isot mahdollisuudet olisi että nyt joku elämänkumppani ilmestyisi elämään, voihan tuossa vuosiakin mennä helposti.

Vapaapäivinä sitten jos vaikka tykkää ajella luonnon helmaan kävelylle tai pulahtaa järveen jne, eipä  sitä välttämättä edes törmää ihmisiin, saatika mahdolliseen kumppaniinsa.

"Vaikka kuinka mainio ja viehättävä mies" saa Tinderissä naisia joka sormelle, eikä tarvitse edes aloitteita tehdä, koska naiset tekevät tuollaiselle miehelle suoria aloitteita.

Vierailija
39/46 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ainut asia, jota ihmisestä irtoaa, on erittäin komea, jää minun kiinnostumiseni aika laihaksi.

Vierailija
40/46 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vaikka kuinka mainio ja viehättävä mies" saa Tinderissä naisia joka sormelle, eikä tarvitse edes aloitteita tehdä, koska naiset tekevät tuollaiselle miehelle suoria aloitteita.

Aivan! Mainio. Tehän ette oo mainioita. Haluutte reikää ilman vaivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi