Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen sunnuntai siellä? Mulla ei mene kovin hyvin

Vierailija
23.10.2022 |

Eksä on yökylässä ja aikoo olla vielä toisenkin yön. Alko on kiinni ja kaikin puolin v*tuttaa.
Yritän kumminkin olla nätisti ja kohtelias. Vaikeeta on.

Mies kumminkin kuori perunat tämän päivän muusiin. Siitä pisteet hänelle.
Taidan mennä hermosavuille.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtuuttaa kovasti. Taitaa tämän päivän askareet jäädä uunin lämmitykseen ja illalla pihasauna lämpimäksi.

Vierailija
22/24 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva. Pitäisi hieman töitä tehdä ja tv:tä. Työt ei innosta pätkääkään, mutta menee, kun teen hommaa 15 min pätkissä yhteensä ehkä 1,5 h.

Illalla klo 18 ratsastustunti. Hieman harmittaa, kun mulla hepo, joka mulle hieman epävarma. Hepo siis on ihana eikä hepossa mitään vikaa ole; kyse vain omasta taidon puutteesta.

Tiedän tuon ja käytän samaa menetelmää töideni puuduttavimmassa vaiheessa.

Itse heräsin kymmen pintaan, olen juonut useita mukillisia kahvia, lukenut uutisia ja vilkaisen nyt tätä palstaa. Kohta laitan yön yli lionneet kikherneet kiehumaan. Pesen hiukset, meikkaan ja lähden ulkoilemaan, kun kikherneet ovat kiehuneet.

Joo, ja ennen sitä syön aamupalan.

Tuo on hyvä systeemi tehdä pätkissä. Ei jaksa tehdä kerralla, niin ripotellen sitten menee...

Mitä teet keitetyistä kikherneistä? Itse en ole käyttänyt niitä kuin hummukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala just syöty ja ap värkkää jo muusia :)

Nätti päivä, aattelin viedå teinin kanssa kanervat hautausmaille. Sitten uunin lämmitykseen ja texmex uuniin. Ei muuta suunnitelmaa, vessan vois pestä jos viitsii, pyykit ja keittiön hoidin eilen.

Vierailija
24/24 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamupala just syöty ja ap värkkää jo muusia :)

Nätti päivä, aattelin viedå teinin kanssa kanervat hautausmaille. Sitten uunin lämmitykseen ja texmex uuniin. Ei muuta suunnitelmaa, vessan vois pestä jos viitsii, pyykit ja keittiön hoidin eilen.

Muusi oli hyvää ja sen kanssa paistoin seipaloja.

Minäkin pesin vessan, kun viime viikolla kävi putkiukko rassaamassa lavuaarin röörejä. Nyt tuoksuu hyvälle sellainen diffuuseri. Kanervia tekisi jo mieli laittaa, mutta pelakuut kukkii vielä nätisti.

Kohta lähdetään hakemaan pieni kuusi parvekkeelle ja samalla kalastetaan.

- ap -