Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet miesten lahkeettomista uimahousuista eli ns. Speedoista?

Vierailija
23.10.2022 |

Kerro myös oletko mies vai nainen ja mikä niissä on hyvää tai huonoa, miellyttää tai ei miellytä?

Mitä mieltä olet miesten lahkeettomista uimahousuista eli ns. Speedoista?

Vaihtoehdot

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudessani 70-luvulla ei miehillä muunlaisia uimahousuja ollutkaan. Niinpä olen tottunut niihin ja nykyiset, joissa on lahjetta melkein polveen asti, näyttää hassuilta. Ikään kuin ujosteltaisiin ja mennään siksi vaatteet päällä uimaankin (tai, no, vaate eli shortsit), eli sama jos minä pulahtaisin veteen väljässä t-paidassa ja shortseissa.

Vierailija
2/31 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko niistä olla jotain mieltä? Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta ei ainakaan tulisi tutkijaa, koska on mahdoton vastata näiden kahden kysymyksen perusteella.

Mitä mieltä olet naisten yleisimmästä uima-asusta eli bikineistä?

1. Näyttää hyvältä kauniilla ja hoikilla naisilla.

2. Liian paljastavat.

Vierailija
4/31 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinusta ei ainakaan tulisi tutkijaa, koska on mahdoton vastata näiden kahden kysymyksen perusteella.

Mitä mieltä olet naisten yleisimmästä uima-asusta eli bikineistä?

1. Näyttää hyvältä kauniilla ja hoikilla naisilla.

2. Liian paljastavat.

Ekat mielipiteet mitä tuli mieleen, että olen kuullut niistä sanottavan 😄 saa tänne kommenttiin kirjoittaa muitakin näkemyksiä ihan vapaasti

Ap

Vierailija
5/31 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko niistä olla jotain mieltä? Miksi?

Ei tarvitse, varmasti osalle ihmisistä ihan sama mitä toisten päällä on. Kysymys tuli mieleen taannoisesta tuttujen keskustelusta ja jostain lehtijutusta, missä käsiteltiin uimahallien sortsikeltoja.

Vierailija
6/31 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä häpeilee kehoaan ja siksi eivät kehtaa speedoja vetää jalkaansa. Perinteisestihän on ajateltu, että miehet ei paljon häpeile.

Vierailija
7/31 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan miehen uikkarit?

Vierailija
8/31 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän ovat ainoat oikeat uimahousut.

Vierailija
9/31 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo 70-luvulla sanottiin, että löysiin pukeutuvat miehet peittelevät olematonta miehuuttaan. 

Onneksi oma mieheni ei peittele ja pukeutuu ylpeänä "speedoihin". Sama alushousujen kanssa. Mielummin pienet kuin väljät shortsit.

Vierailija
10/31 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo oli normaalit uimahousut minun lapsuudessa 90-luvulla. En ymmärrä miksi osa miehistä kokee nykyään tarvetta pukeutua outoihin telttoihin uimarannalla. Ilmeisesti tämäkin trendi on apinoitu suoraan rapakon takaa tuotemerkkiin viittavaa nimitystä myöten. Samaa aikaa naiset kekkuloivat prsebikineissä ja naureskellaan musliminaisten peittäville uima-asuille...

Vierailija
11/31 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoaahan ne aika paljon silmänruokaa, reisilihakset, pakarat, varustus jne. naisten bikinit hyvä vertaus. Riippuu ehkä tarkemmin housujen mallista ja henkilöstä, näyttääkö hyvältä.

Vierailija
12/31 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhan miehen uikkarit?

Parhaalta ne nuorekkaassa timmissä kropassa näyttää, elintasomahan kanssa ei niinkään.

Vierailija
13/31 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin ilmiöön ekan kerran vuosia sitten omalla miehellä. Olen tottunut, että hallissa miehillä on tavalliset uimahousut, eli "speedot".

Lähinnä tein henkisen olankohautukset, että okei ja se siitä.

Vierailija
14/31 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex-poikaystäväni, parimetrinen ja komeakroppainen (ja erittäin hyvin varusteltu) keskimatkojen juoksija, näytti 80-luvulla hyvin maukkaalta pienissä uimahousuissaan. Hän sai jossain firman pikkujoulupaketissa myös havaijikuvioidut miesten stringit, mutta tuskin uskalsi tulla niissä ulos kylpyhuoneesta, vaikka paikalla olin vain minä. Säntäsi pian takaisin pidellen sukukalleuksiaan kaksin käsin piilossa. Eroottinen vaatekappale tuo ei ollut, koska koko kokeilun ajan minä nauroin ääneen ja hän myös. :D

Nykyisin, reilusti yli viisikymppisenä, pidän tyköistuvia uimahousuja hieman omituisina. 80-luvulla ne olivat ihan normaalit uikkarit, mutta nykyään kaikkea seksualisoidaan niin perusteellisesti, että en usko, että kovin moni mies tuntee niissä olonsa kovin mukavaksi. Ja joka paikassa on kameroita ja niiden takana ilkeitä ihmisiä.

Vierailija
15/31 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmäsin ilmiöön ekan kerran vuosia sitten omalla miehellä. Olen tottunut, että hallissa miehillä on tavalliset uimahousut, eli "speedot".

Lähinnä tein henkisen olankohautukset, että okei ja se siitä.

Siis miten törmäsit, mikä juttu teillä siinä oli?

Vierailija
16/31 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja osa meistä häpeilee joko varustusta, jalkojen kokoa/muotoa tai molempia. Suosii siksi peittävämpiä uimahousuja.

Itselläni pelkkiä speedoja mutta kun jalat olivat heikommat, niitä oli epämukavampi käyttää.

Vierailija
17/31 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ex-poikaystäväni, parimetrinen ja komeakroppainen (ja erittäin hyvin varusteltu) keskimatkojen juoksija, näytti 80-luvulla hyvin maukkaalta pienissä uimahousuissaan. Hän sai jossain firman pikkujoulupaketissa myös havaijikuvioidut miesten stringit, mutta tuskin uskalsi tulla niissä ulos kylpyhuoneesta, vaikka paikalla olin vain minä. Säntäsi pian takaisin pidellen sukukalleuksiaan kaksin käsin piilossa. Eroottinen vaatekappale tuo ei ollut, koska koko kokeilun ajan minä nauroin ääneen ja hän myös. :D

Nykyisin, reilusti yli viisikymppisenä, pidän tyköistuvia uimahousuja hieman omituisina. 80-luvulla ne olivat ihan normaalit uikkarit, mutta nykyään kaikkea seksualisoidaan niin perusteellisesti, että en usko, että kovin moni mies tuntee niissä olonsa kovin mukavaksi. Ja joka paikassa on kameroita ja niiden takana ilkeitä ihmisiä.

Uimarannoilta tuntuu tosiaan kadonneet vähiin päin. Uimahalleissa oikeita uikkareita käytetään vankasti ja itsekin käytän. Paras mukavuus itse uintiin. Sivusauma taisi olla 5 cm nykyisissä uikkareissa.

Vierailija
18/31 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uimarannoilta tuntuu tosiaan kadonneet vähiin päin. Uimahalleissa oikeita uikkareita käytetään vankasti ja itsekin käytän. Paras mukavuus itse uintiin. Sivusauma taisi olla 5 cm nykyisissä uikkareissa.

Sivusauman pituus on olennainen seikka lahkeettomien uikkareiden tyylikkyydessä. Pappauikkareissa se on yli 10 cm ja naurettavan näköisiksi stringeiksi menee, jos sivusauma on jotain 3 cm tai alle.

Vierailija
19/31 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut vähän liian paksua ja isoa kangasta joidenkin uimashortsit, voi olla helpottavaa laittaa yksinkertaisemman rakenteen omaava vaate. Toisaalta aurinko ei aina iholle hyvä, uiminen paahteessa ei kannata.

Vierailija
20/31 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Speedot on asianmukaiset, peittävät juuri sen kohdan joka on tarkoitus peittää eikä sitten muuta. Mistä tämä häveliäisyys on tullut, ettei enää nuoret pojat/miehet voi esiintyä kuin polviin asti ulottuvissa shortseissa. Miksi uimarannalla saisi uimapuvussa esiintyä vain trimmatut hyvävartaloiset yksilöt. Huomaan itsekin omissa ajatuksissani korjaamisen varaa, kun joku kehopositiivinen on näköpiirissä. Siitä olen mielissäni, että olen asian tiedostanut. Sen pitemmälle en ole vielä päässyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän