Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäköpiirteet, jotka ennen olivat not ja nyt yhtäkkiä hot

Vierailija
23.10.2022 |

Olen hyvin hämmentynyt. Kouluaikoina minua kiusattiin punastumisesta ja haukuttiin rumaksi. Viime aikoina olenkin kuullut, että aikuisten miesten mielestä punastuminen on kuulemma söpöä, kaunista ja seksikästäkin. Mitä ihmettä? Itse häpeän punertavaa ihoani todella paljon enkä edes tiedä, mitä tästä ajattelisin. Olen ihan puulla päähän lyöty.

Onko teillä kokemusta vastaavasta?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso p*rse

Tatuoinnit

Vierailija
2/23 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit ja aikuiset pitävät eri asioista vastakkaisessa sukupuolessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso ahteri, turbohuulet ja irtosuhteet. Ne tekevät nykyään hotiksi.

Vierailija
4/23 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ei ole tätäkään ongelmaa. Kerran not, aina not. Kokemuksen syvällä rintaäänellä since 1975.

Vierailija
5/23 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatu-viikset eivät myöskään tule kovin todennäköisesti tälle listalle.

Vierailija
6/23 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hörökorvat peiteltiin ennen pitkien hiuksien sekaan. Nyt ne annetaan reippaasti näkyä sekä miehillä että naisilla. Otettu mallia Englannin kuninkaallisista.

Vierailija
7/23 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katkeroitunut. Sisäistin vahvasti rumuuden osaksi itseäni, mutta nykyään saankin kuulla olevani nätti, söpö jne. Mikä hitto miehiä oikein vaivaa?

- ap

Vierailija
8/23 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paloautot on tosi södejä, antaa vaan naaman paistaa.

Vierailija
9/23 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveä lantio miehellä.

Nykyään ihan normaalia nuorilla aikuisilla miehillä, että alavartalo on ylävartaloa leveämpi. Ja näillä on tytsit käsipuolessa!

Itse vartuin baywatch-aikana jolloin kaikki janosivat öljyttyä pyykkilautaa 😀

Vierailija
10/23 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaton pimppi

Vierailija
11/23 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tomaatti naama, hyi hel**tti. Oletko vielä ryppyinen ja ylipainoinen 🤮 Pisamia naama täynnä kesällä 🤮

En ole ylipainoinen vaan normaalipainoinen ja melko hyväkroppainen.

- ap

Vierailija
12/23 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tomaatti naama, hyi hel**tti. Oletko vielä ryppyinen ja ylipainoinen 🤮 Pisamia naama täynnä kesällä 🤮

En ole ylipainoinen vaan normaalipainoinen ja melko hyväkroppainen.

- ap

Älä valehtele. Täällä kirjoitat päivät pitkät pa**aa ja olet nolannut itsesi lisäksi aika monta muutakin henkilöä.

Vierailija
13/23 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leveä lantio miehellä.

Nykyään ihan normaalia nuorilla aikuisilla miehillä, että alavartalo on ylävartaloa leveämpi. Ja näillä on tytsit käsipuolessa!

Itse vartuin baywatch-aikana jolloin kaikki janosivat öljyttyä pyykkilautaa 😀

Mun silmään näyttää pahalta. Oman 40+ ikäluokan miehet ovat vielä kapealanteisia, lihavatkin. Mitä tapahtui?

Vierailija
14/23 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli rako etuhampaiden välissä ja rillit. Aikuistuttuani kävin heti laseroittamassa lasit pois ja oiotuttamassa hampaat raottomiksi. Nyt näkee jokaisella rillit ja hampaatkin on kaikilla vinksin vonksin. No, itse olen tyytyväinen kuitenkin.

Vierailija
15/23 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisamat. Nykyään jotkut hankkivat feikkipisamia joko meikin avulla tai tatuoivat ne. Näyttää vähän hassulta, kun on tumma iho ja pisamat tai on kuolemankalpea ja pisamat.. Oikeassa elämässä jopa kalpeimmilla tuntuu olevan vähän lämpimämpi iho.

Vierailija
16/23 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sai laittaa nyrhityt pienet kulmakarvat, ne koettiin naiselliseksi, eikä sitä kauhisteltu kovin paljoa, nykyään joidenkin ulkomaisten julkkisten kulmat muistuttavat melkein diktaattorin viiksiä, mutta kapeammat ja siitä on moni ottanut mallia ihaillen. Miesten kalapuikkoviiksien uudelleen tulo yllätti täysin.

Vierailija
17/23 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin teini, iso peppu oli hirveä asia. Minulla se oli iso jo ala-asteella, vaikka muuten olin ohut. Ja huuliani haukuttiin n****rinhuuliksi. Hyvin hämmentävältä tuntuu, kun nykyään jotkut menevät riskialttiisiin leikkauksiin saadakseen tällaisen takapuolen ja ruiskuttavat täytteitä huuliinsa. En olisi uskonut, että omituinen kroppani olisi joskus jonkun mielestä tavoiteltava.

Vierailija
18/23 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ehkä ennen vs. nyt, mutta minua kiusattiin lyhyydestä todella rajusti lapsena. En ole edes mitenkään poikkeuksellisen lyhyt, mutta olen aina ollut pienikokoinen. Sukulaiset huokaili suvun tapahtumissa että kylläpä tuo ja tämä on kauniita, kun ovat niin pitkiä. Äitini kauhisteli että en kai minä jää lyhyeksi. Lyhyys oli pahasta, lyhyys aikuisena tarkoitti että olit ruma ja vähän lapsekas. "Miten tuokin voi olla johtotehtävissä, se on täysi tappi!"

Aikuisena on ollut shokki kokea että jotkut pitää lyhyitä naisia viehättävinä. Täällä palstallakin on jatkuva taistelu aiheesta. Koen todella negatiivisena sen jos joku huomauttaa nykyään putuudestani, vaikka kommentti tarkoitettaisiinkin positiiviseksi.

Vierailija
19/23 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisena on ollut shokki kokea että jotkut pitää lyhyitä naisia viehättävinä. Täällä palstallakin on jatkuva taistelu aiheesta.

Valitettavasti tuohon liittyy joissakin tapauksissa halu siitä, että nainen näyttää lapselta. Se ei ole mikään hyvä asia, 

Vierailija
20/23 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus.Mua kiusattiin koulussa 70-luvulla koska olin niin laiha  eli mallimittainen paitsi pituus ei olisi riittänyt.Nyt juuri tätä ihannoidaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi