Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Clomit&Terot

03.11.2006 |

Heips kaikille!Olisin kysellyt kokemuksia clomeista ja teroista syötynä yhtäaikaa?Niitä on luultavasti paljon,mutta minkälaisia kokemuksia on?Olen kuullut että ne ei oikeen sovi yhteen,mutta voiko niitä kuitenkin syödä yhdessä?Jos tuleekin clomeista raskaaksi ja syö teroja,niin tuleeko menkat?Mistä sitä sitten voi tietää jos tulee raskaaksi.Tää meni nyt vähän sekavaksi,mutta en oikeen tiiä miten asian esittää:DVoisitteko te Clomi+Terolaiset laittaa kaikenlaisia kokemuksia?Olisin erittäin kiitollinen ja helpottunut.Onnea kaikille yrittäjille ja plussaajille!!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 1v3kk vanha poika, joka on saanut alkunsa clomifen+terolut yhdistelmällä. Meillä oli takana reilu 1v yritystä, kun minulle määrättiin kyseinen yhdistelmä. Ennen tuota olin tehnyt kolme haaleasti positiivista raskaustestiä, mutta vuoto alkoi pian testien jälkeen. Gynen mielestä ovulaationi saattoi olla heikko ja verikokeet paljastivat keltarauhashormoniarvon vähäiseksi.

Käytin clomeja ja teroja neljässä kierrossa, joista viimeisessä poikani sai alkunsa. Olimme sopineet, että jos raskaus alkaa, vaihdan terolutin lugesteroniin, jota voi käyttää raskausaikana. Terolutiahan ei voi käyttää, jos on raskaana. Näin ollen tein testin, kun olin lopettamassa 10päivän terolut-kuuria. Neljännessä kierrossa testi oli haaleasti positiivinen, joten vaihdoin terolutit lugesteroniin, joita jatkoin rv10 asti.

Minulla on pelkästään hyvää sanottavaa tästä yhdistelmästä ja toivon, että siitä on apua sinullekin!

Vierailija
2/4 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että ensimmäinen vastaus oli heti positiivinen!!Nyt vaan peukut pystyyn,niin saisin pian vaihtaa palstaa:DTosin tässä edelleen odottelen menkkoja alkaviksi,jotta voisin ne clomit alottaa,ekaa kertaa.Iiiks,vähän jänää et tuleeko mulle niit sivuoireita.Mun tuurilla tukka lähtee,hikoilen ku pienipossu,miele menee miten sattuu,saan kokea kesän kuumien aaltojen kautta ja silmät riehuu:DNoh,mitä vaan vauvan takiaxD Kuulumisiin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ensimmäisissä clomikierroissa oireita: hikoilutti, päänsärkijä nakutti päätä kovasti... Siinä kierrossa jossa poika ilmoitti tulostaan oireita ei ollut!

Toivottavasti saat pian katsoa kahta viivaa testissä :)! bd

Vierailija
4/4 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään alkoi menkat,huomenna saan sitten ottaa ekan clomin,wuhuuu!!!Hehe,ketää ei varmaa kiinnosta millo mun menkat alkaa jne.,mutta ainakin te kuumeilijat tiedätte miltä tämä tuntuu.Vihdoinkin olen saanut jotain toivoa,että saisimme oman pienen nyytin,nyt kun sain clomit.Minullahan siis ongelmana PCO,mikä onkin luultua yleisempi,ainakin mitä täällä olen lueskellut.En siis ole ainut vajavainen,huh.Mutta kirjottelen taas kuinka minulle kävi noiden clomien kanssa,toivottavasti nyt ainakin tukka pysyy:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän