Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet miesten lahkeettomista uimahousuista eli ns. Speedoista?

Vierailija
23.10.2022 |

Kerro myös oletko mies vai nainen ja mikä niissä on hyvää tai huonoa, miellyttää tai ei miellytä?

Mitä mieltä olet miesten lahkeettomista uimahousuista eli ns. Speedoista?

Vaihtoehdot

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä.

Olen nainen.

Vierailija
22/31 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinusta ei ainakaan tulisi tutkijaa, koska on mahdoton vastata näiden kahden kysymyksen perusteella.

Mitä mieltä olet naisten yleisimmästä uima-asusta eli bikineistä?

1. Näyttää hyvältä kauniilla ja hoikilla naisilla.

2. Liian paljastavat.

Mitä vikaa näissä vaihtoehdoissa on? Toinen vastaus tarkoittaa, että ihan kiva uima-asu ja toinen, että ei.

Vierailija
24/31 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta ei ainakaan tulisi tutkijaa, koska on mahdoton vastata näiden kahden kysymyksen perusteella.

Mitä mieltä olet naisten yleisimmästä uima-asusta eli bikineistä?

1. Näyttää hyvältä kauniilla ja hoikilla naisilla.

2. Liian paljastavat.

Mitä vikaa näissä vaihtoehdoissa on? Toinen vastaus tarkoittaa, että ihan kiva uima-asu ja toinen, että ei.

Ei näissä vaihtoehdoissa sinällään mitään vikaa ole, mutta pitäisi olla enemmän vaihtoehtoja. Esim. vaihtoehto, jonka mukaan ei ole liian paljastava, mutta muuten ei hyvä. Tai sopii muillekin kuin kauniille ja hoikille.

Vierailija
25/31 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa.. käyttäköön kuka haluaa.

Vierailija
26/31 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ajavat asiansa. Tosin olen nähnyt kylpylässä yhdellä miehellä valkeat speedot, jotka olivat märkänä läpikuultavat. Tuli mieleen, että onko joku itsensä esittelijä vai eikö tajua, miltä ne näyttävät päällä. Ei ollut mikään mieltä ylentävä näky.

Vierailija
27/31 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä uimashortsit ovat Hollywood viihteestä aoinoituja. Niin Suomessa kuin muualla Euroopassa miehet ovat aina käyttäneet varsinaisia uima asuja. Näitä pilviin asti ulottuvia uimashortseja on nuorukaisilla joiden uimataito riittää hädin tuskin pinnalla pysymiseen.

Vierailija
28/31 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29/31 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksikkäät 11v poikien päällä

Vierailija
30/31 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa, jos joku speedoja käyttää, mutta boxeri-malliset uikkarit tai uimashortsit näyttää mun silmään paremmalta.

Vierailija
31/31 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaa, jos joku speedoja käyttää, mutta boxeri-malliset uikkarit tai uimashortsit näyttää mun silmään paremmalta.

Bokserimalleissa lahje häiritsee jalkojen esteetöntä liikkumista, kun ui matkaa. Lahkeettomilla liikkuminen on esteetöntä. Sortseista ja uimisesta ei kannata samassa lausessa edes puhua.

Uimari

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän