Miksi sulla ei ole Facebook-tiliä?
Mitä mieltä ihmisestä, joka ei ole Facebookissa?
Miksi joku ei ole Facebookissa ? Onko jotain salattavaa vai miksi?
Kommentit (54)
Ei ole salattavaa, mutta ei ole myöskään tarvetta jakaa tuntemattomille asioitani. Whatsapp on paljon kätevämpi tapa lähettää kuvia ja vaihtaa kuulumisia.
Eihän Facebookissa ole enää kavereita ja niiden julkaisuja kuin satunnaisesti.
Pelkkää mainontaa. Erilaisia ryhmiä ja tapahtumailmoituksia (mainoksia nekin).
Ravintoloiden sivuja itse seuraan enimmäkseen (lounaslistat).
Lopetin käytön sen jälkeen, kun luin tietokirjan somesta ja siinä kerrottiin, että sen jälkeen kun adaptiiviset algoritmit otettiin Facessa/instassa käyttöön, keskivertainen käyttäjän käyttömäärät palveluilla noin 12-kertaistuvat. Eli jos aikaisemmin käytit tunnin vkossa somessa, nyt käytät 12 tuntia. Keksin parempaakin tekemistä sille 11 tunnille.
En voinut sietää osaa ihmisistä, jotka Facessa olivat. Aina hokivat paskaa agendaansa ja haukkuivat vastakkaisia mielipiteitä. Raivosuvakit olivat pahimpia. Facessa ei voinut olla oma itsensä pahennusta herättämättä, joten poistin tilini joskus viitisen vuotta sitten enkä ole katunut.
Vain nolot sääliöt on facebookissa ja jakaa kaiken mitättömästä elämästään.
Kuin se olisi joistakin kiinnostavaa!!
POistin tilin joskus 8 vuotta sitten. Elämässä ei ollut mitään minkä haluaisin jakaa somessa ja muiden ruoka-annokset ja aamukakan koostumus ei jaksanut kiinnostaa.
Vanhempana naisena ja yksin asuvana huomasin kaikki ikäiseni naiset jotka rouvia,elämä pyörii F.B. elävät sen kuplassa. Ei aikaa kohdata livenä kuin tosi harvoin vaikka sama Helsingin lähiötä asutaan ja samaa kauppakeskus käydään myös Sisareni! Jos Harvoin tapaa,puhuvat kuin pika viesti pällä. Mitään ei asiaa ja ei loppuun asti.Eivät osaa kunnella mitä itse puhuvat ja mitä heille puhutaan.Syy en litynyt instagram ,en F.B, en hankinut älypuhelin.Olen ihmisten kanssa jotka haluavat aidosti kohdata ihmisen eikä 3h. maratonin puhelin takaa joskus Kiire,kiire Haluatko lähetän s-postisi F:B sen ja sen kuvan? On tosi hirveen näköinen ja vanhentynut,ymm: En halua vastaan!
suurin osa ihmisistä ei ole fecebookissa. nyt ulos sieltä facesta katsomaan miten maa makaa
Eikö FB ala olla jo aika out? Tietääkseni käyttäjämäärät esim. Suomessa ovat nykyään paljon pienemmät, kuin mitä ne ovat joskus huippuaikoina olleet.
Instagramikin alkaa monien nykyteinien ja 2000-luvulla syntyneiden nuorten aikuisten osalta olla jo vähän out ja sekin muuttuu enemmän kolmekymppisten ja nelikymppisten suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Facebook on heille, jotka haluavat uhrata henkilökohtaiset tietonsa mainonnan hyväksi ja luopua näin yksityisyydestään sekä oikeuksistaan esimerkiksi kuviinsa. Myös heille, joita kiinnostaa turhanpäiväinen pöhinä ja muiden ihmisten asiat enemmän kuin omansa. Ja heille, jotka kuvittelevat omien asioidensa olevan ihan sairaan jännää ja tärkeetä.
Tämän takia en ole FB ssa, mutta nyt kiinnostaisi tietää eräästä ihmisestä jotain, koska epäilen että hänen kuviaan on käytetty eräässä myynti-ilmoituksessa.
Jos Facebookin voisi luoda tilin vain selailuun, ilman että tarvitsisi olla yhtään kaveria tai tehdä jotain päivityksiä,
Voisin rustatakin FB.
Jos joku haluaa tietää minusta, hän joko soittaa tai tulee käymään. Jos minua kiinnostaa jonkun toisen asiat, soitan tai menen käymään.
Mitä minä siellä tekisin? Peukuttaisin joka päivä ap:n aamulaa jossain ruokaryhmässä? Nythän sen voi lukea täältä palstalta paljastumatta itse ihan tyhmäksi.
Hali ja pusi, sydänhymiö mitä kuuluu No hei hei