Miksi sulla ei ole Facebook-tiliä?
Mitä mieltä ihmisestä, joka ei ole Facebookissa?
Miksi joku ei ole Facebookissa ? Onko jotain salattavaa vai miksi?
Kommentit (54)
Poistin 15-vuotiaana koska otin niin hirveät paineet muiden biletyskuvista. Sama vaikutus myös kaikilla muilla someilla joita olen sen jälkeen kokeillut eli parempi olla ilman vaan.
Joo, ihan hemmetisti on salattavaa. Eiku. 🤔
Ei oo vaan kiinnostellut mennä ikinä faceen.
Nyt kyllä on sellainen tilanne, että haluaisin retkeilykaverin, niin sieltähän sellaisen saattaisi saada. 🤩
Facebookissa on niin paljon aloittajan kaltaisia ihmisiä (umpityhmiä) että elämänlaatu on huomattavasti parempaa ilman.
Monet ovat lähteneet Facebookista koska eivät näe siinä enää mitään järkeä. Näin keski-iän kynnyksellä kaverien postaukset ovat ruoka-annoksia, koiria tai lapsia jatkuvalla syötöllä, ei kiinnosta käyttää aikaa sellaisten tuijottamiseen. Eikä kiinnosta laittaa sinne mitään omasta elämästäkään.
Naama julkisesti esiin miksi? Ystävillä ja läheisillä on yhteystiedot mihin voi viestittää. Ei tarvitse nettiin ladata mun elämää.
Kaikkia ei sosiaalinen media kiinnosta niin paljoa, että siellä haluaisi olla ja jotain jakaa.
Ei tarvitse olla yhtään mitään salattavaa.
Aloittaja jotenkin vajaa älyltään ?
Facebook on syöpä. Riittää kun katsoo ympärille miten psykoottisia ihmisiä se tekee.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia ei sosiaalinen media kiinnosta niin paljoa, että siellä haluaisi olla ja jotain jakaa.
Ei tarvitse olla yhtään mitään salattavaa.
Aloittaja jotenkin vajaa älyltään ?
Aloittajalla ei ole Facebook tiliä.
Varakkaat ja hyväosaiset nyt harvemmin viettää aikaansa sosiaalisessa mediassa.
Kuten vastasin samanmoiseen ketjuun joka sittemmin poistettiin:
En pidä omaa elämää niin mielenkiintoisena (ulkopuolisille) että sitä pitäisi päivityksin ja kuvin dokumentoida, ja vastavuoroisesti, en pidä muiden elämää niin kiinnostavana että haluaisin tietää mitä joku puolituttu on lounaalla syönyt tjsp.
Olen alle 40 vuotias, normaali työssäkäyvä. Kyllähän jotkut harmittelevat somettomuuttani, tiedä sitten haluaisivatko stalkata kaikkea tekemistäni, jotenkin jää sellainen fiilis näistä.
Itse en käytä nykyääb facebookia kuin ainoastaan kännissä ja se on ollut hyvä sääntö mielestäni. Ei tule ainakaan tuhlattua liiemmin aikaa kyseiseen turhuuteen.
Facebook taitaa nykyisin olla sellainen 40-45+ ikäisten juttu. Ei sitä nuoremmat juuri käytä, ainakaan täällä missä asun (Keski-Eurooppa).
https://9to5mac.com/2016/06/21/facebook-mark-zuckerberg-tape-over-camer…
Tsukkerilla taitaa ainakin olla jotain salattavaa.
Onpa juuri ja siksi minulla ei ole fb:tä.