Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

meikkasitko ennenkuin lähdit synnyttämään?

Vierailija
03.11.2006 |

mie meikkasin. kaikki vaan tuntuu pitävän sitä tosi outona. kaksi lasta synnyttänyt ja molemmat maalit naamassa. onko jotenkin tuomittavaa? tänää sain perhekerhossa outoja katseita osakseni.. :)

Vaikka molemmat mun synnytykset kesti vain noin 2tuntia, niin ehdin sentään meikkaamaan. outo minä..ilmeisesti..

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten ilmoille menossa kuitenkin ja kun ei ollut mikään hengenhätä oli aikaa tehdä pohjustus, puuterointi ja ripsiväri.

Miks synnytämään PITÄIS lähteä kuin mikäkin ryysyläinen?!?

Vierailija
42/50 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia olen katsellutkin sitten ihan tyytyväisenä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitää siitä niin sehän voi jopa rentouttaa oloa ja poistaa epämukavuutta.

Vierailija
44/50 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokasta olin menossa jo nukkumaan, kun piti sitte lähteä ni en. Taisin ajatella et mitä musta ajatellaan jos siihen aikaan meen pakkelit naamassa!? Outoja sitä miettiikin! Ekana kyllä meikit kassiin nakkasin etteivät vaan unohdu! =)

Vierailija
45/50 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset kyllä laitoin siististi. Lähtö tuli aamulla eikä mitenkään kiireesti. Karvat oli ajeltu edellisenä päivänä kuten kesäaikaan joka toine päivä (tehokas karvankasvu). Hiusten leikkuun ja värin olin pari viikkoa aiemmin hoitanut kuntoon.

Vierailija
46/50 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin myös kampaajan mukaani joka laittoi permanentin siinä supistusten välissä. Asuna oli iltapuku jota suostuin vain hiukan nostamaan ponnistusvaiheessa. Täytyy kyllä myöntää, että niillä 15cm piikkareilla meinasi olla vähän hankala nousta synnytyspöydälle mutta ryhdikkäänä hoidin senkin homman.

Vierailija
47/50 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausmyrkytystä epäiltiin, ei ollut. Jouduin kuitenkin menemään kontrolleihin. Sielläpä ne lapsivedet tulivatkin

Vierailija
48/50 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

69!

Voin ihan kuvitella, miltä näytit kun kampesit siihen sängylle iltapuvussasi ja piikkareissasi :)

Kyllähän mamman pitää tyylikäs olla!

Vierailija
49/50 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä on usein ihmetelty. En kyllä ymmärrä miksi... Ihan hyvin pystyin käymään kaupassa ja mies oli mukana.

Vierailija
50/50 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkoa ennen la:ta minäkin kävin kampaajalla ja laitatin ripsiin kestovärin.

Oli kesä,joten olin vähän ruskettunutkin,ei näyttänyt " haamulta" edes rankan synnytyksen jälkeen,kun oli vähän väriä pinnassa ja noi kestovärjätyt ripset ja hiuksetkin ok,kun leikkaus oli lyhyt ja helppo :)

Ai niin ja sattumoisin olin lakannut just illalla kynnet (viikot 41+4 ja ajattelin et kyl varmaan kohta lähtö tulee...). Lähtö tuli sitten 04.00 ja suihkun jälkeen seuraava ajatus oli,et pitääköhän ne mua hirmu turhamaisena kun mulla on lakatut kynnet (värkkäsin ihan tosissani ja mulla oli _valkoiset_ kynnet joissa pikkuruiset kukat keskellä violetilla)

Tuskimpa ne kätilöt edes huomasi ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän