Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

meikkasitko ennenkuin lähdit synnyttämään?

Vierailija
03.11.2006 |

mie meikkasin. kaikki vaan tuntuu pitävän sitä tosi outona. kaksi lasta synnyttänyt ja molemmat maalit naamassa. onko jotenkin tuomittavaa? tänää sain perhekerhossa outoja katseita osakseni.. :)

Vaikka molemmat mun synnytykset kesti vain noin 2tuntia, niin ehdin sentään meikkaamaan. outo minä..ilmeisesti..

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et kehtaa mennä sairaalaan ilman meikkiä. huono iho?

Vierailija
2/50 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menin vaan yliaikaiskontrolliin, mutta sainkin jäädä synnyttämään. Olin ihan varma, että passittavat vielä kotiin, joten edes sairaalakassia ei ollut mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo..No, antaapa olla..

Vierailija
4/50 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekai te tosissaan ajattele, että kaikki meikkaavat naiset ovat heikkoja itsetunnoltaan.

Vierailija
5/50 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduinkin rutiinitarkastuksesta sektioon ja minulla ei ollut edes huolellisesti pakattua synnytyssairaalakassiani mukana. :) Mies ei tietenkään tuonut sitä kassia minulle sairaalaan, vaan toi shampoota yms. Siwan kassissa.

Vierailija
6/50 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valvoin koko yön supistusten kanssa kotona ja välillä korjasin meikkiä siinä valvoessa, kun ajattelin että jos kohta lähdetään synnyttämään ;) Ja ihan hyvä että korjailin, kun lopulta se lähtö oli sitten varhain aamulla hyvin kiireinen. Turhamaista, tiedän, mutta olen tottunut meikkaamaan joten en olisi halunnut lähteä meikkaamattona tai eiliset meikit naamassa synnyttämäänkään, kun en lähde niin muuallekaan ihmisten ilmoille ;)

Vierailija
7/50 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

supistusten kanssa kärvistellessä ja lähtö tuli kolmelta yöllä.

Vierailija
8/50 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vain aina tottunut pitämään itsestäni huolta. niin raskaana ollesakin kuin molempien muksujen vauva-aikana. Katson peiliin ennenkuin lähden ulos.

ap

Vierailija
9/50 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tullut mieleenkään poiskaan pestä. Ja haa! Kaikille ihmettelijöille; harjasin myös hiukset ja hampaat + kävin suihkussa juuri ennen lähtöä!!! Kauheaa, eikö totta?!?

Vierailija
10/50 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siina kohtaa kun se teurastus oli ohi niin oisin näyttänyt varmaan entistä hehkeämmältä ripsarit poskilla ja huulipunat pitkin naamaa ja lakanoita.

Vierailija
11/50 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois.

Vierailija
12/50 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sitten sai kannettua autoon ja unohti meikata mut. Ne miehet!

Vierailija
13/50 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa olen lähtenyt yöllä. En ole varta vasten noussut meikkaamaan, justhan olen ne meikit pessyt naamalta pos. Minä siis meikkaan päivittäin, mutta nimenomaan PÄIVITTÄIN, en öisin. Lapset ovat syntyneet klo 4-6 aamulla, enkä ole vielä päivän meikkausta ehtinyt silloin suorittaa.

Vierailija
14/50 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhamaista joo, mutta en vaan VOI mennä ihmisten ilmoille hikisenä ja hiukset lytyssä.

Vierailija
15/50 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla ne kanssamammat jotka kauhistelee. laita vaan vedenkestävää ripsaria. :)

ap

Vierailija
16/50 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ekalla kerralla oli meikit naamassa synnärille mennessä, koska olin ollut aamulla muilla asioilla liikkeellä. Pesin meikit pois synnärille päästyä suihkussa.

Tokalla kerralla mulla supisteli pitkin yötä, ja tein pohjustuksen ennen kuin lähdimme aamulla sairaalaan, aikani kuluksi ja koska olen tottunut meikkaamaan joka päivä, sekä peittääkseni väsymyksen jälkiä.En laittanut ripsiväriä tms, peitin vain mustat silmänaluset ja tuputtelin terveempää väriä väsymyksestä kelmeän ihon päälle. En pessyt meikkejä pois ennen synnytystä.

Vierailija
17/50 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti oli tärkeintä sekä itselleni että miehelleni puhumattakaan syntyvälle lapselleni että meikit oivat kohdallaan. Ajelin myös kainalokarvani ja siistein alapääkarvatkin, ettei joutuis laitoksella häpeään. Lakkasin kynteni ja tein nopean värihuuhtelun. Kasvokuorinta jäi tekemättä, ja siksi kai repesinkin niin pahasti että joudun käyttämään avannetta nykyisin. Mutta meikki on tip top edelleen. Joten muistakaa, meikki hyvin, kaikki hyvin.

Vierailija
18/50 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasin kylläkin kynnet ja laitoin pitkät hiukset hyvin kiinni. :)

Vierailija
19/50 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) kello oli 23.30 illalla

B) luulin kuolevani siihen kipuun

Vierailija
20/50 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun molemmat synnytykset on alkanu kaheksan kieppeillä :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän