Mies ei tunne katumusta kuristamisesta
Ollaan oltu monta vuotta yhdessä, suhteessa väkivaltaa , enää ei riitä käsien vääntely, käsien puristaminen, hiusten repiminen vaan nyt hän käyttää ainoastaan kuristamista jos riitaa. Kaikki aina mun syytä sanoen MUTKU SÄ SAIT MUT NIIN VIHAISEKSI mies on lähelle 30v ja on kyllä itse vastuussa omasta vihanhallinnasta mutta ei sitä tajua, suuttuu jos nalkutan tai puolustelen omia tekemisiäni mm. Kävin omilla rahoilla lapseni kanssa syysloman aikana kerran kahvilassa ( joo raha tilanne nyt heikko , mut kohta tulossa lapsilisä ja palkka, ja oltais kyl pärjätty siihen asti , ehkä ois pitänyt 1-2 päiväksi lainaa rahaa sukulaiselta ) hän RAIVOSTUI ja alkoi riehua kotona lyömällä seinää ja herätti taaperon päiväunilta hullulla käytöksellä . Yritin sanoa että hei me pärjätään voin vaikka myydä taaperon pieneksi jääneitä vaatteita. Hän ei tätä niellyt vaan hullu käytös alkoi kävin kahvilassa päivää ennen tota riitaa ja sanoin että miks ei eilen valittanut asiasta vaan nyt jälkikäteen mut näköjään pitäis pitää turpa kiinni koska se on ihan sama mitä sanon niin lopputulos on riehuminen no tää oli viimeinen niitti mulle ja häädin miehen ulos ja jätin hänet. Päätös tuli vahvana koska 3 päivää aiemmin hän kuristi minua ja minä hölmönä annoin anteeksi mut nyt tuntuu kerrankin mahtavalta tää ero. Mies otti eilen yhteyttä ja pahoitteli tilannetta, kerroin huoleni asunnon tuhoamisesta ja kuristamisista ja siitä helvetti alkoi, tuli viestejä että mä olen henkisesti pahoinpitelevä nainen jne toi käytös sai mut enemmän varmaks tästä päätöksestä! Ei mitään katumusta osoittanut asunnon tuhoamisesta ja väkivallasta !! Niin sairasta.. onko kohtalon tovereita? Onko narsisti? ( empatiaa näyttää vain jos elokuvassa surullinen kohtaus) muuten ei vaikka satuttais mua kuinka pahasti oon niin loppu ja oli vaan pakko päästä johonkin purkaa tätä.
Kommentit (84)
Sinä itse valitset elämän missä elät.
Ja sori kun tekstistä puuttuu pilkut ja pisteet, oon vähän tunnekuohussa nyt
T. Ap
Miksi niitä jän niä pitää ottaa? Miksi? Miksi? Miksi?
Siellä on niin paljon kilttejä miehiä jotka ei satuttaisi naista ikinä
Nyt heti ero ja mene lapsen kanssa vaikka sukulaisiin.Tuo mies tappaa sinut .Lapsi kärsii.
Itse kasvanut väkivaltaisessa kodissa.lapsi alkaa jo vauvana aistimaan miten asiat on kotona. Olen kärsinyt pienten sisarusten takia koko lapsuuden. Yritin suojella ja osiltaan onnnistuinkin. Kamalaa.Tee rikosilmoitus heti!
Voit varmasti itse käytökselläsi vaikuttaa siihen että suuttuuko miehesi?
Älytöntä olla tuommoisessa suhteessa. Vahingollista myös lapsille.
Oli narsisti tai ei, niin hyvin sairas päästään on ainakin.
Kuinkas monen jännäpolkijan pyörä olet jo ollut? Ei taida yhteen kymmeneen mahtua.
Ja montako kersaa teillä on?ihan kamalaa. Sehän tappaa sut ap. Ja siis mieshän teki taloudellisesti enemmän vahinkoa kuin kahvilassa käynti,kun kerran asunnon hajotti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä jän niä pitää ottaa? Miksi? Miksi? Miksi?
Siellä on niin paljon kilttejä miehiä jotka ei satuttaisi naista ikinä
nii on
Mitä tapahtuukin, älä edes harkitse ottavasi tuota takaisin. Jos et mieti itseäsi, mieti edes pientä lastasi ja sitä, haluatko hänen löytävän sinut joku päivä perhesurmattuna.
No jokainen tekee vääriä valintoja joskus jopa miehen valinnassa, mutta nyt tärkeintä on ettet enää anna seuraavaa mahdollisuutta suhteelle.
Tuollainen elämä jo lasten kannalta on väärin ja seuraavalla kerralla voi lähteä henki joltain, ehkä sinulta?
Pakkaa välttämättömät tavarat nyt heti ja soita hätänumeroon välittömästi. Vaadit päästä turvakotiin. Elät hengenvaarallisessa tilanteessa. Olet turvakodissa niin kauan kunnes saat järjestettyä muuton osoitteeseen jota se "mies" ei tiedä. Turvakodin kautta saat apua ja neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
En ole varma että hullua tarvii uhmata . Tuo mies on sairas ja tulee tappamaan jos nainen aistuu.
Ensi- ja turvakoti. NYT.
Älä kerro miehelle lähdöstä etukäteen, mutta sinun on lähdettävä.
Vierailija kirjoitti:
Eikä voi. En ole ap,mutta mulla oli väkivaltainen ja hullu exä. Esim jos erehtyi sanomaan sellaista on elämä,saattoi saada turpiin. Tai jos osti vaikka 2 erilaista joulukukkaa, hyasintin ja joulutähden. Muka joku ukko ne mulle ostanut. Ei ollut,en vain tiennyt kummasta hän pitää. Ei uskonut ja monta muuta juttua.
EI jatkoon. Kuristaminen menee sellaisen rajan yli jonka ylittäessä on hengenvaarassa jo.
Googlaa pain addiction, Tukholma syndrooma. Soita turvatalolle ja blokkaa mies.