Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei tunne katumusta kuristamisesta

Vierailija
23.10.2022 |

Ollaan oltu monta vuotta yhdessä, suhteessa väkivaltaa , enää ei riitä käsien vääntely, käsien puristaminen, hiusten repiminen vaan nyt hän käyttää ainoastaan kuristamista jos riitaa. Kaikki aina mun syytä sanoen MUTKU SÄ SAIT MUT NIIN VIHAISEKSI mies on lähelle 30v ja on kyllä itse vastuussa omasta vihanhallinnasta mutta ei sitä tajua, suuttuu jos nalkutan tai puolustelen omia tekemisiäni mm. Kävin omilla rahoilla lapseni kanssa syysloman aikana kerran kahvilassa ( joo raha tilanne nyt heikko , mut kohta tulossa lapsilisä ja palkka, ja oltais kyl pärjätty siihen asti , ehkä ois pitänyt 1-2 päiväksi lainaa rahaa sukulaiselta ) hän RAIVOSTUI ja alkoi riehua kotona lyömällä seinää ja herätti taaperon päiväunilta hullulla käytöksellä . Yritin sanoa että hei me pärjätään voin vaikka myydä taaperon pieneksi jääneitä vaatteita. Hän ei tätä niellyt vaan hullu käytös alkoi kävin kahvilassa päivää ennen tota riitaa ja sanoin että miks ei eilen valittanut asiasta vaan nyt jälkikäteen mut näköjään pitäis pitää turpa kiinni koska se on ihan sama mitä sanon niin lopputulos on riehuminen no tää oli viimeinen niitti mulle ja häädin miehen ulos ja jätin hänet. Päätös tuli vahvana koska 3 päivää aiemmin hän kuristi minua ja minä hölmönä annoin anteeksi mut nyt tuntuu kerrankin mahtavalta tää ero. Mies otti eilen yhteyttä ja pahoitteli tilannetta, kerroin huoleni asunnon tuhoamisesta ja kuristamisista ja siitä helvetti alkoi, tuli viestejä että mä olen henkisesti pahoinpitelevä nainen jne toi käytös sai mut enemmän varmaks tästä päätöksestä! Ei mitään katumusta osoittanut asunnon tuhoamisesta ja väkivallasta !! Niin sairasta.. onko kohtalon tovereita? Onko narsisti? ( empatiaa näyttää vain jos elokuvassa surullinen kohtaus) muuten ei vaikka satuttais mua kuinka pahasti oon niin loppu ja oli vaan pakko päästä johonkin purkaa tätä.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on AP ihan tyypillistä.

Raskausaikana tommonen alkaa. Ei tule ikinä muuttumaan. Nyt oma kämppä, sadat tuhannet ollu samassa tilanteessa ja selvinneet.

Vierailija
82/84 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä jän niä pitää ottaa? Miksi? Miksi? Miksi? 

Siellä on niin paljon kilttejä miehiä jotka ei satuttaisi naista ikinä

Miksi tämä kommentti saa näin paljon alapeukkuja? tottahan se on! Tunnen aika monta miestä, yksikään ei taatusti löisi naista koskaan poislukien ehkä itsepuolustus äärimmäisessä vaaratilanteessa. Ja totuus myös on, että mitä kiltimpi mies, sitä huonompi flaksi. Tämä on ihan tunnettu tosiasia, ei mikään incel- mielipide.

Jos mies on kiltti, putoaa hän automaattisesti frienzonelle heti kun asia selviää. Lähes jokaisella naisella olisi kaverivyöhykkeellä mies joka pitäisi häntä kuin kukkaa kämmenellä, mutta kun ei kipinöi (kun ei saisi suhteessa ukolta turpaansa säännöllisesti).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä kommentti saa näin paljon alapeukkuja? tottahan se on! Tunnen aika monta miestä, yksikään ei taatusti löisi naista koskaan poislukien ehkä itsepuolustus äärimmäisessä vaaratilanteessa. Ja totuus myös on, että mitä kiltimpi mies, sitä huonompi flaksi. Tämä on ihan tunnettu tosiasia, ei mikään incel- mielipide.

Jos mies on kiltti, putoaa hän automaattisesti frienzonelle heti kun asia selviää. Lähes jokaisella naisella olisi kaverivyöhykkeellä mies joka pitäisi häntä kuin kukkaa kämmenellä, mutta kun ei kipinöi (kun ei saisi suhteessa ukolta turpaansa säännöllisesti).

Mites jos vaikka tutustuu töissä tosi kilttiin ja mukavaan, sama arvomaailma , lapsirakas ja pitää väkivaltaa molempien sukupuolten välisenä sairaana. Puhuu aina mukavasti läheisistään, käyttäytyy heille hyvin ja pidetty töissä.

Minä tapasin sellaisen töissä ja sain kuulla myös, että on pidetty töissä,ja lounaalla meillä oli pitkiä mukavia keskusteluja. Kertoi myös että alkoholi ei nappaa ja viettää viikonloppuja tyttärensä kanssa koska exällään oli arkipäivät . Olin että wau onpas ihana ihminen ja arvot kohdillaan 🙂 Tapailtiin ja n.6-8kk tästä hänen tod luonne tuli esiin, ja en yhtään ihmettele miksi erosi lapsensa äidistään 😁 mistä sä voit 100% heti tietää että on kunnon mies? Miehet sekä naiset osaa esittää ja niitä löytyy . Ja kyllä on myös oikeasti ihania miehiä ja kilttejä jotka ei koskaan käytä väkivaltaa ja sellaisiakin olen tapaillut

Vierailija
84/84 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos heihin ei tunne erityistä vetoa ja ovat juuri hyviä kavereina, niin miksi pitäisi väkisin alkaa viritellä jotain suhdetta heidän kanssaan?