Miksi tutun parisuhdestatus kiinnostaa?
Mistä ihmiset repii kuvitelman että on ok tiedustella puolitutun suhdetilannetta? Joku hetki sitten pitkästä parisuhteesta sinkkuuntuneena olen todella hämmentynyt että tätä ihmiset kyselee samassa asiayhteydessä kun vaihdellaan tyyliin small talkia säästä? Ei kait se kuulu kenellekään ketä nain vai nainko ollenkaan? Olen myös huomannut että ihmisille tuntuu olevan oletusarvo että olen etsimässä suhdetta kerran en sellaisessa nyt ole.
Kommentit (5)
Eipä se heille ole säätä kummempi juttu.
Ala mykäksi, niin saat muhia omassa yksinkertaisuudessasi
Vierailija kirjoitti:
Eipä se heille ole säätä kummempi juttu.
Ala mykäksi, niin saat muhia omassa yksinkertaisuudessasi
Huh, annoitpa itsestäsi ajattelemattoman kuvan. Itse koen utelut tosi tahdittomina, ihmis- ja parisuhdeasiat on itselleni tosi intiimejä juttuja joita en mitenkään niputa samaan säätilan kanssa.
Ap
Joo, voi helvetti, kaverin kaveri alkoi heti tuputtamaan minulle kaverimiehiään ja hommaamaan minulle parisuhdetta kun kuuli että olen sinkku. Ei voisi vähempää kiinnostaa kun joku tulee ehdottamaan että "hei tässä on Matti, te sopisitte hyvin yhteen". Jos haluaisin jonkun järkätyn suhteen, muuttaisin Intiaan.
Kai he ovat niin tottuneita juttelemaan parisuhdeasioista, kumppaneiden tempauksista jne.
Samasta syystä kun Seiskaa myydään.