Valitse: a) kotipäivä vai b) päivä ostoskeskuksessa?
Minulle valinta on selvä. Kotipäivä. Joskus 16-vuotiaana olisin halunnut päivän ostoksilla (silloin ostoskeskuksia ei tainnut vielä Suomessa olla), mutta nyt keski-ikäisenä haluan vain olla rauhassa.
Entä te?
Kommentit (24)
Jos olisi rahaa viettää se päivä ostoskeskuksessa niin sitten se. Muussa tapauksessa koti.
Kotipiäivä ehdottomasti. - Ihmettelen miten paljon muilla suomalaisilla kuin minulla on rahaa ja varallisuutta kun tuntuu, että osalle on suorastaan harrastus maleksia ja kuljeskella ja ostella kauppakeskuksista.- kauppakeskuksista joita on viime vuosikymmeninä noussut kuin sieniä sateella ja lähes jokaisessa samat ylikansalliset liikkeet ja myymälät samal kun moni paikallinen on saanut väistyä ja kuntakeskukset ja kivijalkaliikeet kituuttaa. - Ja koska halutaan vähän persoonallsiempaa tai on krapulapäivä niin harrastetaan shoppialua netin kautta.
Kotipäivä mutta pari tuntia ostoskeskuksessa. Kuka siellä nyt koko päivää on ellei ole töissä?
Vierailija kirjoitti:
Kotipiäivä ehdottomasti. - Ihmettelen miten paljon muilla suomalaisilla kuin minulla on rahaa ja varallisuutta kun tuntuu, että osalle on suorastaan harrastus maleksia ja kuljeskella ja ostella kauppakeskuksista.- kauppakeskuksista joita on viime vuosikymmeninä noussut kuin sieniä sateella ja lähes jokaisessa samat ylikansalliset liikkeet ja myymälät samal kun moni paikallinen on saanut väistyä ja kuntakeskukset ja kivijalkaliikeet kituuttaa. - Ja koska halutaan vähän persoonallsiempaa tai on krapulapäivä niin harrastetaan shoppialua netin kautta.
Olipa nega vastaus. Kaikkien pitäisi tehdä kuten sinä tai tulee haukut. Niinkuin yks riikka.
Vierailija kirjoitti:
Kotipäivä! Just olin päivän kaupungilla ja uuvuttaa. En jaksa enää mitään shoppailupäivä.
Miten niin enää jos just olit pvä kaupungilla..
Kotipäivä, mua ei edes nuorena kiinnostanut nuokkua ostoskeskuksissa.
Voin mä ostoskeskuksessa viettää päivän, jos saan myös rahat ostoksiin käytettäväksi. Eihän siellä muuten tee mitään.
Pienen lapsena äitinä päivät sujuu leppoisammin ostoskeskuksissa kuin kotona, niin B.
Vierailija kirjoitti:
Pienen lapsena äitinä päivät sujuu leppoisammin ostoskeskuksissa kuin kotona, niin B.
Mitä mä just luin?
Kotipäivä, ehdottomasti. Olen töissä kauppakeskuksessa, enkä niihin kyllä vapaatani tuhlaa 🙄
Jos olisi ylimääräistä rahaa käytettävissä, niin shoppailupäivä. On tyydyttävä kotipäivään 😀.
Kotipäivä ehdottomasti. Jos olen jossain viimesillä voimilla ostan sapuskaa et sit voi olla kotona mahdollisimman pitkään. Tykkään olla kotona.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi rahaa viettää se päivä ostoskeskuksessa niin sitten se. Muussa tapauksessa koti.
Mielnkiinnosta kysyn: Mihin haluaisit siellä ostoskeskuksessa mennä, mitä tehdä? Uusia vinkkejä odottelen.
Kotipäivä täälläkin. Joskus toki pakko käydä ostoksillakin, mutta koti-ja mökkioloja rakastan.
Itselläni juuri toisinpäin kuin aloittajalla.
16-vuotiaana olin aina kotona.
Nyt yli kolmekymppisenä tykkään olla ostoskeskuksissa.
Kotipäivö noista kahdesta, mutta tekisin mielelläni jotain muuta välillä. Shoppailen netissä ja sitäkin teen vaan harvakseltaan ja tarpeeseen. Yleensä lapselle jotain.
Kotipäivä! Just olin päivän kaupungilla ja uuvuttaa. En jaksa enää mitään shoppailupäivä.