Miksi niin moni epäonnistuu perusaikuisuuden asioissa kuten perheen perustamisessa?
Kommentit (36)
Miksi kaikkien elämän päätavoite pitäisi olla lisääntyminen? Itse en pidä lapsista, enkä niitä aio hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Vain vastuuton ihminen siittää ja synnyttää lapsia tällaiseen vastuuttomaan maailmaan.
Paremmin asiat kuin koskaan nössö!
Eläimet jatkavat sukuaan, mutta ihmisille tämä ei ole tarpeellista koska ihmiset elävät ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikkien elämän päätavoite pitäisi olla lisääntyminen? Itse en pidä lapsista, enkä niitä aio hankkia.
Se on elämän tarkoitus !
Lapsia liian vähän!!
Miksi te haksahdatte tähän samaan provoon joka kerta? Tää on jossain muodossa täällä vähintään kerran kuussa. Eikö yhtään kyllästytä?
Aloittaja itse jäänyt lapsen tasolle ja kenties kuullut, ettei voi saada lapsia ja siksi nyt kiukkuaa tuntemattomille ihmisille heidän valinnoistaan ... ? ...
Näätäkin työntää penikan pers ... mutta ei se siitä automaattisesti hyvää ja huolehtivaista vanhempaa tee ...
Vierailija kirjoitti:
Koulussa opetetaan seksistä muttei siitä miten tilanteeseen pääsee
Tämä, mutta epäironisesti.
Olemalla lievästi autistinen omiin harrastuksiinsa kieskittyvä ja viinaa suruunsa kiskoen kyllä aika hyvin välttää nuo hommat. Outolintuja ei katsota hyvällä.
-M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on elämän tarkoitus !
Lapsia liian vähän!!
Sinä voit tuhlata elämäsi pitämällä huolta huutavista kakkapyllyistä, mutta kaikki eivät sellaista halua. Koita hyväksyä se
Lapsuusajan huonot kiiintymyyssuhteet, niihin perustuu koko elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on elämän tarkoitus !
Lapsia liian vähän!!Sinä voit tuhlata elämäsi pitämällä huolta huutavista kakkapyllyistä, mutta kaikki eivät sellaista halua. Koita hyväksyä se
Kaikkien tulee täyttää velvollisuus!!
Tee se lapsi!
Se on ihanaa
Lasten hankinta on ihana velvollisuus
Me tehdään ne yhdessä! 💕💋
Kaikki romahtaa ilman lapsia ja on moraalinen velvollisuus
.
Maailma kuolee muuten!
Vain vastuuton ihminen siittää ja synnyttää lapsia tällaiseen vastuuttomaan maailmaan.