GALLUP: Oletko naimisissa TUNNE-vai JÄRKI-ihmisen kanssa? Kumpi itse olet?
Mies on järki-ihminen, minä tunne.
Minä en tunne ainoatakaan miestä, joka olisi tunneihminen. Lyönpä vetoa, että suurin osa teistä vastaa kuten minä....
Kommentit (11)
Ei se tarkoita, ettei tunnettakin olisi, mutta kaikki päätökset perustetaan kylmälle järjelle.
Kerrankin löytyi mies, joka pystyi vastaamaan minun rakkauden ja läheisyyden tarpeeseeni.
Eli kyllä näkee, millä jalalla on aamulla noustu. Silloin kuin kaikki sujuu, niin ollaan niin jees ja lal lal laa ja sit kun tökkii, niin sitä ei oikein jaksa eikä voi peitellä. Mulla taas järki sanelee monetkin asiat, vaikka tunne voisi olla jopa eri mieltä...
Mikä ei ole nykymaailmassa ollenkaan hyvä asia.
Joskus siitä aiheutuu vähän vaikeuksia, kummankin saattaa olla hankala ymmärtää toisen näkökulmaa johonkin asiaan. Mutta silti on hyvä näin, tuskin siitä tulisi mitään, jos mies olisi samanlainen tunneihminen kuin minä. On se hyvä että perheessä joku pystyy laittaa järkisyyt etusijalle! :D
järki-ihmisen kanssa olen..ja itse olen oikeastaan aika laskelmoiva..pakko tunnustaa.
Aika vuoristorataa on joo meilläkin, mut enpä muuksi vaihtais.
Mieheni sanoi, että menimme yhteen tunteella, mutta järki pitää meidät yhdessä. (Eikö ollut viisaasti sanottu?)
Jo toinen minä järki, mies tunne-tapaus...