Mitä ajattelette naapurista, joka arvostelee tyttärensä kanssa kotisi sijaintia liian syrjäiseksi, ettei voisi asua siellä, vaikka itse asuu 4 minuutin auto matkan päässä.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Nämä samaiset ihmiset ovat sanoneet, että mä olen yksin ja työtön mökissäni ja että me ollaan umpimielisiä. Nämä ihmiset myös ovat menneet työpaikalleni hölisemään
Ap
Ovat ilmeisesti sitä mieltä, että olet holhouksen tarpeessa? Jos et ole, niin katkaise nyt jo välit ja elä omaa elämääsi.
Sitä asuu kyllä aika syrjässä, jos naapuriin on 4 minuutin automatka. Mun naapuriin on alle 4 metriä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä samaiset ihmiset ovat sanoneet, että mä olen yksin ja työtön mökissäni ja että me ollaan umpimielisiä. Nämä ihmiset myös ovat menneet työpaikalleni hölisemään
Ap
Työtä jolla on työpaikka? Aika outojahan ne naapurit on. Ja vihamielisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Asut yksin? Ketkä me?
Vierailija kirjoitti:
Naapuri arvostelee kotienne sijaintia? Ymmärtäisin jos kyse ns. piensijainnista. Esimerkiksi niin, että naapurinne kiinteistö on kivalla paikalla hiekkakummulla ja teidän siinä vieressä on osittain moottoritien levähdysalueen päällä suonsilmäkkeessä. Vai mistä ihmeestä tässä on kysymys?
Naapurin ja mun asunto on ihan rauhallisella maaseudulla mun lähimpään naapuriin noin 400 metriä ja heillä noin 100m.
En kyllä itsekään ymmärrä miten asun syrjässä heidän mielestään koska tämä kylä on yhtä ja samaa luontoa
Ap
Kyllä muistan ajan, jolloin otin kaikki tuollaiset mielipiteet arvosteluna omia valintojani kohtaan. Sittemmin olen ajatellut, että on tyhmää sanoa tuollainen mielipide kenellekään ääneen. Sen voisi viisas pitää omana tietonaan ja poimia kodistasi jotain mukavaa ääneen sanottavaksi. Jotkut eivät älyä tätä koskaan ja mielessäni sellaiset ihmiset ovat keskenkasvuisia. Olet viisas ja fiksu, jos et itse ilmaise mieltymyksiäsi negatiivisen palautteen kautta, joka voi loukata. Ja ne ihan tolvanat eivät tajua tätä koskaan. Kuuntelet sujuvasti todeten, että itse viihdyt ja nautit olostasi, jos se on niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Asut yksin? Ketkä me?
Juu asun yksin mutta hän ajattelee että meidän suku on umpimielisiä
Ap
Meidän naapuriin on myös 4 minuutin automatka, mutta takaisin vain 2 minuutin.
Naapuri kerrostalossa, jaa jaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vaan hänen mielipiteensä. Pitääkö sinun ottaa se arvosteluna, jos juuri ne 4 min olisivat hänelle liikaa? Eikö ihmisillä muka saa olla erilaisia mieltymyksiä sen suhteen, missä haluavat asua? Itselleni suuri turn off olisi esim. Katuvalojen puute, koska sellainen pimeä ympäristö pelottaisi liikaa.
Entäpä jos kyseessä on sukulaiset, jotka omistavat myös kesämökin?
AP
Miten se asiaan liittyy? Eivät rangaistukseksi enää päästä teitä mökilleen, kun kehtasitte muuttaa niin kauas? Ehkä kannattaa siinä tapauksessa ottaa etäisyyttä ja hommata ihan oma mökki 😂
Tarkoitan, että mielestäni heillä täytyy olla asiat todella hyvin, koska omistavat oman täysin remontoidun talon, metsää ja komean kesämökin samaisen kylän järven rannalla. Kuitenkin he tulevat mulle kertomaan että mä asun liian syrjässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapuri arvostelee kotienne sijaintia? Ymmärtäisin jos kyse ns. piensijainnista. Esimerkiksi niin, että naapurinne kiinteistö on kivalla paikalla hiekkakummulla ja teidän siinä vieressä on osittain moottoritien levähdysalueen päällä suonsilmäkkeessä. Vai mistä ihmeestä tässä on kysymys?
Naapurin ja mun asunto on ihan rauhallisella maaseudulla mun lähimpään naapuriin noin 400 metriä ja heillä noin 100m.
En kyllä itsekään ymmärrä miten asun syrjässä heidän mielestään koska tämä kylä on yhtä ja samaa luontoa
Ap
Kiitos tarkennuksesta. Heitä on alkanut kalvamaan haja-asutusalueella asuminen ja hakevat edes jonkinlaista lohtua, että sinulla on hiukan pitempi tällä tavoin vertailtu matka. Ihan merkityksetöntä jos itse viihdyt.
Ap, en ymmärrä miksi uhraat yhtään energiaa moisen miettimiseen. Ei tuon tyypin mielipiteillä ole mitään arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Teet/asut/olet/syöt....mitä, missä, miten tahansa, aina löytyy valittajia. Mitä noista piittaamaan?