Miksi Mörkön vikaa syöttöä ylistetään ihan överisti mediassa?
Siis syötti sen sijaan että itse yritti tyhjään maaliin. Mediassa tätä ylistetään jotenkin suurtekona ja Mörköä pidetään erityisen hienona ihmisenä ettei itse yrittänyt kolmatta maalia ottelussa.
Mutta katsoiko kukaan toimittaja edes ottelua? Siinähän oli slovaki Mörkön edessä ja hyvin todennäköisesti olisi osunut slovakin mailaan, eli oli huono paikka yrittää ja vieressä olevala kaverilla vapaa maali.
Jotenkin huvittavaa millaista draamaa media yrittää tehdä tilanteesta jossa ei juuri mitään erikoista.
Kommentit (27)
Asiasta voisi jotain kitistä, jos siitä ei olisi tullut maalia. Maali tuli, mutta väärällä tavalla, väittävät tampiot.
Sehän siinä onkin koko ylistyksen idea, ei siis itsekkäästi hakenut kypärätemppua vaan pelasi joukkueelle ja syötti kaverille parempaan paikkaan.
Joo mä mietin ihan samaa. Parempi maalipaikka Mäenalasella oli, ihan hyvin se slovakkipakki peitti Anttilan laukaisusuunnan. Anttila ei kuitenkaan ole mikään kaikkein tunnetuin "kynämies", joten katsoi varmaan parhaaksi syöttää kuin yrittää itse kikkailla kiekkoa maaliin.
Vierailija kirjoitti:
Sehän siinä onkin koko ylistyksen idea, ei siis itsekkäästi hakenut kypärätemppua vaan pelasi joukkueelle ja syötti kaverille parempaan paikkaan.
Ei, vaan idea on se että oli slovaki pelaaja Mörkön edessä, oli itsekäs tai ei niin syöttö tuossa tilanteessa oli ainoa looginen ratkaisu.
Koska on olemassa sellaisia kuin jääkiekko fanit joka on jo sinänsä käsittämätöntä kun kyseessä täysin hyödytön kuminappulan jahtaus. Osa näistä faneista jopa miehistäkin on valmis vetämään kuivat mörön kuvan nähdessään aikuisia miehiä jotka katselee jääkiekkoa ja varmaan kuvittelee että he on tekemässä maaleja ja hehkutuksen kohteena. Nukkumaan mennessä joku putkimies hivelee mörön julistetta seinällään ja antaa sormipusun niin että pussaa sormeaan ja laittaa sen mörön huulille ja sanoo hyvää yötä mörkö rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan idea on se että oli slovaki pelaaja Mörkön edessä, oli itsekäs tai ei niin syöttö tuossa tilanteessa oli ainoa looginen ratkaisu.
Ööö... Sama asia toisilla sanoilla. Juuri siksi syötti parempaan paikkaan kun oli pakki häiritsemässä. Moni maaliahne olisi yrittänyt sitä kolmatta kun peliäkin enää vajaa 2 sekuntia jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Ihan oli avoin paikka Markolla, vaikka vastustajan pelaaja oli siinä vieressä. Senkin vaan olisi lämässyt kiekon maaliin. Ihan yhtälailla vastustaja olisi voinut blokata sen syötön.
Joillekin on vaikeaa näköjään myöntää, että Anttila on joukkuepelaaja isolla J:llä, jolla on ison kokonsa lisäksi myös iso sydän. Ihana Marko 🥰
Miksi en itse päässyt otsikoihin, kun aikoinaan syötin noissa ihan sen vuoksi, että saadaan enempi pinnoja oman puolen pelaajille :D oiskohan ollut sarjatasosta kiinni...
Jääkiekkokommentaattorit ovat yleisestikin ihan pohjasakkaa verrattuna minkä tahansa muun lajin kommentaattoreihin. Aivan retardia porukkaa. Laji itsessään on mielestäni ihan ok, mutta otteluiden lisäksi ei pysty katsomaan mitään studio-osuuksia, ja usein selostuskin täytyy hiljentää, kun on niin vajaaälyistä settiä.
Iän tuomaa kokemusta. Raipe kakkonen. Raipeahan ei otettu rankkareihin kun olisi vaan syöttänyt maalivahdille
Vierailija kirjoitti:
Joo mä mietin ihan samaa. Parempi maalipaikka Mäenalasella oli, ihan hyvin se slovakkipakki peitti Anttilan laukaisusuunnan. Anttila ei kuitenkaan ole mikään kaikkein tunnetuin "kynämies", joten katsoi varmaan parhaaksi syöttää kuin yrittää itse kikkailla kiekkoa maaliin.
Ei maalilla ollut tuossa kohtaa mitään merkitystä, paitsi Anttilan tekemänä. Turha ja hölmö syöttö, tuskin pääsee koskaan enää MM-kisoissa noin lähelle hattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö... Sama asia toisilla sanoilla. Juuri siksi syötti parempaan paikkaan kun oli pakki häiritsemässä. Moni maaliahne olisi yrittänyt sitä kolmatta kun peliäkin enää vajaa 2 sekuntia jäljellä.
Niin. Miksi ei olisi yrittänyt kun lisämaalilla ei joukkueelle ollut mitään merkitystä, mutta henkilökohtaisella tasolla hattutemppu olisi ollut edes jonkinlainen meriitti.
Kun joukkuelajin valinnut urheilija tekee tiimityötä, häntä pitää siitä erikseen ylistää. #vainmiesjutut
Anttilan paikasta jokainen olisi tehnyt itse maalin. Helposti myös Anttila. Mutta ei tehnyt, kun näki että kaveri on myös hyvässä paikassa ja tietää kuinka joukkuehenkeä parannetaan. Siinä se.
Jääkiekko on maalintekopeli. Joka tekee eniten maaleja on paras. Näin yksinkertaista se on. Vain erittäin harvinaislaatuinen pelaaja antaa maalin toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Miksi ei olisi yrittänyt kun lisämaalilla ei joukkueelle ollut mitään merkitystä, mutta henkilökohtaisella tasolla hattutemppu olisi ollut edes jonkinlainen meriitti.
Varsinainen asiantuntija taas vauhdissa. Pelkkää trollausta. Alatko kohta Aitolehden haukkumis- vai poikalapsispämmit?
Mahtaa olla elämä tylsää, kun pitää tällaisia ihmetellä.
Vierailija kirjoitti:
Se viimeinen maali, oli tyhjään maaliin.
Slovakan maalissa ei ollut silloin maalivahtia.
Joten Anttila ei ottanut enää omiin nimimiinsä viimeistä maalia, vaan syötti kiekon, niin toinen pelaaja sai sen maalin nimiinsaä
Just näin kun ap toteaa!