Millainen sunnuntai siellä? Mulla ei mene kovin hyvin
Eksä on yökylässä ja aikoo olla vielä toisenkin yön. Alko on kiinni ja kaikin puolin v*tuttaa.
Yritän kumminkin olla nätisti ja kohtelias. Vaikeeta on.
Mies kumminkin kuori perunat tämän päivän muusiin. Siitä pisteet hänelle.
Taidan mennä hermosavuille.
Kommentit (24)
Eihän sitä exää olisi vissiin tarvinnut päästää sisälle. Vai?
Ihan mukava. Koiranpennun kanssa aamulenkki heitetty ja nyt pitäisi alkaa käydä kaappeja läpi, jotta tiedän mitä pitää ostaa korvapuustien leipomista varten. Ralli pyörii.
Luojan kiitos mun elämä ei ole enää tuollaista.
:D Perus alkkisten elämää. Kaljalla ei saa enää nousuja ja eksän kanssa pitää nuhjata kun ei muuta seuraa ole. Vauvapalstalle avaudutaan koko kurjuudesta ja toivotaan ettei olisi ainoa jonka elämä on yhtä ankeaa.
Ihan mukava. Koiranpennun kanssa aamulenkki heitetty ja nyt pitäisi alkaa käydä kaappeja läpi, jotta tiedän mitä pitää ostaa korvapuustien leipomista varten. Ralli pyörii.
Ihan kiva. Pitäisi hieman töitä tehdä ja tv:tä. Työt ei innosta pätkääkään, mutta menee, kun teen hommaa 15 min pätkissä yhteensä ehkä 1,5 h.
Illalla klo 18 ratsastustunti. Hieman harmittaa, kun mulla hepo, joka mulle hieman epävarma. Hepo siis on ihana eikä hepossa mitään vikaa ole; kyse vain omasta taidon puutteesta.
ärsyttää ku kissa herätti kauhean aikasi maukumalla ja vaatimalla. lisäksi paleli. kolmanneksi kusi äsken mun sänkyyn. siihe loppu ne unet sit.
Menkkakipujen kanssa kärsiessä. Jeejee. Huominen stressaa. Kunpa tää helvetti loppuis jo.
Kivasti on sunnuntai lähtenyt käyntiin. Nukuin niin pitkään kuin nukutti, eli puoli ysiin ja sitten sain syöd aamupalaa hetken yksin ennenkuin mies tuli myös aamupalalle. Äsken herätin teinit, koska sovimme, että lähdemme ulkoilemaan ja nyt odottelemme, että he saisivat aamupalat syötyä. Tiskikone hurisee ja talitintit kurkistelevat ja koputtavat ikkunoiden takana.
Vierailija kirjoitti:
ärsyttää ku kissa herätti kauhean aikasi maukumalla ja vaatimalla. lisäksi paleli. kolmanneksi kusi äsken mun sänkyyn. siihe loppu ne unet sit.
En katsoisi sänkyyn kuseksivaa kissaa yhtä kusta kauempaa, vaan se lähtisi ja ikävä ei tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva. Pitäisi hieman töitä tehdä ja tv:tä. Työt ei innosta pätkääkään, mutta menee, kun teen hommaa 15 min pätkissä yhteensä ehkä 1,5 h.
Illalla klo 18 ratsastustunti. Hieman harmittaa, kun mulla hepo, joka mulle hieman epävarma. Hepo siis on ihana eikä hepossa mitään vikaa ole; kyse vain omasta taidon puutteesta.
Minulla myös se aloittaminen on joskus vaikein juttu. Olin esimerkiksi miettinyt jo pari kuukautta, että kylppärin lattiat ja suihkun lähellä olevat seinät pitäisi pestä, mutta en saanut aikaan. Perjantaina kun lämmitin saunaa, niin otin pesuvälineet esiin ja eihän siinä kovin kauan kestänyt kuin homma oli tehty, kaikki oli ihanan siistiä ja tuoksuvaa. Koko juttu oli siis aloittamista vaille valmis.
Flunssa osoittaa paranemisen merkkejä
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä exää olisi vissiin tarvinnut päästää sisälle. Vai?
Sillä on avain meille. On se ihan mukavakin ja kuljetti minua eilen Rustassa ja muissa kaupoissa. Olen vaan niin tottunut olemaan yksin, että hankalaa on, kun joku täällä pyöriskelee.
- ap -
Mun ex tulee tänään, ja on vissiin, ehkä 2 yötä täällä, ennen ku lähtee. Ahdistaa valmiiksi. Ero on käynnissä. Vielä asutaan samassa osoitteessa. Paljon on pois täältä.
Loma alkaa huomenna, ei yhtään lomafiilistä. Ärsyttää.
Kaikki rahat pitää säästää tulevan eron kuluihin, ja että selviää elämästä eron jälkeen. Siks en viitsi mitään tehdä lomalla. Kun kaikki maksaa. Jotain hotelliyötä aluks suunnittelin, mut hylkäsin sit ajatuksen.
Vois vetästä kännin mutta ei voi, kun lapset huolehdittavana. Niinku aina.
Uunia lämmittelen. Pihaa lähden siivoamaan just.
Haen lapsen kohta yökylästä pois. Loppupäivä on renkaanvaihtoa omaan ja pojan autoon, siivousta, pyykkiä, ensi viikon alun ruokien valmistusta ja esivalmistelua, työkamojen desinfiointia ja pakkaamista, ulkoilua.
Mutta ensin toinen kuppi aamukahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla myös se aloittaminen on joskus vaikein juttu. Olin esimerkiksi miettinyt jo pari kuukautta, että kylppärin lattiat ja suihkun lähellä olevat seinät pitäisi pestä, mutta en saanut aikaan. Perjantaina kun lämmitin saunaa, niin otin pesuvälineet esiin ja eihän siinä kovin kauan kestänyt kuin homma oli tehty, kaikki oli ihanan siistiä ja tuoksuvaa. Koko juttu oli siis aloittamista vaille valmis.
Joo niinhän aloittaminen yleensä hankalaa on.... Mulla tuo työhomma on valitus hallinto-oikeuteen, jossa fatalji on huomenna. Eilen jo kirjoittelin sitä jonkin verran ja tarkoitus tänään tehdä loppuun, jotta saan sen päämiehelle luettavaksi. Tarpeelliset muutokset/lisäykset sitten huomenna.
Kyllä tämä tästä, kun saan aamuhommat tehtyä. Heräsin vasta kymmeneltä, niin hieman vaiheessa vielä...
Lopeta ensimmäisenä se röökin poltto, aivan kivikautista hommaa. Vain white trash vetää enää tupakkaa. Mutta toisaalta ei se white trash susta sillä lähde, mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tuon ja käytän samaa menetelmää töideni puuduttavimmassa vaiheessa.
Itse heräsin kymmen pintaan, olen juonut useita mukillisia kahvia, lukenut uutisia ja vilkaisen nyt tätä palstaa. Kohta laitan yön yli lionneet kikherneet kiehumaan. Pesen hiukset, meikkaan ja lähden ulkoilemaan, kun kikherneet ovat kiehuneet.
Joo, ja ennen sitä syön aamupalan.
Kiitos, kun olette vastanneet. Mukaviakin sunnuntaipäiviä näköjään on. 😊
- ap -
Siis onko nyt sunnuntai ees?