Onko muiden mielestä sunnuntai-ilta parasta koko viikossa?
Minä tykkään, kun viikonlopun menot on menty ja nyt saa rauhottua.
Kommentit (61)
No ei todellakaan ole parasta. Poikkeuksen tekee vain, jos on loma alkamassa, muutoin sunnuntai-ilta on aika masentavaa aikaa.
On parasta. Aamulla ei herätä kello ja muut kiiruhtaa töihin. Niin kiiruhdin itsekin joskus.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole parasta. Poikkeuksen tekee vain, jos on loma alkamassa, muutoin sunnuntai-ilta on aika masentavaa aikaa.
Miksi?
Ei, jostain syystä sunnuntai-iltana aina masentaa vaikka olisi mukavakin viikko tiedossa. Maanantai-iltakin on kivempi.
Tällä viikolla se oli eilinen ja tämä päivä, viime viikolla ja ensi viikolla se on torstai. Riippuu paljon viikon suunnitelmista ja odotuksista.
Lauantaiaamut on parasta. Sunnuntai on maanantain aatto.
Sunnuntaina on jotenkin painostava tunnelma.
Miksi se sunnuntai masentaa ja ahdistaa?
Maanantai on paras.
Se, kun hamsterit menee töihin tai kouluun ja itse nukun 12 asti. :)
En niin pidä minäkään. Myös maanantai aamut on ahdistavia.
Perjantai-ilta on viikon paras ilta. Lauantai viikon paras päivä. Sunnuntaina alkaa jo ajattelemaan maanantaita ja töitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei, jostain syystä sunnuntai-iltana aina masentaa vaikka olisi mukavakin viikko tiedossa. Maanantai-iltakin on kivempi.
Kyllä. Varsinkin, jos on kokonainen viikko alkamassa, ei siis mitään arkivapaita tai pyhiä seassa.
Vierailija kirjoitti:
Koska edessä on 5 päivää töitä. Aamuisin herättävä herätyskellon soidessa ja valtaosa vapaa-ajasta menee jonkun muun kuin omien toiveideni mukaan. Mulla on alle 4 vuotta eläkepäiviin ja odotan jo kovasti. En usko, että mua enää eläkkeellä masentaa sunnuntait.
. nro 8 -
Mukavalta tuntuu. Tässä pakkailen ja huomenna lähtö kuukaudeksi etelän lämpöön. 🌞 😎 🌴
Vierailija kirjoitti:
Johan tässä on moni vastannut: sunnuntai on maanantain aatto ja maanantaiaamuna on koko työviikko edessä. Sunnuntaita on täällä hehkuttaneet ainoastaan työttömät ja muut mitään tekemättömät naureskelijat.
Päivillä ei merkitystä.Olen rehelinen , en ole töissä. Enkä esitä tällä varakasta, omistus asunnon omistaja tai Usa matkalle lähdössä tai joku muu lomakohde. Tai dunikaverit ärsyttäviä, kuin mieskin sitä tätä. Tai meidän teini tänään Kun teiniä ei ole..
Vierailija kirjoitti:
Koska huominen on maanantai. Melkein hain kaljalaatikon helpottamaan sunnuntai ahdistusta vaikkei ole mihinkään menoa huomenna. Se on ollut lapsuudesta asti sama piip fiilis aina sunnuntaisin,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan tässä on moni vastannut: sunnuntai on maanantain aatto ja maanantaiaamuna on koko työviikko edessä. Sunnuntaita on täällä hehkuttaneet ainoastaan työttömät ja muut mitään tekemättömät naureskelijat.
Jaa. Eiköhän minun osaltani riitä 40 vuoden uraputki.
Ei, vaan perjantai koska on viikonloppu edessä .