Mun poika ei ole vastannut mulle kolmeen päivään puhelimeen
Pelottaa että pojan elämä on lähdössä taas alamäkeen. Viimeksi kaikki alkoi samalla tavalla. Alkuun jäi yhteydenpito ja sen jälkeen pian kaikki muukin.
Kommentit (73)
Minä kans joskus olut tulisilla hiilillä jos ei vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Masennustako pojalla?
Keskivaikea masennus on diagnosoitu aiemmin. On siitä kyllä hyvin toipunut, mutta pelkään että se on tekemässä come backia. Ap
Eniten huolta ollut pojasta 17v iästä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko käydä kylässä?
Kävisin jos asuisin yhtään lähempänä. Ap
Anna pojan olla rauhassa. Ottaa yhteyttä, kun siltä tuntuu. Ahdistavaa, kun mutsi soittelee.
Muakin ahdistaa kun äiti koko ajan viestittelee. Ehkä se haluaa nyt omaa rauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäinen poika?
22v ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäinen poika?
22v ap
Sillä on oma elämä ja niin pitäisi olla sinullakin. Ottaa yhteyttä, kun rahat tai ruoka on loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäinen poika?
22v ap
Sillä on oma elämä ja niin pitäisi olla sinullakin. Ottaa yhteyttä, kun rahat tai ruoka on loppu.
Mun lapsen taustan tuntien mua pelottaa. En olisi näin huolissani jos ei olisi tuota masennusta taustalla ja jos se ei viimeksikin olisi alkanut näin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miks pojat kokee oman äidin viestit tai puhelut ahdistavina? Äiti haluaa vaan kuulla, että poika on elossa, eikä ole sattunut mitään.
Mä ainaki aloin kokea silloin kun äiti alkoi viestitellä liikaa, esim useasti viikossa. Tuntui että äiti takertui liikaa kun halusin itsenäistyä.
Vierailija kirjoitti:
Miks pojat kokee oman äidin viestit tai puhelut ahdistavina? Äiti haluaa vaan kuulla, että poika on elossa, eikä ole sattunut mitään.
Sulle kyllä ilmoitetaan, jos jotain on sattunut. Muuten anna poikasi elää elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäinen poika?
22v ap
Mun lapsen taustan tuntien mua pelottaa. En olisi näin huolissani jos ei olisi tuota masennusta taustalla ja jos se ei viimeksikin olisi alkanut näin. Ap
Varsinkaan masentuneena en haluaisi missään tapauksessa vastata puhelimeen. Jos äiti tenttaisi ja kyselisi niin se olis ranteet auki -tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäinen poika?
22v ap
Itse sain äitinä kuulla jälkikäteen että tyttäreni (nyt 19 v) oli yrittänyt itsemurhaa. Masennusta myös taustalla. Oli onnistunut salaamaan asian minulta ja ei ollut näkyviä merkkejä. Ymmärrän tuon huolen pojasta. Itse soittelen tai viestittelen tytölle, tykkää siitä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäinen poika?
22v ap
Itse sain äitinä kuulla jälkikäteen että tyttäreni (nyt 19 v) oli yrittänyt itsemurhaa. Masennusta myös taustalla. Oli onnistunut salaamaan asian minulta ja ei ollut näkyviä merkkejä. Ymmärrän tuon huolen pojasta. Itse soittelen tai viestittelen tytölle, tykkää siitä tai ei.
Tämä kommentti auttaakin aapeetä. Tosi piristävää.
Kannattaisko käydä kylässä?